Condooms
+35
Tiara
Richard-S
M-G
Davinia
Marije
Kaboutertje
Mizz_S
Aoi
Bliss
Tabbert
rianne287
Rose
Lady Starstruck
Pannetoet
FireButterfly
SarahKey
Exogenesis
Willem
Happinaz
Shisha
Feline
Sam
xxjojootjexx
Reva
VeryCherry
Caroow
Jade
Schaapke
Laurientje
Sterrin_
Carra
Tania
Sneeuwvlok
Dennenappel
ham
39 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Condooms
Wij doen het al 2 jaar alleen met condoom. Gaat nog goed.
Nooit bang geweest, iig niet 'banger' dan met pil.
Nooit bang geweest, iig niet 'banger' dan met pil.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Etos eigen merk inderdaad, die zijn echt veel fijner!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik ben toen ik 17 was met de pil gestopt (nu dus 11 jaar geleden) en heb het al die tijd alleen met condoom gedaan en dat is altijd goed gegaan.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Rush schreef:Ik ben gestopt met de pil en 'vertrouw' nu alleen op condooms, maar vind het echt dood eng.
Ik kan wel wat goede ervaringen gebruiken. Dus wie gebruikt alleen condooms en ben je nooit bang dat er iets mis gaat? Of heb je standaard de MAP in huis dan of zoiets?
Man, ik voel me net 16 en nieuw in de wereld van seks haha.
Ik gebruik al 9 jaar alleen maar condooms en het is nog nooit mis gegaan. 1 x, en daar heb ik 2 mooie kindjes van maar toen hebben we hem gewoon niet omgedaan.
Als je gewoon met gezond verstand die units gebruikt is er echt niets aan de ahand.
Tip; bestel ze af en toe via groupdeal. Krijg je er 100 voor 10 euro ofzo, discreet verpakt!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Dennenappel schreef:Opzich vertrouw ik het wel en anders kan je altijd als het mis is gegaan ergens de MAP halen.
Wat ik mij afvraag, hoe hebben mensen nog zin als ze condooms gebruiken? Mijn vriend heeft zo een gruwelijke hekel aan die dingen, waardoor het niet meer leuk is. Zelf vind ik het trouwens ook minder, je voelt veel minder.
Laat ik eerlijk zeggen; liever heb ik ze ook niet. Maar mijn lijf, gestel & humeur doen het niet goed op extra hormonen en mijn lijf accepteert geen spiraaltje. Weinig keus dus.
Ná al die jaren went het vanzelf en we weten niet beter. Ach...
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
De extra dunne versie (rode verpakking) van Kruidvat is ook goed te doen. Kosten iets van € 3,50 per verpakking van 12 stuks. Nooit problemen mee gehad. De geur is niet top, maar dat is nou eenmaal niet anders. Ik heb in elk geval nog nooit meegemaakt dat ze scheurden, wel een positief punt.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Toen ik stopte met de pil, hebben we ze een paar maanden trouw gebruikt, maar daarna zijn we overgegaan op de eisprong-ontwijk-tactiek. Dat is eerst eng, maar daarna niet meer. En op een gegeven moment (in ons geval na een dik jaar) maakt het je niet meer uit wat er gebeurt
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Haha Exo, zo kan het ook nog natuurlijk. Eerst moet ik maar weer eens een cyclus krijgen haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Het is wel fijn om te weten dat je lichaam het nog 'doet' ja. Hopelijk heb je 'em snel terug!
Exogenesis- Kletskop
Vorig jaar na de bevalling hebben we ook maanden condooms gebruikt maar ik ben nooit bang geweest dat er iets mis zou kunnen gaan. Nu hadden we wel altijd gewoon het goede merk, durex. Ik zou niet zo snel van die goedkopere halen want dan zou ik wel denken: straks scheurt hij. Zit tussen mijn oren.
Nu kwam ik gister met een vriendin van mij bij een sekswinkel en daar werd mij verteld dat Durex condooms troep zijn.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Wij bestellen ze trouwens per 150 via internet
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
FireButterfly schreef:Nu kwam ik gister met een vriendin van mij bij een sekswinkel en daar werd mij verteld dat Durex condooms troep zijn.
Zit daar ook nog een redenatie achter? Die lijkt me wat interessanter dan enkel de term 'troep'.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Willem schreef:FireButterfly schreef:Nu kwam ik gister met een vriendin van mij bij een sekswinkel en daar werd mij verteld dat Durex condooms troep zijn.
Zit daar ook nog een redenatie achter? Die lijkt me wat interessanter dan enkel de term 'troep'.
Dat ze snel kapotgaan en dergelijke.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Toen ik bijna 3 jaar geleden een trombosebeen kreeg en moest stoppen met de pil durfde ik geen spiraaltje te nemen.. Toen hebben mijn vriend en ik ongeveer 8 maand rubbertjes gebruikt En bang dat ik was! Ik werd al helemaal panisch als zijn pielemans halverwege mijn bovenbeen kwam Ik haalde mij ook elke maand in het hoofd dat ik zwanger was..heel ernstig! Haha. En ik vond het heel irritant dat je de daad zelf echt moet plannen, het kan niet spontaan zeg maar.. naja en die dingen zijn knetterduur! Maar gelukkig is de Action nu lief voor je haha!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb nog nooit geroken dat een condoom stinkt eigenlijk haha. Volgens mij heb ik dan niet zo'n scherpe neus.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik ben 2 jaar geleden gestopt met de pil.
Sinsdien gebruiken we een condoom of voor-het-zingen-de-kerk-uit
Ben nog nooit echt bang geweest dat ik zwanger zou zijn maar komt denk ik ook omdat ik gelijk een goede cyclus had/heb.
M'n vriend zegt wel eens (meer voor de gein) als ik net ongesteld ben geweest; Zullen we het er op wagen?! Je bent nu toch niet vruchtbaar...
Dan help ik hem er even heel fijn aan herinneren dat zijn achterneef dat ook dacht en die had dus op zijn 17e een kind..
Sinsdien gebruiken we een condoom of voor-het-zingen-de-kerk-uit
Ben nog nooit echt bang geweest dat ik zwanger zou zijn maar komt denk ik ook omdat ik gelijk een goede cyclus had/heb.
M'n vriend zegt wel eens (meer voor de gein) als ik net ongesteld ben geweest; Zullen we het er op wagen?! Je bent nu toch niet vruchtbaar...
Dan help ik hem er even heel fijn aan herinneren dat zijn achterneef dat ook dacht en die had dus op zijn 17e een kind..
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Lady Starstruck schreef:Ik heb nog nooit geroken dat een condoom stinkt eigenlijk haha. Volgens mij heb ik dan niet zo'n scherpe neus.
Hahah ze stinken echt!
@ Rose: Wow ik snap niet dat je niet bang bent! Ik zou dat echt never nooit doen! Waarom voor-het-zingen-de-kerk-uit? Liever een condoom voor even dan ongepland een kind voor je hele leven..
Laatst aangepast door Pannetoet op do 16 mei 2013 - 6:42; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet- Kletskop
Ik ben sinds december gestopt met de pil.
Ik heb hem 10 jaar geslikt en wilde even kijken hoe het zou gaan zonder pil.
Ook vanwege de bijwerkingen.
Ik merk wel dat wij af en toe het moeilijk vinden om "in het heetst van de strijd" zo'n ding te pakken..
Ik ben dus van plan om volgende maand wel weer te beginnen aan de pil.
Ook omdat hier dus nog geen kinderwens is.
Ik moet wel zeggen ik had gelijk weer een mooie cyclus etc..
Ik heb hem 10 jaar geslikt en wilde even kijken hoe het zou gaan zonder pil.
Ook vanwege de bijwerkingen.
Ik merk wel dat wij af en toe het moeilijk vinden om "in het heetst van de strijd" zo'n ding te pakken..
Ik ben dus van plan om volgende maand wel weer te beginnen aan de pil.
Ook omdat hier dus nog geen kinderwens is.
Ik moet wel zeggen ik had gelijk weer een mooie cyclus etc..
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Pannetoet schreef:
@ Rose: Wow ik snap niet dat je niet bang bent! Ik zou dat echt never nooit doen! Waarom voor-het-zingen-de-kerk-uit? Liever een condoom voor even dan ongepland een kind voor je hele leven..[/i]
Ik had ietsje duidelijker moeten zijn, in mijn vruchtbare periode doen we dat uiteraard niet.
Waarom voor-het-zingen-de-kerk-uit, m'n vriend vind condooms vervelend en ik zelf kan er ook niet zo hele goed tegen, op een gegeven moment voelt het vervelend waardoor het voor mij 'zeer' gaat doen.
En een kind is hier welkom hoor Alleen op dit moment zou het financieel niet handig zijn dus vandaar dat we er (nog) niet voor kiezen.
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ik ben sinds begin dit jaar gestopt met de pil, ook om even te kijken hoe mijn lichaam dan reageert. Maar aangezien ik geen vaste relatie had, deed ik het natuurlijk al double dutch Oke, condooms hebben een typische geur. Maar ach, seks ook Nu ben ik nooit bang eigenlijk (al heb ik wel een map in huis voor het geval dat ik in de hitte van de strijd even iets vergeet). Maar een pil is ook niet 100% veilig, daarmee heb ik wel een paar keer de angst gehad dat ik zwanger kon zijn. Het is maar hoe je het gebruikt he.
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Tabbert schreef:Oke, condooms hebben een typische geur. Maar ach, seks ook
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik heb dus echt precies hetzelfde als Rose. Maar in het geval van panisch zijn voor een eventueel kind zou ik dat er niet op wagen.
Exogenesis- Kletskop
Maar waarom zijn jullie zo bang? Juist bij een condoom is toch redelijk makkelijk te controleren of het goed is gegaan?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Rose schreef:Pannetoet schreef:
@ Rose: Wow ik snap niet dat je niet bang bent! Ik zou dat echt never nooit doen! Waarom voor-het-zingen-de-kerk-uit? Liever een condoom voor even dan ongepland een kind voor je hele leven..[/i]
Ik had ietsje duidelijker moeten zijn, in mijn vruchtbare periode doen we dat uiteraard niet.
Waarom voor-het-zingen-de-kerk-uit, m'n vriend vind condooms vervelend en ik zelf kan er ook niet zo hele goed tegen, op een gegeven moment voelt het vervelend waardoor het voor mij 'zeer' gaat doen.
En een kind is hier welkom hoor Alleen op dit moment zou het financieel niet handig zijn dus vandaar dat we er (nog) niet voor kiezen.
Jaa nu snap ik je beter!
Mijn vriend vind ze ook niet al te fijn..maar het voelt ook rubberachtig en daarna voel je echt rubber (net een plastic zakje wat heen&weer gaat ) en dat gaat pijn doen inderdaad.. Dus ik ben maar wat blij dat ik een spiraaltje heb
Pannetoet- Kletskop
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Condooms
» Alleen condooms gebruiken???
» Even geen pil, maar condooms
» Condooms alleen zonder pil veilig genoeg?
» Alleen condooms gebruiken???
» Even geen pil, maar condooms
» Condooms alleen zonder pil veilig genoeg?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: