Kleding fotoshoot
+9
Paper Crown
Charles
Plien84
CCC
SoGood
Arwyn
Prosecco
Fortissimo
Caroow
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Kleding fotoshoot
Over 2 weken hebben wij met z'n drieën een fotoshoot.
We hebben allebei op het moment vrij weinig in de kast, dus we willen er wel voor shoppen.
Wat is nou leuk om aan te trekken?
We hebben allebei op het moment vrij weinig in de kast, dus we willen er wel voor shoppen.
Wat is nou leuk om aan te trekken?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Kleding fotoshoot
Ligt er aan waar je een shoot doet denk ik.
Dit is ook handig!
http://amelandfoto.nl/blog/portret-fotografie/kledingadvies-fotoshoot/
Dit is ook handig!
http://amelandfoto.nl/blog/portret-fotografie/kledingadvies-fotoshoot/
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Een donkere spijkerbroek met een witte blouse/ mooie top. En je kleintje alleen wit.
Lekker eenvoudig, anders lijdt het zo af.
Lekker eenvoudig, anders lijdt het zo af.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik zag laatst op FB een foto van een gezinnetje dat een shoot had gehad met z'n vieren. Ze hadden alle vier een donkere spijkerbroek (zonder vale vlekken oid) en een wit shirt/blousje aan. Staat inderdaad erg leuk!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou ook voor eenvoud kiezen. Niet teveel printjes en kleding die erg mode-gevoelig is. En zeker geen grote merken op shirts ofzo. Je wil jezelf niet over 10 jaar uitlachen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Hmm dat klinkt wel heel leuk ja, donkere broek, witte top. Dat is ook niet duur
En baby in alleen een witte romper? En wat doen we met zijn haar?
En baby in alleen een witte romper? En wat doen we met zijn haar?
Caroow- Lady Post-a-lot
O, en schoenen? Misschien leuk om het op blote voeten te doen? Of zeg ik nu iets stoms?
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik zou juist de baby in een kleurtje doen, zodat hij echt opvalt. Wit met spijkerbroek is zo standaard.
Fortissimo- Kletskop
Blote voeten vind ik leuk
Maar ik loop sowieso graag op blote voeten, haha.
Maar ik loop sowieso graag op blote voeten, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Een gekleurde romper of echt aangekleed?
(Ik ben echt zo stijlbewust als een baksteen)
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Een gekleurde romper of echt aangekleed?
Misschien heb je wat aan de tips op de site die ik hierboven plaatste? Daar heb ik wel wat aan gehad voor onze shoot. Als jullie au naturel gaan (dus toch spijkerbroek met wit shirt) dan zou ik R. bijvoorbeeld een fel blauwe romper aan doen.
Fortissimo- Kletskop
Fortissimo schreef:Caroow schreef:Een gekleurde romper of echt aangekleed?
Misschien heb je wat aan de tips op de site die ik hierboven plaatste? Daar heb ik wel wat aan gehad voor onze shoot. Als jullie au naturel gaan (dus toch spijkerbroek met wit shirt) dan zou ik R. bijvoorbeeld een fel blauwe romper aan doen.
Dat is inderdaad een handige site. Jullie foto's zijn ook heel mooi!
Caroow- Lady Post-a-lot
Als wij met N. op de foto gaan houden we het eigen vrij basic en trekken N. wat aan wat eruit springt of juist met onze outfit matcht (hoe schrijf je dat?). Bij de newbornshoot hadden we beide een spijkerbroek en zwart shirt aan, en n. niets
De shoots daarna hebben we haar vrij basic aangekleed met een rokje en maillot en shirtje. Wij hadden weer spijkerbroek en een simpel shirtje aan. Binnenkort gaan we weer als gezin op de foto en denk aan een leuk kleurtje die we alle drie aandoen met een basic spijkerbroek ofzo.
De shoots daarna hebben we haar vrij basic aangekleed met een rokje en maillot en shirtje. Wij hadden weer spijkerbroek en een simpel shirtje aan. Binnenkort gaan we weer als gezin op de foto en denk aan een leuk kleurtje die we alle drie aandoen met een basic spijkerbroek ofzo.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Weet je ook welke achtergrond er voor de foto's gebruikt word?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ik zou dan alle drie een spijkerbroek doen en jullie 2 een wit bovenstuk en de kleine een gekleurd bovenstuk. Rompertje alleen zou ik niet snel doen.. Net of je hem vergeten bent aan te kleden:)
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Alleen wit en jeans vind ik zoooo saai en afgezaagd. Ik zou gaan voor allemaal in streepjesshirt ofzo of jullie alledrie een andere kleur effen shirt. Ruitjes zou ik achterwege laten.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Charles, ik hecht juist zoveel waarde aan jou mening en dan ben je het niet met de rest eens (Niet dat ik de rest allemaal niet lees hoor! Ik luister naar iedereen )
Ik denk niet dat ik mijn vriend in iets gestreepts krijg. Hij heeft een ernstig vertekend zelfbeeld, hij denkt dat hij een kamerolifant is.
Maar een spijkerbroek kan wel? En wat voor kleur shirt dan? Wat voor kleur staat leuk bij mij?
Ik denk niet dat ik mijn vriend in iets gestreepts krijg. Hij heeft een ernstig vertekend zelfbeeld, hij denkt dat hij een kamerolifant is.
Maar een spijkerbroek kan wel? En wat voor kleur shirt dan? Wat voor kleur staat leuk bij mij?
Caroow- Lady Post-a-lot
Charles schreef:Alleen wit en jeans vind ik zoooo saai en afgezaagd. Ik zou gaan voor allemaal in streepjesshirt ofzo of jullie alledrie een andere kleur effen shirt. Ruitjes zou ik achterwege laten.
Nou idd, boring as hell..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik hou niet van kleur, maar mijn man en ik droegen donkerblauw en julian lichtblauw.
Waar zijn die foto's en waarom heb ik die nog niet gezien?Paper Crown schreef:Ik hou niet van kleur, maar mijn man en ik droegen donkerblauw en julian lichtblauw.
Gast- Gast
Een vriendin van mij heeft ook met haar vriend en kind(eren) een shoot gedaan en die foto's zijn allemaal in zwart/wit of sepia gemaakt. Daarbij vond ik het heel mooi eenvoudig dat je geen kleding zag, alleen maar huid en af en toe een accessoire.
Er zat dan bijvoorbeeld een foto bij van haar baby in foetushouding, zooooo lief. En eentje dat hij zeg maar leunde op zijn armen, daarop had ie een mutsje op.
Ik denk dat als je deze foto's over tien jaar nog in je huis wilt kunnen hangen tijdloos het mooiste is.
Er zat dan bijvoorbeeld een foto bij van haar baby in foetushouding, zooooo lief. En eentje dat hij zeg maar leunde op zijn armen, daarop had ie een mutsje op.
Ik denk dat als je deze foto's over tien jaar nog in je huis wilt kunnen hangen tijdloos het mooiste is.
IkSmurfin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 52
Registratiedatum : 13-05-13
Je moet zelf even googlen naar voorbeeldfoto's en daar je keuze op baseren
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een shoot gedaan en vond de foto's het mooiste waarop we geen kleren aan hadden. Die zijn heel puur geworden, ik samen met mijn dochter met zwarte achtergrond en mijn dochter ook nog alleen met witte achtergrond.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
De fotograaf waar wij zijn geweest wilde juist dat we allemaal een spijkerbroek aan trokken met een wit shirt. Dat hebben we dus ook maar gewoon gedaan . Ik vind de foto's juist door de eenvoud heel leuk geworden.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Carrie schreef:Waar zijn die foto's en waarom heb ik die nog niet gezien?Paper Crown schreef:Ik hou niet van kleur, maar mijn man en ik droegen donkerblauw en julian lichtblauw.
Heb ze nog niet..
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v. Fotoshoot, toon jullie fotoshoot/studio foto's
» Fotoshoot
» Fotoshoot
» Nav fotoshoot
» n.a.v. Fotoshoot