Hoe kleed je je baby in de zomer?
+18
kwak
PiP
Fiwen
Viva
M-G
Jelin
Printje
Annemie
Pink!
Ella
Paper Crown
Balloon
Urban Naked
Jade
Linda
Pompoen
mauwmauw
Caroow
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe kleed je je baby in de zomer?
Ik denk elke keer, wat zou ik aan willen als ik uit de wind zou zitten en dat trek ik zoon aan. Vandaag had hij in de wagen dus een romper en een kort broekje aan, met een lakentje over zijn benen.
De mensen voor mij in de rij bij de supermarkt hadden een baby die me even oud leek, en deze had een vest met capuchon aan, onder een deken.
Nou lijkt mij dat veel en veel te warm, maar kleed ik zoon dan niet toch te koud?
(Overigens hadden die mensen gestolen spullen onder t dekentje gemoffeld, dus misschien was het dekentje niet bedoeld voor baby )
De mensen voor mij in de rij bij de supermarkt hadden een baby die me even oud leek, en deze had een vest met capuchon aan, onder een deken.
Nou lijkt mij dat veel en veel te warm, maar kleed ik zoon dan niet toch te koud?
(Overigens hadden die mensen gestolen spullen onder t dekentje gemoffeld, dus misschien was het dekentje niet bedoeld voor baby )
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Hoe kleed je je baby in de zomer?
Een deken is inderdaad wel wat overdreven. Maar alleen een romper en een korte broek vind ik ook war fris. Ik zal m nog zeker een tshirt met lange of korte mouw aan doen. Nu weet ik niet hoe warm t bij jou is.maar hier is er nog best veel wind.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Goeie vraag,
ik ben een koukleum zelf en ik merk dat mijn zoontje soms wel een beetje bezweet is, andere keren heeft hij juist kippenvel. Laats had hij een broekje en een lange mouwenshirt over zijn romper en lag hij onder deken ingestopt en toen zag ik een iets oudere baby voorbij komen in de wagenbak in alleen een rompertje zonder deken. Ik vroeg me dus hetzelfde af maar dan andersom!
ik ben een koukleum zelf en ik merk dat mijn zoontje soms wel een beetje bezweet is, andere keren heeft hij juist kippenvel. Laats had hij een broekje en een lange mouwenshirt over zijn romper en lag hij onder deken ingestopt en toen zag ik een iets oudere baby voorbij komen in de wagenbak in alleen een rompertje zonder deken. Ik vroeg me dus hetzelfde af maar dan andersom!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
R had heel erg last van smetplekjes in zijn nekje gekregen, dat is nu bijna weg maar ik wil dus voorkomen dat het zweterig wordt.. Maar ik wil natuurlijk ook niet dat hij ligt te bibberen.
Het is hier trouwens ook wel winderig, maar hij ligt in de wagen en dus uit de wind.
Het is hier trouwens ook wel winderig, maar hij ligt in de wagen en dus uit de wind.
Caroow- Lady Post-a-lot
Vandaag heeft m'n zoon een mouwloze romper met een lange broek en langemouwen shirt aan, van een dun stofje. Ik vond het in de schaduw best nog fris en het redelijk hard waaien.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het ook heel lastig!
R. heeft vandaag een romper, t-shirt met korte mouwen, een broekje en sokjes aan. Buiten in de wagenbak had ze er een lakentje en dekentje overheen (vanmorgen).
R. heeft vandaag een romper, t-shirt met korte mouwen, een broekje en sokjes aan. Buiten in de wagenbak had ze er een lakentje en dekentje overheen (vanmorgen).
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
smetplekjes kunnen natuurlijk ook komen doordat er spuug of kwijl in zijn nekje loopt ongemerkt.
Ik wil inderaad ook niet dat hij het zo warm heeft dat hij zweet, maar ik heb elke keer het gevoel dat hij het koud heeft als ik hem koeler kleed...
Ik wil inderaad ook niet dat hij het zo warm heeft dat hij zweet, maar ik heb elke keer het gevoel dat hij het koud heeft als ik hem koeler kleed...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Nee ik weet dat dat niet de oorzaak hoeft te zijn, maar het lag open dus dan lijkt het me geen fijn gevoel voor hem als het zweterig wordt.
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Nee ik weet dat dat niet de oorzaak hoeft te zijn, maar het lag open dus dan lijkt het me geen fijn gevoel voor hem als het zweterig wordt.
nee smetplekjes moet je sowieso zo droog mogelijk houden idd!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ja ik heb hem al lekker ingepoederd met maizena
Maar als je kijkt naar wat je zelf aan hebt, doen jullie de baby dan 1 laagje meer aan? Of meer?
Maar als je kijkt naar wat je zelf aan hebt, doen jullie de baby dan 1 laagje meer aan? Of meer?
Caroow- Lady Post-a-lot
1 laagje meer inderdaad.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Ik heb E. vanmorgen een romper met lange mouwen, jurkje met korte mouwen en een legging aangedaan. Morgen doe ik haar in elk geval korte mouwen aan.
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
Als ik twijfel denk ik altijd: liever ietsje te warm dan ietsje te koud. Ik vind een korte broek en shirt denk ik voor vandaag hier in onze woonplaats te fris. Julian draagt spijkerbroekje, mauwloos rompertje en dun truitje met lange mauwen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Pc, het zijn mouwen he
Ik vind het hier trouwens wel gewoon warm buiten hoor. Loop zelf in een rok met hemdje en heb het superwarm.
Ik vind het hier trouwens wel gewoon warm buiten hoor. Loop zelf in een rok met hemdje en heb het superwarm.
Caroow- Lady Post-a-lot
Mijn knul zweet zoooo snel. Hij heeft nu een romper aan met t'shirt en een dun broekje.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Mijn dochter is in de zomer geboren en heeft altijd lange mouwen shirt en lange broek aangehad. Romper was korte mouw of hempje.
Gast- Gast
Mijn dochter loopt alleen in een romper en mijn zoon in een korte broek.
Een kleintje zou ik met dit weer een romper en een zacht dun lang broekje aan doen.
Maar ieder kind is anders dus zou vooral kijken naar je eigen kindje en erop letten dat hij t niet te warm of koud heeft.
Een kleintje zou ik met dit weer een romper en een zacht dun lang broekje aan doen.
Maar ieder kind is anders dus zou vooral kijken naar je eigen kindje en erop letten dat hij t niet te warm of koud heeft.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Mijn zoontje draagt vandaag korte broek en romper met korte mouw en shirt en sneakersokken. Morgen en overmorgen doe ik hem geen romper aan aangezien het tegen de 40 graden word...pfffff.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Caroow schreef:Pc, het zijn mouwen he
O,ja! Idd! Maarre jij kent je kind t best. Doe wat je wil.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Alleen een rompertje overdag.
En het is juist andersom, ze kunnen het beter wat te koud hebben als dat je ze te warm aankleed met dit weer.
Morgen met die 35 graden is het alleen een romper of misschien zelfs alleen een luier. Ik voel altijd in dr nekje om te checken of het niet te warm/koud is.
En het is juist andersom, ze kunnen het beter wat te koud hebben als dat je ze te warm aankleed met dit weer.
Morgen met die 35 graden is het alleen een romper of misschien zelfs alleen een luier. Ik voel altijd in dr nekje om te checken of het niet te warm/koud is.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik vind het ook moeilijk. Ik controleer regelmatig haar nekje en als ze te warm heeft, trek ik gewoon wat uit haha. Vandaag heeft ze een mouwloze romper aan en een dunne broek en shirt met lange mouw. Morgen wordt het denk ik alleen een romper.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Pff het is nu zo warm in huis (25 graden) en nu twijfel ik of romper en slaapzak niet veel te warm is..
Caroow- Lady Post-a-lot
Vandaag had hij een t-shirt aan met een kort broekje, morgen waarschijnlijk alleen een rompertje met misschien een kort broekje (ligt aan de warmte). Nu ligt hij lekker te slapen in zijn romper met lange mouwen, zomerslaapzak (zonder mouwen) en dekentje + lakentje. Ik voel straks gewoon even in zijn nekje en als het te warm is doe ik een dekentje of slaapzak af / uit maar over het algemeen valt het wel mee (hij ligt dan ook in de koudste kamer hier in huis)
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Was het personeel er nog achter gekomen dat er spullen onder lagen?
Ik kleed rl net als ik mijzelf kleed. Ze heeft nu een t-shirtje aan en een driekwart broekje. Ze gaat vandaag naar de go, als het te warm is kan ze haar wat uittrekken. Slapen zou ik met slaspzak doen. Ik slaap ook onder een deken. Je koelt toch af...
Ik kleed rl net als ik mijzelf kleed. Ze heeft nu een t-shirtje aan en een driekwart broekje. Ze gaat vandaag naar de go, als het te warm is kan ze haar wat uittrekken. Slapen zou ik met slaspzak doen. Ik slaap ook onder een deken. Je koelt toch af...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Dat laagje extra wat hier iemand zei geldt niet als het zo warm is als ze voor vandaag en morgen voorspellen. Dan is een romper zonder mouwen echt voldoende. Dan kun je voor de zekerheid een lakentje erover leggen als ze liggen te slapen.
Baby's kunnen hun warmte veel moeilijker kwijt dan wij dus je kunt bij zo'n weer inderdaad beter te koud dan te warm kleden.
Baby's kunnen hun warmte veel moeilijker kwijt dan wij dus je kunt bij zo'n weer inderdaad beter te koud dan te warm kleden.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Kleed-je-medeforummer-topic
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» Van de zomer...
» Must have voorjaar/zomer?
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» Van de zomer...
» Must have voorjaar/zomer?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: