Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Herkent iemand dit probleem met de maxicosi mura 3?

+3
Tania
Thunder
Printje
7 plaatsers

Ga naar beneden

Herkent iemand dit probleem met de maxicosi mura 3? Empty Herkent iemand dit probleem met de maxicosi mura 3?

Bericht  Printje za 24 sep 2011 - 0:29

Hoi hoi

We hebben eigenlijk al een tijdje dit 'probleem' en wilde eens polsen of meer mensen het herkennen. Ik moet er eigenlijk al een hele tijd mee terug naar de winkel om het na te vragen maar ik ben zo'n muts die als ze bij de Prenatal is het vergeet te vragen dus hier mijn vraag..

Ik heb dus een maxicosi mura 3. Ik vind al eigenlijk vanaf het begin dat hij in het wandelzitje kon dat het stoeltje niete cht helemaal recht kan. Hierdoor hangt hij altijd een beetje naar achteren met zijn rug vind ik en zit hij nooit echt helemaal goed recht. Ik heb al vanalles met het stoeltje geprobeerd maar het hangt gewoon wat naar achteren. Is dit normaal bij deze wagen? Ik zie kindjes in een bugaboo altijd veel rechter zitten voor mijn gevoel.

Alvast bedankt!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkent iemand dit probleem met de maxicosi mura 3? Empty Re: Herkent iemand dit probleem met de maxicosi mura 3?

Bericht  Thunder za 24 sep 2011 - 0:46

Ik heb geen Mura, maar wel een Bugaboo Bee. De rugleuning van mijn wagen staat ook niet helemaal kaarsrecht. Hij hangt idd een klein beetje naar achter. Bij mijn weten is dat bij mijn wagen normaal. Maar goed, ik weet dus niet hoe dat bij de Mura hoort.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Herkent iemand dit probleem met de maxicosi mura 3? Empty Re: Herkent iemand dit probleem met de maxicosi mura 3?

Bericht  Tania za 24 sep 2011 - 0:49

Ik heb de mura 4 maar hier staat ie ook niet helemaal recht.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Teddyaapje za 24 sep 2011 - 2:12

Tania schreef:Ik heb de mura 4 maar hier staat ie ook niet helemaal recht.

+1.

ik T. vind t ook best irritant...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Flip Fluitketel za 24 sep 2011 - 2:17

Tania schreef:Ik heb de mura 4 maar hier staat ie ook niet helemaal recht.

+1 Maar volgens mij heeft ze hier (nu nog) geen problemen mee.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Wennes zo 25 sep 2011 - 6:47

Wij hebben de mura 4 en de rugleuning hangt iets naar achter, maar B vindt het wel fijn zitten.
Ik kan B goed vast zetten met de riempjes waardoor hij niet gaat hangen. Dat was in mijn mutsy transporter die ik voorheen had wel anders.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  moepie zo 25 sep 2011 - 6:52

Hier een mura 3

Het klopt dat de rugleuning niet helemaal rechtop staat. Dit hoort zo! (vrienden van ons hebben dit ook)
Mijn dochter zit er wel goed in.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 20:49

Hier ook een mura en idd de rugleuning staat niet kaarsrecht, dit hoort gewoon, lijkt me voor kind ook niet super lekker zitten als dat ding helemaal recht op staat.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: