Vakantiegeld!
+70
Sorella
Pandora
GeKKiE
SuzieQ
Flower_L
Punk'd
Siem
Fearie
Middleme
Oasis
Green_Pepper
M-G
Sanne
BlackPoint
Charles
Toet
Kaninchen
Happinaz
Jerry
bolus26
Eliesje
Mida4you
Slakje
Sarah1985
Sophiee
Aziraphale
Star007
Parel
Siamsa
Blond
Paper Crown
Jeanette
Mees
Marin
Jasmine
M@niek
SoGood
Parisienne
Chocolate Cookie
Tania
Sam
Merai
Lejow
sanne-84
Atelier Madame
Japie
Linda
June
Alex
silly-one
Kreeftje
Zonnetje
banjer49
minoessepoes
Sterre
Reeza
Nyx
Printje
Shisha
kwebbeltje
Snoes
Rush
Razz
Bliss
Arwyn
Bay
Poubelle
Elliot
Pommes
Carra
74 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Vakantiegeld!
Hier gaat het vakantiegeld ook op de spaarrekening. Zijn twee maanden geleden al op vakantie geweest en moeten de rekening weer aanvullen, want hebben ook veel van de babyuitzet nieuw moeten kopen.
Wel een leuke maand dit trouwens: vakantiegeld, belastingteruggave. Ben daarom gisteren wel weer een keer uitgebreid naar de kapper geweest.
Wel een leuke maand dit trouwens: vakantiegeld, belastingteruggave. Ben daarom gisteren wel weer een keer uitgebreid naar de kapper geweest.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik krijg geen vakantiegeld
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dit is de eerste keer dat ik vakantiegeld krijg, dus wil mezelf een cadeautje doen. Dat wordt waarschijnlijk een mooie zonnebril (op sterkte zijn ze altijd veel duurder..stom!) en de rest gaat waarschijnlijk op de spaarrekening.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Rood schreef:Ik ga zo'n 200 euro gebruiken voor m'n trip naar Barcelona (mss zelfs minder, want reis+hotel is al betaald). De rest gaat naar m'n spaarrekening, want ik wil binnen een jaar trouwen en alles.
Gast- Gast
Dat wordt besteed aan mijn nieuwe huisje.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb 't ook al maar 't heeft geen speciaal doel.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb het ook al
Het grootste gedeelte gaat op mijn spaarrekening, kan ik die weer lekker spekken na mijn verhuizing. Verder moet ik echt naar de kapper, en ga ik een dagje shoppen in Zaandam binnenkort. En ik ga nog een weekendje naar Berlijn in het najaar en misschien in juli nog een tripje ergens heen. Oh en dan kan ik ook al het concertkaartje voor Guus Meeuwis + overnachting in Eindhoven van volgend jaar gaan kopen
Mijn vakantie naar Corfu betaal ik van mijn belastingteruggave.
Het grootste gedeelte gaat op mijn spaarrekening, kan ik die weer lekker spekken na mijn verhuizing. Verder moet ik echt naar de kapper, en ga ik een dagje shoppen in Zaandam binnenkort. En ik ga nog een weekendje naar Berlijn in het najaar en misschien in juli nog een tripje ergens heen. Oh en dan kan ik ook al het concertkaartje voor Guus Meeuwis + overnachting in Eindhoven van volgend jaar gaan kopen
Mijn vakantie naar Corfu betaal ik van mijn belastingteruggave.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik krijg het de 23e en ik ben heeeel benieuwd hoeveel het zal zijn! Ik ga een gedeelte op mijn spaarrekening zetten en een gedeelte ga ik voor de vakantie gebruiken (eten/drinken, benzine, uitstapjes, shoppen).
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Hier doen we alles, incl de belastingteruggaaf, op de spaarrekening.
Maar mijn auto moet 4 nieuwe banden, en een grote beurt.
Maar mijn auto moet 4 nieuwe banden, en een grote beurt.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Er gaat een flink bedrag naar mijn moeder ( heeft iets voorgeschoten) en dan nog mijn APK betalen en daarna is het op helaas. Mijn man krijgt geen vakantiegeld in mei, die krijgt het per maand bij zijn loon.
Maar er komt nog een mooi bedrag aan belastingteruggaaf en gwl terug, en daar gaan we de nieuwe slaapkamer voor onze dochter voor kopen, babyspulletjes en kleding voor de baby , shoppen voor ons, weekendje weg met zijn tweetjes en spaarreking.
Maar er komt nog een mooi bedrag aan belastingteruggaaf en gwl terug, en daar gaan we de nieuwe slaapkamer voor onze dochter voor kopen, babyspulletjes en kleding voor de baby , shoppen voor ons, weekendje weg met zijn tweetjes en spaarreking.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ik krijg het volgende week vrijdag. Ik ga alles opsparen, helft naar de gezamenlijke spaarrekening en de andere helft naar m'n eigen spaarrekening. Ik ga in juli vijf dagen naar Parijs met m'n moeder en daar zal ik een gedeelte voor gebruiken. De belastingteruggave gaat in z'n geheel naar de gezamenlijke spaarrekening, dan is die weer op peil na onze bruiloft en vakantie vorige week
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Een gedeelte gebruiken we voor de vakantie en de rest stoppen we in ons nieuwe huis. We hebben een klushuis gekocht en krijgen over 2 weken de sleutel. Vakantiegeld kunnen we daarvoor goed gebruiken!
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Ik krijg niet zoveel. Ik krijg het volgende week en krijg ook nog teveel vakantie uren uitbetaald iedere 2 maanden heb ik teveel uren en krijg ik iets van 200 extra die maand altijd lekker.
Was het maar volgende week haha. Is toch fijn extra geld. Laatste maanden amper geld gehad
Was het maar volgende week haha. Is toch fijn extra geld. Laatste maanden amper geld gehad
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Wij hebben een deel op mijn spaarrekening gezet en een deel op de gezamenlijke spaarrekening.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Mijn vakantiegeld gaat op aan de auto. De koppakking gaat stuk en auto heeft een grote beurt nodig.... doei vakantiegeld..
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik krijg het juni, ik/wij gebruiken het voor ons nieuwe appartement Maar ik koop vast wel iets leuks voor mijzelf daarvan ^^
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Wij gebruiken het voor de vakantie!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
bolus26 schreef:Wij gebruiken het voor de vakantie!
Wij ook
Maar dan houden we nog meer dan de helft over. Dat gaat naar de spaarrekening voor 'n nieuwe auto/later als we groot zijn
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik betaal een deel ' schulden' ermee af, zanglessen en ik koop er wat nieuwe kleding voor.
De rest gaat rechtstreeks naar de vakantie!
De rest gaat rechtstreeks naar de vakantie!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Ik koop iets voor mezelf en de rest gaat naar mijn spaarrekening.
Kaninchen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 47
Registratiedatum : 16-05-13
Vakantiegeld = vakantie maar ik ga niet zo gek lang dus wat ik overhou gaat naar Sd afbetaling van mijn CC, daar wil ik vanaf.
Gast- Gast
Aah Rood, echt zo snel al? Weet je lover er ook al van? Leuk dat het zo goed gaat!
Hoeveel vakantiegeld krijgen jullie eigenlijk? Ik volgens mij iets van 1100 euro ofzo.
Hoeveel vakantiegeld krijgen jullie eigenlijk? Ik volgens mij iets van 1100 euro ofzo.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik heb maar heel weinig vakantiegeld, bij mijn werk zit het al bij m'n salaris in maar bij m'n andere werk niet alleen daar heb ik niet zoveel gewerkt haha. Lekker duidelijk. Nouja, ik ga ervan naar Londen
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Bliss schreef:Aah Rood, echt zo snel al? Weet je lover er ook al van? Leuk dat het zo goed gaat!
Ik denk/hoop ook zoiets inderdaad!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Ik heb nog geen idee eigenlijk hoeveel het zal zijn.
Edit: Als het 8% is, 1600 ongeveer.
Edit: Als het 8% is, 1600 ongeveer.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Vakantiegeld
» Vakantiegeld!
» Mei = vakantiegeld!
» Vakantiegeld!
» Wie heeft er verstand van vakantiegeld (en de uitbetaling)
» Vakantiegeld!
» Mei = vakantiegeld!
» Vakantiegeld!
» Wie heeft er verstand van vakantiegeld (en de uitbetaling)
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: