Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Belastingteruggave is binnen!

+109
Bruintje Beer
Dikkie Dik
Shopaholic
rapa nui
Tsjip
Pompoen
Moira
Theezakje13
Le Chat Noir
Bosjesvrouw
Razz
Artemis
Pien
peach
Pitufo
Manderijn
xxjojootjexx
Ella
missy.
Hannah_
*Lookie*
Roxi3
SDL
Ilargi
Catwoman79
love
RioolSpook
Shisha
Linda
GeKKiE
Carra
Saga
Green_Pepper
SoGood
Pommes
Twellie
Nyx
pindaatje
Penélope
Charles
June
Fortissimo
Puggle
Taeda
kwebbeltje
Sorella
Monte
Exogenesis
Thunder
Luce
Jelin
Aggi
Dolphinne
Dora
Linnie1985
rianne287
Elliot
_Femme
GreenGrass
PapillonRose
Aziraphale
Pandora
Davinia
Sophiee
Tiara
Ooh La La!
Jeanette
Ilovethe90s
Snirp
Kqip
Oasis
Aagje!
NoMercy
Tania
liesje
Laced
Parel
Laurientje
mezzoforte
Mida4you
Roodkapje
TukTuk
Roza
CCC
Flower_L
Printje
Arwyn
Winegum
Lenthe
M@niek
Kreeftje
Lejow
Vino
luisa
Rose
Jade
Happinaz
Jasmine
ellibre
SnowWhite
Parisienne
madam
Sarah1985
Evalynn
Rush
Minx
Reeza
blondje1313
Chocoholic
113 plaatsers

Pagina 3 van 15 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Volgende

Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  CCC wo 15 mei 2013 - 8:06

Hier nog niets binnen, vorig jaar kregen we het ook op de laatste dag dus ga daar ook maar vanuit.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Printje wo 15 mei 2013 - 8:09

Flower heb jij het ook al 10x uitgegeven hahaha. Ik wil er vanalles van gaan kopen, oa vaatwasser, nieuwe fietsstoeltjes (die waren dus gejat) beetje sparen en naar Soldaat van Oranje.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Flower_L wo 15 mei 2013 - 8:18


Gaan er de tuin van doen, van op vakantie, en de rest lekker sparen.
smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Kreeftje wo 15 mei 2013 - 8:43

Chocoholic schreef:
Parisienne schreef:Hebben jullie trouwens eerst de brief ontvangen of juist eerst het geld?

Heb een paar dagen geleden de brief ontvangen, dus als je die ook ontvangt zal het niet lang meer duren. Yes

@Kreeftje: Lekker hoor! Waarheen?

Naar Corfu! Pas in september, maar wel een lekker vooruitzicht!
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 8:46

Wij gaan de deuren binnenshuis ervan vervangen en hopelijk, als m'n vriend voor die tijd ook een baan heeft en we het dus kunnen missen, in oktober/november nog één of twee weekjes op vakantie, even kijken of we nog een redelijk zonnig oord kunnen vinden. De rest houden we apart, m'n spaarrekening is namelijk iets te erg gekrompen de afgelopen maanden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 8:58

*


Laatst aangepast door Jaya op wo 29 mei 2013 - 9:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Roza wo 15 mei 2013 - 8:59

Geen brief en geen geld. Ik wil ook! Sad
Mijn ouders hebben het geld vandaag toevallig gekregen.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  TukTuk wo 15 mei 2013 - 9:00

Ik heb vorige week de brief gekregen, en met dagtekening 14 mei, maar heb nog geen geld ontvangen..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 9:12

wij moeten tegenwoordig alleen maar betalen Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Roodkapje wo 15 mei 2013 - 16:01

Onze aangifte gedaan na 1 april ( omdat die man van mij opeens zijn digid kwijt was) dus ik moet er denk ik nog even op wachten Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 1371890812

Iemand dit ook wel eens gedaan en enige idee wanneer je het dan krijgt ? Ik zit er niet met smart op te wachten want het gaat toch naar de spaarrekening maar zou wel leuk zijn smile
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Mida4you wo 15 mei 2013 - 18:15

Hier ook nog geen brief en geen geld. Maar ik sta er ook niet echt om te springen want we zien niks weer van het geld. Ik krijg terug en mijn man ( zzper ) die moet betalen dus mijn gaat geld rechtstreeks weer terug.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  mezzoforte wo 15 mei 2013 - 20:30

Hier vorige week brief ontvangen met dagtekening 14 mei en de 14e het geld ontvangen. Alleen mijn deel, niet dat van mijn man (en hij krijgt meer terug dan ik, dus dat is dan wel weer jammer dat we daar langer op moeten wachten :nopompom: ) Tevens gisteren voor het eerst voorlopige teruggaaf 2013 gestort gekregen, voor zowel april als mei, dus ik ben goed gesponsord door de BD de afgelopen dagen angel
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Laurientje wo 15 mei 2013 - 20:41

Ik had eerst geld gekregen en later de brief.. Alleen dat bedrag kwam niet overeen en op de brief die ik had gekregen stond dat het geld rond 20 mei gestort zou worden.. Snap er niets meer van...
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 21:10

Hier ook nog niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 21:29

Hier ook nog niks. Zit met smart te wachten Very Happy. Heb het al lang uitgegeven (wat erg eigenlijk!). Aan mijn vakantie/festival en dat is ook al betaald. Wil mijn spaarrekening weer aanvullen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Parel wo 15 mei 2013 - 23:38

Hier ook nog niks binnen.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Laced wo 15 mei 2013 - 23:51

Hier ook nog niet, helaas..

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  liesje do 16 mei 2013 - 0:43

Nog niets verwacht het pas in juni
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Tania do 16 mei 2013 - 0:48

Vorige jaren kwam het pas in juni dus dat zal dit jaar ook wel weer zo zijn.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  NoMercy do 16 mei 2013 - 3:57

AngelNyn schreef:Ik heb vorige week de brief gekregen, en met dagtekening 14 mei, maar heb nog geen geld ontvangen..
'
Ik ook nog niet Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 1371890812 ook 14 mei dagtekening! Geduld hebben dus...
NoMercy
NoMercy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Aagje! do 16 mei 2013 - 5:11

Ik kreeg vandaag de brief, met dagtekening 18 mei! Ik ga alles op de spaar rekening storten, omdat we net een dakkapel gekocht hebben is hij te veel geslonken
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Oasis do 16 mei 2013 - 6:39

Nog geen brief en nog geen geld.. hoop dat het snel komt, kan het goed gebruiken!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Kqip wo 22 mei 2013 - 10:10

Ik kreeg de 14e een brief en de 17e stond het op mijn rekening. Volledige bedrag voorlopig op de spaarrekening gezet..als het toch niet blijkt te kloppen en ik heb het geld niet meer heb ik een probleem. Dus voorlopig nog even wachten met de nieuwe stofzuiger en vloer in de slaapkamer
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  TukTuk wo 22 mei 2013 - 10:12

NoMercy schreef:
AngelNyn schreef:Ik heb vorige week de brief gekregen, en met dagtekening 14 mei, maar heb nog geen geld ontvangen..
'
Ik ook nog niet Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 1371890812 ook 14 mei dagtekening! Geduld hebben dus...

Ik heb van de week een brief gekregen dat ze niet over voldoende gegevens beschikken om het geld te storten, moest dus mijn rekeningnr doorgeven.. Slaat nergens op, die zijn toch bekent bij de BD :S Of zou het komen omdat ik 3 bankrekeningen heb?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Puggle wo 22 mei 2013 - 10:27

Idd een vreemde brief dan zeg.

Mijn man heeft gister zijn brief gehad met dagtekening 25 mei. Het geld is er nog niet. Ik heb mijn brief nog niet ontvangen.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 3 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 15 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum