Kleed-je-medeforummer-topic
+17
Pommes
Parel
Tabbert
Limburg85
Bliss
Kowalski
Nathalie
Aziraphale
Elliot
Sorrento
Rush
Gympie
Burn
Sterre
Marin
Punk'd
Charles
21 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Kleed-je-medeforummer-topic
Ik denk open eens een topic waarin je om kledingtips kan vragen om eens wat nieuws te dragen.
Beginnend met....MIJ .
Ik wil graag kledingtips hebben van mijn hippe medeforumsters, ik loop altijd in hetzelfde: skinny (al dat niet gekleurd), platte schoenen (hele hoge hakken kan ik niet op lopen en is nu niet handig, lage hakken vind ik stom) en een flodderig bovending (heb nog een beetje een babybuikje) en m'n leren jasje (omdat ik van hem hou). Ik droeg vroeger superveel jurkjes, maar ik vind jurkjes ineens niet meer zo leuk.
Wie heeft er leuke tips voor mij met plaatjes, wat zou mij staan? Mijn figuur is redelijk normaal. Maat 38, slanke benen, wel wat brede schouders en grote borsten, nog een buikje (dus geen strakke witte shirts) en normale kont, wel rond .
Kleuren die mij goed staan zijn wit, zwart, grijs, knalroze (al ben ik daar niet zo dol op), zandkleuren en pastels. Niet: oranje, geel, bruin, beige, rood. De 'kille' kleuren dus.
Dit is mijn lijf:
Beginnend met....MIJ .
Ik wil graag kledingtips hebben van mijn hippe medeforumsters, ik loop altijd in hetzelfde: skinny (al dat niet gekleurd), platte schoenen (hele hoge hakken kan ik niet op lopen en is nu niet handig, lage hakken vind ik stom) en een flodderig bovending (heb nog een beetje een babybuikje) en m'n leren jasje (omdat ik van hem hou). Ik droeg vroeger superveel jurkjes, maar ik vind jurkjes ineens niet meer zo leuk.
Wie heeft er leuke tips voor mij met plaatjes, wat zou mij staan? Mijn figuur is redelijk normaal. Maat 38, slanke benen, wel wat brede schouders en grote borsten, nog een buikje (dus geen strakke witte shirts) en normale kont, wel rond .
Kleuren die mij goed staan zijn wit, zwart, grijs, knalroze (al ben ik daar niet zo dol op), zandkleuren en pastels. Niet: oranje, geel, bruin, beige, rood. De 'kille' kleuren dus.
Dit is mijn lijf:
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Re: Kleed-je-medeforummer-topic
Whaha!
Edit: oké, serieuze reactie, al ben ik geen hippe forummer. Ik vind dit eerlijk gezegd een heel leuke outfit. Die schoenen vind ik te gek, en jouw haar is ook top. Je kunt trouwens best rood hebben, maar dan meer dit rood:
dan dit rood:
Edit: oké, serieuze reactie, al ben ik geen hippe forummer. Ik vind dit eerlijk gezegd een heel leuke outfit. Die schoenen vind ik te gek, en jouw haar is ook top. Je kunt trouwens best rood hebben, maar dan meer dit rood:
dan dit rood:
Laatst aangepast door Rood op wo 15 mei 2013 - 22:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oeeehh leuke sandaaltjes! Waar van zijn die?
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Punk'd schreef:Oeeehh leuke sandaaltjes! Waar van zijn die?
H&M, twee jaar terug.
En ja, precies van jullie twee wil ik tips. Dus houd maar op met lachen, Rood .
Charles- Kletskop
He Bummer. Ik vind ze leuk!
Ik vind jou echt een type voor een city short met leuke slippertjes/sandaaltjes (die je al hebt!). En ik vind jou ook een type voor een mooie linnen blazer. Ik ga even zoeken
Ik vind jou echt een type voor een city short met leuke slippertjes/sandaaltjes (die je al hebt!). En ik vind jou ook een type voor een mooie linnen blazer. Ik ga even zoeken
Punk'd- Kletskop
Ik hardloop weer, dus tegen de zomer moet dat toch te doen zijn met die benen.
Charles- Kletskop
Super leuk Charles ik wil je graag aankleden!
Maar eerst moet ik nog even twee uurtjes rijden en dan naar huis dus kan vanmiddag pas. Maar leuk topic!
Iemand mag mij ook wel aankleden als die zich geroepen voelt!
Maar eerst moet ik nog even twee uurtjes rijden en dan naar huis dus kan vanmiddag pas. Maar leuk topic!
Iemand mag mij ook wel aankleden als die zich geroepen voelt!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik vind jou trouwens een stipjes- en bloemetjestype mixed met alternatieve stuff. Want dat vind ik op de foto's die ik van je zie erg leuk. Plus ik identificeer mezelf met jou en ik houd ook van stippen en bloemen. Maar goed, I don't know what I'm talking, want ik ben meer van de kleuren dan van de stijlen. Ik ga ook 'ns een zoekopdracht probieren.
Gast- Gast
Rood schreef:Ik vind jou trouwens een stipjes- en bloemetjestype mixed met alternatieve stuff. Want dat vind ik op de foto's die ik van je zie erg leuk. Plus ik identificeer mezelf met jou en ik houd ook van stippen en bloemen. Maar goed, I don't know what I'm talking, want ik ben meer van de kleuren dan van de stijlen. Ik ga ook 'ns een zoekopdracht probieren.
Ik draag idd veel stipjes en streepjes en bloemetjes maar ik ben het een beetje beu...ik wil weer wat aparter rondlopen of wat hipper.Ik vind mijn King Louie jurkjes ineens zo walgelijk.
Charles- Kletskop
Nouja...er hoeft geen naam aan te hangen hoor...dat klinkt zo stom. Gewoon eens wat anders. Ik wil ook mijn haar blond verven, maar weet niet of dat zo'n goed idee is.
Charles- Kletskop
Charles schreef:Ik droeg vroeger superveel jurkjes, maar ik vind jurkjes ineens niet meer zo leuk.
Niet, nee? 'Tuttig, truttig, suf en mutserig', haha ik vind je verkooptopic leuk
Maarr ik zag je laatst ergens iets posten over een maxi rok. Ik denk dat die je ook heel mooi staat met een spijkerjasje/open blouse of bij warmer weer een mouwloos jasje. En dan deze of andere leuke platte sandaaltjes, zo'n mooie look is dat!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Neeeeee, niet doen! Het donker zorgt voor contrast in je gezicht, komen je ogen mooi uit, etc.Charles schreef:Nouja...er hoeft geen naam aan te hangen hoor...dat klinkt zo stom. Gewoon eens wat anders. Ik wil ook mijn haar blond verven, maar weet niet of dat zo'n goed idee is.
(Carrie says: jaaaaa, wel doen. Ken d'r langer dan vandaag.)
Gast- Gast
Dit vind ik bij jou passen: (Niet in een outfit hoor, als losse items.. Misschien ook wel als outfit, maar dat kan ik me niet meer herinneren als ik alleen maar links zie in mijn berichtje haha). Lekker duidelijk dit
Mooi lichte linnen broek van ZARA
Als je zomerklaar bent met hardlopen haha, een losvallende short met etnische print van ZARA
Een mooi soepelvallend linnen T-shirtje, die je ook in je broek kunt stoppen en wat kunt 'blousen' zeg maar haha. Ook van ZARA
Nude kleurige blazer
Mooi lichte linnen broek van ZARA
Als je zomerklaar bent met hardlopen haha, een losvallende short met etnische print van ZARA
Een mooi soepelvallend linnen T-shirtje, die je ook in je broek kunt stoppen en wat kunt 'blousen' zeg maar haha. Ook van ZARA
Nude kleurige blazer
Punk'd- Kletskop
Rood schreef:Neeeeee, niet doen! Het donker zorgt voor contrast in je gezicht, komen je ogen mooi uit, etc.Charles schreef:Nouja...er hoeft geen naam aan te hangen hoor...dat klinkt zo stom. Gewoon eens wat anders. Ik wil ook mijn haar blond verven, maar weet niet of dat zo'n goed idee is.
(Carrie says: jaaaaa, wel doen. Ken d'r langer dan vandaag.)
Bijn Carrie maak ik sowieso geen schijn van kans. Zij vindt mij niet lekker, ik heb kort haar .
Charles- Kletskop
Wat grappig! Ik had net een maxi skirt/pareo achtige broek bij zara open staan. Waarvan ik dacht:"dat moet ze dragen!" .. maar ik dacht dat het misschien toch te enthousiast was, dus heb hem niet gepost.
Maar bij deze toch maar wel!
Maar bij deze toch maar wel!
Punk'd- Kletskop
Oh, die vind ik leuk Punk'd! Ik vind alles leuk! Moet je alleen niet heel slank zijn voor dat soort dingen?
Charles- Kletskop
Hij is er trouwens ook in het appeltjesgroen. Die wil ik zo graag voor mijzelf haha!
Punk'd- Kletskop
Charles schreef:Oh, die vind ik leuk Punk'd! Ik vind alles leuk! Moet je alleen niet heel slank zijn voor dat soort dingen?
Nee! En jij bent heel slank. Kijk je foto eens terug troela
Ik vind juist dat dit soort kleding mensen langer en slanker maakt. Omdat het op geen enkele plaatst 'trekt' en je beenderen mooi lang laat uitkomen. Dus kleine stukjes blote enkels laten zien, en stukjes van je onderarm/pols.
Punk'd- Kletskop
Ik ben niet dik (meer) maar ik ben wel rond zeg maar, en best klein...1.68. Korte benen en lang bovenlijf met grote borsten...dan lijk je sneller wat voller en daarom draag ik meestal onder wat straks en boven wat lossigs. Ik ga gewoon eens het omgekeerde proberen!
Ik vind die broek echt super, maar ik zou er dan het liefst een witte tanktop opdragen ofzo en dat kan dus écht niet ivm babybuik, borstformaat en dikke bovenarmen (die heb ik echt).
Maar thanx voor je tips, die linnen tops heb ik al idd!
Ik vind die broek echt super, maar ik zou er dan het liefst een witte tanktop opdragen ofzo en dat kan dus écht niet ivm babybuik, borstformaat en dikke bovenarmen (die heb ik echt).
Maar thanx voor je tips, die linnen tops heb ik al idd!
Charles- Kletskop
Heeft iemand ook tips voor mij?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dit is ook leuk. Heb je wit van boven, maar het breekt door zo'n vestje.
Dit zou je ook mooi staan, ook al is die rok wellicht wat over the top. Maar die kleuren! Met jouw ogen!
Zó kan het ook, die lange rok. Mét boobies, flink ook.
Dit zou je ook mooi staan, ook al is die rok wellicht wat over the top. Maar die kleuren! Met jouw ogen!
Zó kan het ook, die lange rok. Mét boobies, flink ook.
Gast- Gast
Overigens, het is een fabel dat wijde shirts baby- of bolle buikjes optisch kleiner maken. Je kunt ze beter benadrukken dan verhullen. Een wijd shirt maakt het optisch juist groter. Als je je taille benadrukt, lijk je slanker. Maar echt!
Gast- Gast
Oeh, I like..Rood schreef:Dit is ook leuk. Heb je wit van boven, maar het breekt door zo'n vestje.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Niet om de hele plooirokken-hype en -liefde teniet te doen, hoor... Maar bij mij werkt het niet. Ik word er echt KO-LOS-SAAL van. Supergemeen, want ik ben gek op die dingen. Maar het komt doordat die rokband op je buik begint en die plooitjes meteen daaronder beginnen. Het benadrukt echt ál het slechts aan je lichaam.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Iets liefs over je medeforummer :-)
» Hoe kleed je je baby in de zomer?
» Het -5 TOPIC!
» Hét EK-topic
» Huh topic van PB weg?
» Hoe kleed je je baby in de zomer?
» Het -5 TOPIC!
» Hét EK-topic
» Huh topic van PB weg?