Condooms
+35
Tiara
Richard-S
M-G
Davinia
Marije
Kaboutertje
Mizz_S
Aoi
Bliss
Tabbert
rianne287
Rose
Lady Starstruck
Pannetoet
FireButterfly
SarahKey
Exogenesis
Willem
Happinaz
Shisha
Feline
Sam
xxjojootjexx
Reva
VeryCherry
Caroow
Jade
Schaapke
Laurientje
Sterrin_
Carra
Tania
Sneeuwvlok
Dennenappel
ham
39 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Condooms
Reva schreef:SarahKey schreef:Reva schreef:SarahKey schreef:Vorig jaar na de bevalling hebben we ook maanden condooms gebruikt maar ik ben nooit bang geweest dat er iets mis zou kunnen gaan. Nu hadden we wel altijd gewoon het goede merk, durex. Ik zou niet zo snel van die goedkopere halen want dan zou ik wel denken: straks scheurt hij. Zit tussen mijn oren.
Ik zou tussen je benen proberen, dat scheelt de helft.
Wat zijn we weer grappig
Thanks!
Richard, ik heb je link verwijderd, reclame maken voor een eigen site of bedrijf is niet toegestaan. Maar verder is advies welkom hoor.
Burgemeester Irene- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 411
Registratiedatum : 02-11-12
Reva schreef:SarahKey schreef:Vorig jaar na de bevalling hebben we ook maanden condooms gebruikt maar ik ben nooit bang geweest dat er iets mis zou kunnen gaan. Nu hadden we wel altijd gewoon het goede merk, durex. Ik zou niet zo snel van die goedkopere halen want dan zou ik wel denken: straks scheurt hij. Zit tussen mijn oren.
Ik zou tussen je benen proberen, dat scheelt de helft.
Ik heb pas bij wehkamp 144st "durex glyder" besteld. Normaal 40 euro oid en nu ging er ineens nog 10 euro combinatiekorting af. Geen idee of ze fijn zijn.
Hopelijk wel dan hoef ik ze voorlopig niet meer te kopen.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik ga weer aan de pil. Ik vind het verschrikkelijk. Heb nog liever geen seks dan seks met condoom. Brr!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vind trouwens ook dat echt álle lust verdwenen is zodra er een condoom aan te pas komt. Ik slik de pil al jaren door, met heel af en toe een stopweek. Ben een heks eerste klas als ik ongesteld ben
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:Ik ga weer aan de pil. Ik vind het verschrikkelijk. Heb nog liever geen seks dan seks met condoom. Brr!
Zoooo herkenbaar!
Wij hebben nu dus geen seks, omdat we geen zin hebben in dat stomme ding en daardoor alle lust verdwijnt. Ik heb sterk de neiging om aan de pil te gaan, anderzijds willen we binnen nu en een jaar aan kinderen en is het ontpillen ook wel goed. Zo lastig en dubbel!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ja, dat is voor jullie heel dubbel Dennenappel.
Aan de ene kant wil ik een menstruatie afwachten en aan de andere kant wil ik gewoon graag weer beginnen, nu direct haha.
Aan de ene kant wil ik een menstruatie afwachten en aan de andere kant wil ik gewoon graag weer beginnen, nu direct haha.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik vind dat ook wel weer overdreven, het is vervelend dat je even moet stoppen om dat condoom om te doen, maar alle lust verdwenen? Nee, dat is toch echt een kwestie van je er even overheen zetten en focussen op leukere dingen
Gast- Gast
Was het maar overdreven
Ik ga echt zo over mijn nek van die lucht en dat gehannes vind ik ook niks
Ik ga echt zo over mijn nek van die lucht en dat gehannes vind ik ook niks
Gehannis? Ik weet niet hoor, maar mijn man heeft in vijf seconde dat condoom gepakt en omgedaan en dan gaan we gewoon weer verder. Ik vind het ook vervelend hoor, die onderbreking en dat je echt weer van, ok, nu gaan we echt seksen (ik hou er meer van dat het gewoon in elkaar overvloeit, zeg maar), maar gehannis? Nee, met mijn eerste vriendje was het misschien gehannis, maar als je een paar keer in de week seks hebt, dan gaat het op een bepaald moment toch heel soepel?
Gast- Gast
Ja, ik vind het echt ondingen en totáál niet handig in gebruik.
En dan kunnen ze nog zoveel nopjes, knopjes, geurtjes, kleurtjes en weet ik veel wat allemaal verzinnen. Condooms zijn en blijven stommen stukken latex.
VeryCherry schreef:En dan kunnen ze nog zoveel nopjes, knopjes, geurtjes, kleurtjes en weet ik veel wat allemaal verzinnen. Condooms zijn en blijven stommen stukken latex.
Eens, maar wel fijn dat ik iig geen zooi aan hormonen binnenkrijg. Dus die onderbreking neem ik maar voor lief.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Ja, dat is wel weer waar. Ik doe de pil voorlopig echt niet de deur uit, maar al die hormonen beginnen me wel een beetje tegen te staan hoor.
KimRosenberg85 schreef:Gehannis? Ik weet niet hoor, maar mijn man heeft in vijf seconde dat condoom gepakt en omgedaan en dan gaan we gewoon weer verder. Ik vind het ook vervelend hoor, die onderbreking en dat je echt weer van, ok, nu gaan we echt seksen (ik hou er meer van dat het gewoon in elkaar overvloeit, zeg maar), maar gehannis? Nee, met mijn eerste vriendje was het misschien gehannis, maar als je een paar keer in de week seks hebt, dan gaat het op een bepaald moment toch heel soepel?
Dit dus!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Ik merk het bijna niet eens meer dat mijn vriend een condoom om doet. Gaat voort zo snel, gelukkig.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Nou ik heb het opgegeven haha.
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Condooms
» Alleen condooms gebruiken???
» Even geen pil, maar condooms
» Condooms alleen zonder pil veilig genoeg?
» Alleen condooms gebruiken???
» Even geen pil, maar condooms
» Condooms alleen zonder pil veilig genoeg?
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: