Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Belastingteruggave is binnen!

+109
Bruintje Beer
Dikkie Dik
Shopaholic
rapa nui
Tsjip
Pompoen
Moira
Theezakje13
Le Chat Noir
Bosjesvrouw
Razz
Artemis
Pien
peach
Pitufo
Manderijn
xxjojootjexx
Ella
missy.
Hannah_
*Lookie*
Roxi3
SDL
Ilargi
Catwoman79
love
RioolSpook
Shisha
Linda
GeKKiE
Carra
Saga
Green_Pepper
SoGood
Pommes
Twellie
Nyx
pindaatje
Penélope
Charles
June
Fortissimo
Puggle
Taeda
kwebbeltje
Sorella
Monte
Exogenesis
Thunder
Luce
Jelin
Aggi
Dolphinne
Dora
Linnie1985
rianne287
Elliot
_Femme
GreenGrass
PapillonRose
Aziraphale
Pandora
Davinia
Sophiee
Tiara
Ooh La La!
Jeanette
Ilovethe90s
Snirp
Kqip
Oasis
Aagje!
NoMercy
Tania
liesje
Laced
Parel
Laurientje
mezzoforte
Mida4you
Roodkapje
TukTuk
Roza
CCC
Flower_L
Printje
Arwyn
Winegum
Lenthe
M@niek
Kreeftje
Lejow
Vino
luisa
Rose
Jade
Happinaz
Jasmine
ellibre
SnowWhite
Parisienne
madam
Sarah1985
Evalynn
Rush
Minx
Reeza
blondje1313
Chocoholic
113 plaatsers

Pagina 9 van 15 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Volgende

Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Gast do 6 jun 2013 - 10:11

Maar het is niet gewoon leuk geld krijgen, het is iets waar je recht op hebt. Ik heb teveel belasting betaald in verhouding met de uren die ik maar werk, dus dat krijg ik terug. Het is niet dat ze mij liever vinden dan jou hoor Nyx Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Luce do 6 jun 2013 - 10:14

Nyx schreef:Nou ja, het jaar nadat ik een huis had gekocht kreeg ik ook niets terug en moest ik ook betalen haha. Ik heb gewoon echt het gevoel dat ik iets over het hoofd zie. Ik voel me een plukboom voor de BD, terwijl ik het liever andersom had gezien.

Ik denk dat je gewoon genoeg of te weinig belasting hebt betaald?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Nyx do 6 jun 2013 - 10:15

Pippa schreef:Maar het is niet gewoon leuk geld krijgen, het is iets waar je recht op hebt. Ik heb teveel belasting betaald in verhouding met de uren die ik maar werk, dus dat krijg ik terug. Het is niet dat ze mij liever vinden dan jou hoor Nyx Laughing

Niet? Ow, dat dacht ik. Gelukkig is dat dan niet zo. :P

Maar even serieus. Ik vind het gewoon niet leuk. Snap hoor dat het ligt aan het afdragen of teveel afdragen van bepaalde dingen. Maar ik heb het gevoel dat ik al zoveel afdraag, waarom staat er dan nooit: Door u te ontvangen; € 500.

Ik heb dit jaar nog geen aangifte gedaan, uitgesteld omdat ik moet betalen, maar ik ga in augustus toch even naar de man die er verstand van heeft. Misschien heb ik werkelijk iets over het hoofd gezien.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Gast do 6 jun 2013 - 11:16

Wij hebben de brieven binnen!! :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Twellie do 6 jun 2013 - 11:27

Zazou schreef:Wij hebben de brieven binnen!! Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 281626781

Ik ook, maar inmiddels is het twee weken verder en is mijn bankrekening nog niet gespekt Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 1270000679.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Gast do 6 jun 2013 - 12:12

Dat is niet fijn! Hier dagtekening 7 juni, ze hebben de goede rekening nummers, dus verwacht het wel na het weekend. Ook was mijn loon niet goed gegaan, dus dat heb ik ook maandag. Volgend weekend ons bbq feest, en daarna hout bestellen voor Amé d'r bed en voor de tuinbank!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Kreeftje do 6 jun 2013 - 12:15

Ik heb ook mijn brief binnen!! Vriend nog niet. Het geld is nog niet gestort, hoop morgen wel
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Pommes do 6 jun 2013 - 21:19

man kreeg brief dat hij over 2011 nog 24 euro moest betalen. Ik krijg van afgelopen jaar 168 euro terug smile
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  TukTuk do 6 jun 2013 - 21:48

Jeej het geld is eindelijk gestort!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Gast do 6 jun 2013 - 21:51

Ik heb nog steeds niks, ben dan gelijk bang dat er iets verkeerd gaat ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  SoGood do 6 jun 2013 - 21:57

Wij beiden ook niets.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Green_Pepper do 6 jun 2013 - 22:01

Hebben jullie dit bericht ook gezien? http://www.nu.nl/economie/3494341/fiscus-stuurt-35000-brieven-met-fout.html

Mijn vriend had ook zo'n brief gekregen dat hij over 2011 nog geld terug kon krijgen (bijna 500 euro), bleek dus helemaal niet te kloppen.
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Moira do 6 jun 2013 - 22:22

Ik heb ook zo'n brief gekregen Green Pepper. Hoe kwamen jullie er achter dat het niet klopte? Bij mij gaat het ook om dat bedrag. Ik heb het via het programma ingevuld en al opgestuurd.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Gast do 6 jun 2013 - 22:28

Ik heb mijn aangifte te laat gedaan, pas halverwege mei. Ik krijg gelukkig wel geld terug, ongeveer 1000 euro. Weet iemand van jullie hoe lang je daar ongeveer op moet wachten? Ik reken op ongeveer september, maar ik heb geen idee of dat realistisch is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Green_Pepper do 6 jun 2013 - 22:46

Snow White: toen mijn vriend het zelf berekende kwam hij op 0 uit en dat vond hij dus raar. Hij heeft gebeld en toen zeiden ze dat het inderdaad niet klopte en dat er een fout gemaakt was. 2 dagen later was het in het nieuws Wink
Ik denk (maar weet het niet zeker) als het bij je eigen berekening/invullen er uit komt, dat het dan wel klopt hoor en je het gewoon terug krijg (maar pin me er niet op vast!).
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Moira do 6 jun 2013 - 22:54

Dus jullie zagen het al tijdens het invullen. Dan is er nog hoop voor mij Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 561177. Dan zet ik het geld toch maar even aan de kant totdat ik een definitieve teruggave ontvang.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Green_Pepper do 6 jun 2013 - 22:55

Snow White schreef:Dus jullie zagen het al tijdens het invullen. Dan is er nog hoop voor mij Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 561177. Dan zet ik het geld toch maar even aan de kant totdat ik een definitieve teruggave ontvang.

Ja klopt, maar wacht het inderdaad voor de zekerheid maar af! Zou wel fijn zijn als je iets (onverwacht) terug krijgt smile
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Saga do 6 jun 2013 - 23:01

Oh wat balen van die fout, mijn vriend kreeg ook een brief dat hij over 2011 ruim 500 euro zou krijgen. Hij begreep het al niet echt want hij dacht dat hij juist moest betalen, dus zou van het weekend alles nog eens nakijken.

Hij kreeg ook al een onjuist bedrag aan vakantiegeld gestort, waarschijnlijk zijn ze vergeten de belasting er af te trekken. Wat een tegenvaller zeg!
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Linnie1985 do 6 jun 2013 - 23:23

Ik had hem ook gekregen. Ruim 700 euro zou ik terug krijgen. Werst maar even afwachten of ik wel een 2e brief krijg waar ze de fout erkennen. Zo niet, dan kan mn stiefvader belasting voor mij terug vragen.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Luce do 6 jun 2013 - 23:29

Lennox schreef:Ik heb nog steeds niks, ben dan gelijk bang dat er iets verkeerd gaat ofzo.

Ik ook!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Carra vr 7 jun 2013 - 0:04

Haha ja, ik ook. Ik begin gelijk te twijfelen of de digitale verzending wel goed is gegaan.
Maar ik wacht nog rustig af. Ze hebben nog 3 weken de tijd. Voor 1 juli moeten de brieven binnen zijn toch?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  June vr 7 jun 2013 - 0:45

Ik heb dinsdag een brief gekregen met dagtekening 7 juni en vandaag het geld ook al binnen!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Rose vr 7 jun 2013 - 0:58

Gisteren de brief met dagtekening vandaag maar tot op heden nog geen geld.
Denk dat het na het weekend wel komt Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 561177
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  pindaatje vr 7 jun 2013 - 7:42

Vandaag de brieven gehad (man en ik beide) met de dagtekening van vandaag, maar het geld is helaas nog niet gestort... Zal na het weekend wel komen dan.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Reeza vr 7 jun 2013 - 7:59

Ik heb vandaag de brief en het geld gehad Very Happy Eindelijk bijna mn schuld bij mn ouders afbetaald, heerlijk (nog €100 eind vd maand) Very Happy
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 9 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 15 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum