Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geld geef je uit aan jezelf?

+29
Rush
SoGood
Sterre
SarahKey
Shopaholic
Carmen_
Zonnetje
Caramba
xxjojootjexx
Sanne
Printje
Nyx
Snoes
Silke
Serena
Saga
Bay
Bliss
Punk'd
bolus26
Sarah1985
Arwyn
Exogenesis
Blair
SuperGrover
Poubelle
Fortissimo
Reeza
Pannetoet
33 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit aan jezelf? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit aan jezelf?

Bericht  Sanne do 16 mei 2013 - 9:07

Best wel wat denk ik. Het gaat wel bij vlagen. Soms koop ik maanden geen make-up en dan doe ik ineens een bestelling via Ebay van 100 euro.
Met kleding net zo, een periode niet en dan in één keer 300 euro. Gemiddeld schat ik op ongeveer € 150.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit aan jezelf? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit aan jezelf?

Bericht  xxjojootjexx do 16 mei 2013 - 9:12

Niet aan kleren, schoenen, cosmetica of tijdschriften.
Maar ik heb wel een eigen motor, die sowieso 50 euro per maand kost, daarnaast nog benzine daarvoor. Verder ga ik regelmatig uit, naar feestjes of naar een motortreffen.
Denk dat ik toch wel 200 per maand voor mijzelf uitgeef. Net terug van een weekend vakantie, zonder gezin, toch 400-500 euro gekost.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit aan jezelf? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit aan jezelf?

Bericht  Caramba do 16 mei 2013 - 9:18

Ik geef de ene maand meer uit als de andere maand. Ik geef minimaal €25,- per maand uit voor kleding e.d.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit aan jezelf? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit aan jezelf?

Bericht  Zonnetje do 16 mei 2013 - 9:47

Ik werk fulltime en mijn vriend ook, nog wel wat meer dan fulltime eigenlijk.
Ik geef wel een paar honderd euro per maand aan mezelf uit en dan schat ik dat dat als volgt is onderverdeeld, al verschilt dat natuurlijk wel per maand:

- Kleding, schoenen, jassen 100 euro
- Cosmetica, toiletspullen, parfum 10 euro
- Tijdschriften, boeken, cd's 10 euro
- Uit eten, uitgaan, terrasjes, 50 euro
bioscoop, concerten, schouwburg
- Sportschool 27,50 euro
- Gsm 22 euro

En dan heb ik vakanties en weekendjes weg niet mee geteld.


Laatst aangepast door Zonnetje op do 16 mei 2013 - 9:49; in totaal 1 keer bewerkt
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit aan jezelf? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit aan jezelf?

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 9:48

O maar zwemmen elke dinsdag & mijn telefoonabonnement reken ik niet mee als kosten voor mezelf...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit aan jezelf? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit aan jezelf?

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 18:16

Ik reserveer 200 euro voor dingen voor mezelf. De ene maand red ik het wel en de andere maand red ik het niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit aan jezelf? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit aan jezelf?

Bericht  Carmen_ do 16 mei 2013 - 19:03

Veel meer dan € 200,-.

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit aan jezelf? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit aan jezelf?

Bericht  Shopaholic do 16 mei 2013 - 19:18

Volgens mijn man......veels te veel.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit aan jezelf? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit aan jezelf?

Bericht  SarahKey do 16 mei 2013 - 19:24

Momenteel niets. Ik ben geen make up tiep, ik koop geen boeken/cd's/oid. Kleding kopen we twee keer in het jaar.
(vorige maand wel wat shirtjes gekocht)
Kan mij niet heugen wanneer ik voor het laatst zomaar iets heb gekocht zonder dat het nodig was.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit aan jezelf? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit aan jezelf?

Bericht  Sterre do 16 mei 2013 - 19:31

Ik denk gemiddeld 250 euro per maand, en dan heb ik vakantie en weekendjes weg niet meegerekend. Het gaat vooral op aan kleding en uit eten gaan. Bij vlagen geef ik ook wat meer uit aan verzorgingsproducten en cosmetica, maar alleen als dingen op zijn. De helft er van is ook nog eens vrij goedkoop.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit aan jezelf? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit aan jezelf?

Bericht  SoGood do 16 mei 2013 - 19:32

Voor mijn gevoel niet zoveel omdat ik vooral ook veel leuke dingen doe i.p.v. kleding kopen zoals etentjes, lunchen buiten de deur, stappen, bioscoop enz. Maar in de praktijk is dat best wel wat geld per maand.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit aan jezelf? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit aan jezelf?

Bericht  SoGood do 16 mei 2013 - 19:35

Maar het gaat toch altijd best weer snel als je nieuwe kleding koopt. Hupakkee nu weer nieuwe schoenen voor 'erbij' gekocht.. 90 euro.

En in de zomermaanden ben ik helemaal snel meer geld kwijt i.v.m. kaartjes voor allerlei feesten en festivals en alles daar omheen. Terrasjes kosten me ook veel geld altijd. Wat dat betreft ben ik blij met het weer. Wink Maar ja, zometeen ga ik weer naar de bios.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit aan jezelf? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit aan jezelf?

Bericht  Rush do 16 mei 2013 - 19:49

Ik koop nooit schoenen voor €90, laat staan voor 'erbij', dat vind ik echt zonde van m`n geld.

Anyway, ik geef ongeveer €100-€150 uit per maand aan kleding, uit eten, bios, haakspullen etc.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit aan jezelf? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit aan jezelf?

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 20:15

Cosmetica: Koop alleen de dingen die ik echt nodig heb en als het helemaal op is. Gemiddeld dan €2,- pm (als je het uitsmeert)
Boeken/tijdschriften: Tijdschriften koop ik nooit, boeken wel. Maar meestal krijg ik met mijn verjaardag zoveel boekenbonnen dat ik daar bijna het jaar mee door kan. Dus zo'n €5,- pm (weer uitgesmeerd).
Verzorgingsartikelen: Gemiddeld €20,- pm. Ik zoek altijd de 1 + 1 gratis acties op en neem dan gelijk 8 flessen shampoo mee. Daar doen we dan weer een half jaar mee bijvoorbeeld.
Uitjes (bios/uit eten etc): Zo'n €40,- pm. Is een goed punt om op te besparen, alleen niet leuk Wink.
Hobby's: Zeker €100,- pm.
Auto: €90,-, dit is inclusief benzine.
Telefoonabo: €14,-. Sim only, echt goedkoop!
Kleding: Ik koop niet elke maand iets nieuws, dus zeg zo'n €30,- pm gemiddeld. Ideaal is het niet helaas, maar ik moet hier wel op bezuinigen.

Bij elkaar dus: Ongeveer €270,- pm en daar zit het eten dan nog niet bij. Ben student, kan het allemaal maar net rondbreien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit aan jezelf? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit aan jezelf?

Bericht  Slakje vr 17 mei 2013 - 2:33

Toch zeker 300 euro per maand. Ik werk niet, mijn vriend werkt.
Het meesta daarvan gaat naar kleding.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit aan jezelf? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit aan jezelf?

Bericht  loura vr 17 mei 2013 - 21:30

Bij mij verschilt dan echt zo erg per maand. Ik kan gerust een maand bijna niets uitgeven (als ik niets nodig heb van cosmetica dan). Maar ik kan ook zo 500 euro uitgeven per maand. Ik ga wel om de 6 weken mijn haar verven en ik koop ook dure shampoo en verzorging voor mijn haar dus dat zijn kosten die iedere 6 weken terug komen.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit aan jezelf? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit aan jezelf?

Bericht  IkSmurfin za 18 mei 2013 - 1:54

Best wel veel... Ik koop graag wat duurdere kleding en gebruik biologische cosmetica. Zonder mijn sportschool, paardrijlessen en telefoon zit ik toch wel op 300 euro per maand denk ik.
IkSmurfin
IkSmurfin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 52
Registratiedatum : 13-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit aan jezelf? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit aan jezelf?

Bericht  Roos' za 18 mei 2013 - 3:51

Het valt wel mee, ik denk zo rond de20/30 euro per maand nu. Ik koop regelmatig een tijdschrift, af en toe make-up, kleding koop ik de laatste tijd zelden. Heel af en toe een cd of film.
Ik werk nu fulltime, maar ik verdien netto niet zoveel. Ik heb momenteel ook erg veel kosten ivm op mezelf wonen wat meespeelt.

Roos'
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 109
Registratiedatum : 20-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit aan jezelf? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit aan jezelf?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum