Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even geen pil, maar condooms

3 plaatsers

Ga naar beneden

Even geen pil, maar condooms Empty Even geen pil, maar condooms

Bericht  Niekske ma 12 maa 2012 - 0:51

Een tijdje geleden had ik een topic geplaatst over de trinordiol pil die mij voorgeschreven was toen ik de huisarts om een andere pil gevraagd had. Na de reacties hier en wat onderzoek op i-net stond die pil me heel erg tegen. Ik was sowieso even klaar met die hormonen en ik heb besloten om even gewoon condooms te gebruiken en daarna misschien toch een spiraaltje te nemen, maar daar denk ik nog even over.

Condooms zijn natuurlijk niet ideaal, maar mijn vriend heeft er gelukkig geen problemen mee. Ik heb alleen toch een erg angstig gevoel mbt ongewenst zwanger worden. We gebruiken die dingen netjes 'volgens het boekje' en letten ook op wat we met onze handen doen enzo, maar toch vind ik het eng. Daarbij heb ik al sinds ik gestopt ben met de pil, last van buikkrampen en hele erge last van afscheiding. Soms met een beetje bloed, soms alleen slijm. Maar echt veel meer dan normaal. Ivm mijn werk kan ik niet zo makkelijk naar de HA en aan telefonisch spreekuur doet mijn HA helaas niet... Iemand die hier ervaring mee heeft? Is dit normaal?
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even geen pil, maar condooms Empty Re: Even geen pil, maar condooms

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 3:56

weg


Laatst aangepast door Punk'd op ma 12 maa 2012 - 22:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even geen pil, maar condooms Empty Re: Even geen pil, maar condooms

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 4:44

Precies hetzelfde verhaal dan zowel het merk pil en de klachten nu laughcry ben nu ongeveer 1,5 maand gestopt met de trinordiol.

En dat van die zwangerschap ben ik ook erg bang.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even geen pil, maar condooms Empty Re: Even geen pil, maar condooms

Bericht  Raven ma 12 maa 2012 - 6:30

Ik gebruik op het moment vanf november alleen een condoom. Ik had hiervoor een spiraaltje en merk wel dat ik ook meer afscheiding heb dan toen ik het spiraaltje nog gebruikte.
Ik ben niet bang om zwanger te worden, in het begin wel nog.
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even geen pil, maar condooms Empty Re: Even geen pil, maar condooms

Bericht  Niekske ma 12 maa 2012 - 20:58

Thanks voor jullie reacties dames. Ik ben blij dat het niet geheel abnormaal is laughcry alleen heb ik dus al ruim een week last van mijn buik, echt onderin. Tijdens seks doet het echt heel erg pijn, het lijkt alsof mijn vriend tegen de pijnlijke plek aanstoot zeg maar. Ik heb 11 jaar de pil geslikt, ik kan me niet meer herinneren hoe ik mij daarvoor voelde eigenlijk. Ik wilde mijn eerste 'natuurlijke' menstruatie afwachten, maar na punk'd d'r verhaal moet ik er nog even over denken... ik had met de pil al last van mijn menstruatie, ik wil eigenlijk niet weten hoe het nu zal zijn laughcry toch maar eens kijken of ik deze week nog naar de HA kan voor advies...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even geen pil, maar condooms Empty Re: Even geen pil, maar condooms

Bericht  CCC ma 12 maa 2012 - 22:22

Het hoeft niet zo te zijn, dat je menstruatie opeens weer zo heftig is als voorheen hoor. Ik ben ook jaren aan de pil geweest denk zo'n 9 jaar... en ben nu sinds december 2010 gestopt... Ik had voordat ik aan de pil ging enorme last van mijn menstruatie en zag er ook erg tegenop dit weer te krijgen, maar omdat ik echt die rotzooi uit mijn lichaam wilde hebben heb ik er toch voor gekozen te stoppen. Uiteindelijk was het heel goed te doen, en was het zelfs een minder lange menstruatie. Zou dus gewoon even afwachten wat je lichaam doet. En wbt afscheiding, ergens is dit natuurlijk wel goed dat dit gebeurd, zorgt ervoor dat je lichaam alles zelf schoon houd maar je kunt altijd even advies vragen aan je HA als het echt teveel is naar jou idee.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even geen pil, maar condooms Empty Re: Even geen pil, maar condooms

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum