Kleed-je-medeforummer-topic
+17
Pommes
Parel
Tabbert
Limburg85
Bliss
Kowalski
Nathalie
Aziraphale
Elliot
Sorrento
Rush
Gympie
Burn
Sterre
Marin
Punk'd
Charles
21 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Kleed-je-medeforummer-topic
Dit vind ik echt prachtig!Rood schreef:
Zó kan het ook, die lange rok. Mét boobies, flink ook.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rood schreef:
]
Als iemand weet waar ik deze rok kan kopen, let me know!
Sorrento- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12
Wauw dit vind ik ook echt mooi! Maar ik heb nog een te vadsige buik hiervoor, ik denk dat het mij niet staatGympie schreef:Oeh, I like..Rood schreef:Dit is ook leuk. Heb je wit van boven, maar het breekt door zo'n vestje.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Sorrento schreef:Rood schreef:
]
Bij H&M in het zwart!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:Sorrento schreef:Rood schreef:
]
Bij H&M in het zwart!
Die hangen in bijna iedere winkel nu. Op de Wehkamp en zalando kun je er ook genoeg vinden.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Nathalie schreef:Aziraphale schreef:Sorrento schreef:Rood schreef:
]
Bij H&M in het zwart!
Die hangen in bijna iedere winkel nu. Op de Wehkamp en zalando kun je er ook genoeg vinden.
Wauw die is echt geweldig! Zou dat mij ook staan? Met mijn korte pootjes? Nee he?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Oh wat hou ik toch van je, dit is PRECIES wat ik wilde typen. Heb zelf lekker ook weer highlightsRood schreef:Neeeeee, niet doen! Het donker zorgt voor contrast in je gezicht, komen je ogen mooi uit, etc.Charles schreef:Nouja...er hoeft geen naam aan te hangen hoor...dat klinkt zo stom. Gewoon eens wat anders. Ik wil ook mijn haar blond verven, maar weet niet of dat zo'n goed idee is.
(Carrie says: jaaaaa, wel doen. Ken d'r langer dan vandaag.)
Gast- Gast
Ah dat is niet waar! Ik ben teleurgesteld over je korte haar, maar dat doet niet af aan jouw lekkerheid.Charles schreef:Rood schreef:Neeeeee, niet doen! Het donker zorgt voor contrast in je gezicht, komen je ogen mooi uit, etc.Charles schreef:Nouja...er hoeft geen naam aan te hangen hoor...dat klinkt zo stom. Gewoon eens wat anders. Ik wil ook mijn haar blond verven, maar weet niet of dat zo'n goed idee is.
(Carrie says: jaaaaa, wel doen. Ken d'r langer dan vandaag.)
Bijn Carrie maak ik sowieso geen schijn van kans. Zij vindt mij niet lekker, ik heb kort haar .
Gast- Gast
Volgens mij hoef ik geen tips te vragen, want ik weet al hoe die zullen luiden: PASTEL! Nu vind ik dat wel steeds leuker worden toch, dus jullie enthousiasme heeft gewerkt
Heb vandaag ff zo'n maxiskirt gepast, maar ik kon er nog niet echt aan wennen. Volgens mij moet ik veel dingen eerst een half jaar zien, voordat ik ze echt leuk ga vinden
Heb vandaag ff zo'n maxiskirt gepast, maar ik kon er nog niet echt aan wennen. Volgens mij moet ik veel dingen eerst een half jaar zien, voordat ik ze echt leuk ga vinden
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Je beenderen, Punk'd is going to kill you.Punk'd schreef:Charles schreef:Oh, die vind ik leuk Punk'd! Ik vind alles leuk! Moet je alleen niet heel slank zijn voor dat soort dingen?
Nee! En jij bent heel slank. Kijk je foto eens terug troela
Ik vind juist dat dit soort kleding mensen langer en slanker maakt. Omdat het op geen enkele plaatst 'trekt' en je beenderen mooi lang laat uitkomen. Dus kleine stukjes blote enkels laten zien, en stukjes van je onderarm/pols.
Gast- Gast
Lekker allemaal 100x dezelfde foto quoten!
Ik vind die koraalroze rok en prrrachtig. Charles ik ben ook 1.68 en vind mezelf niet klein!
Ik vind die koraalroze rok en prrrachtig. Charles ik ben ook 1.68 en vind mezelf niet klein!
Gast- Gast
Ik snap 'm niet! Maak je nou een sarcastisch grapje of ben je heel enthousiast over dat je haart wilt stylen? Oh, óf is het een seksgrapje?Marin schreef:Super leuk Charles ik wil je graag aankleden!
Gast- Gast
Carrie schreef:Ik snap 'm niet! Maak je nou een sarcastisch grapje of ben je heel enthousiast over dat je haart wilt stylen? Oh, óf is het een seksgrapje?Marin schreef:Super leuk Charles ik wil je graag aankleden!
Hahaha zoals ik het lees, vindt ze het gewoon een leuk topic hoor en zit er geen diepere (seksuele) betekenis achter
Bliss- Lady Post-a-lot
Oh wat leuk!
Ik zou ook wel tips kunnen gebruiken maar heb geen foto waar ik helema op sta :-(
Ik zou ook wel tips kunnen gebruiken maar heb geen foto waar ik helema op sta :-(
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Oh, ik wil ook tips!
En Charles, die begin outfit, die je aan hebt, is toch al super hip!
En Charles, die begin outfit, die je aan hebt, is toch al super hip!
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Ja maar dat poppetje impliceert iets hilarisch wat ik mis! Nou ben benieuwd hoor.Bliss schreef:Carrie schreef:Ik snap 'm niet! Maak je nou een sarcastisch grapje of ben je heel enthousiast over dat je haart wilt stylen? Oh, óf is het een seksgrapje?Marin schreef:Super leuk Charles ik wil je graag aankleden!
Hahaha zoals ik het lees, vindt ze het gewoon een leuk topic hoor en zit er geen diepere (seksuele) betekenis achter
Gast- Gast
Carrie schreef:Lekker allemaal 100x dezelfde foto quoten!
Haha sorry, dat was inderdaad niet echt handig. Heb een hekel aan doorquoten en doe het zelf ook vaak, lekker ben ik!
Jaa Bliss, pastel staat je prachtig! Maar is toch juist leuk dat je telkens een andere look hebt? Want 'niet-pastel' kan toch ook hartstikke leuk zijn!?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ja precies, ik hou ook van afwisseling Van elke dag pastel val ik ook in slaap
Bliss- Lady Post-a-lot
Carrie schreef:Je beenderen, Punk'd is going to kill you.Punk'd schreef:Charles schreef:Oh, die vind ik leuk Punk'd! Ik vind alles leuk! Moet je alleen niet heel slank zijn voor dat soort dingen?
Nee! En jij bent heel slank. Kijk je foto eens terug troela
Ik vind juist dat dit soort kleding mensen langer en slanker maakt. Omdat het op geen enkele plaatst 'trekt' en je beenderen mooi lang laat uitkomen. Dus kleine stukjes blote enkels laten zien, en stukjes van je onderarm/pols.
hahaha ik bedoelde ledenmaten denk ik..
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Oh Charles, al is jouw lijf een stuk beter teruggeveerd dan dat van mij (al weet ik dat je er heel veel moeite voor hebt moeten doen), ik snap je wbt jurkjes! Ik droeg vroeger niet anders maar ineens vind ik het te poezelig ofzo.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Iemand zin om mij te stylen? Heb het idee dat ik er vaak sloeberig bij loop.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Ik droeg vroeger ook altijd jurkjes met pumps, weten jullie nog? Ben ik ook een beetje klaar mee.
Gast- Gast
Ik ook! Voor Carrie gaat het (nog) niet op...maar volgens mij heeft het wel met de nieuwe mama rol te maken.
Ook het 'anders' willen kleden. Ik vind mijn kledingkast vreselijk en als ik eenmaal in een winkel ben heb ik dus echt geen idee wat mij nou leuk staat.
En mijn jurkjes hangen dus ook ongedragen in de kast. Zal er eens een paar het forum op knallen van het weekend!
GEDOE, met die lijven enzo.
Ook het 'anders' willen kleden. Ik vind mijn kledingkast vreselijk en als ik eenmaal in een winkel ben heb ik dus echt geen idee wat mij nou leuk staat.
En mijn jurkjes hangen dus ook ongedragen in de kast. Zal er eens een paar het forum op knallen van het weekend!
GEDOE, met die lijven enzo.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Iets liefs over je medeforummer :-)
» Hoe kleed je je baby in de zomer?
» Het -5 TOPIC!
» Hét EK-topic
» Huh topic van PB weg?