Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Belastingteruggave is binnen!

+109
Bruintje Beer
Dikkie Dik
Shopaholic
rapa nui
Tsjip
Pompoen
Moira
Theezakje13
Le Chat Noir
Bosjesvrouw
Razz
Artemis
Pien
peach
Pitufo
Manderijn
xxjojootjexx
Ella
missy.
Hannah_
*Lookie*
Roxi3
SDL
Ilargi
Catwoman79
love
RioolSpook
Shisha
Linda
GeKKiE
Carra
Saga
Green_Pepper
SoGood
Pommes
Twellie
Nyx
pindaatje
Penélope
Charles
June
Fortissimo
Puggle
Taeda
kwebbeltje
Sorella
Monte
Exogenesis
Thunder
Luce
Jelin
Aggi
Dolphinne
Dora
Linnie1985
rianne287
Elliot
_Femme
GreenGrass
PapillonRose
Aziraphale
Pandora
Davinia
Sophiee
Tiara
Ooh La La!
Jeanette
Ilovethe90s
Snirp
Kqip
Oasis
Aagje!
NoMercy
Tania
liesje
Laced
Parel
Laurientje
mezzoforte
Mida4you
Roodkapje
TukTuk
Roza
CCC
Flower_L
Printje
Arwyn
Winegum
Lenthe
M@niek
Kreeftje
Lejow
Vino
luisa
Rose
Jade
Happinaz
Jasmine
ellibre
SnowWhite
Parisienne
madam
Sarah1985
Evalynn
Rush
Minx
Reeza
blondje1313
Chocoholic
113 plaatsers

Pagina 15 van 15 Vorige  1 ... 9 ... 13, 14, 15

Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 15 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 19:07

Zo, halleluja zeg.... Ik heb ruim een maand niet geinternetbankierd, had geen rekeningen en heb rustig aan gedaan dus hoefde ook niks te checken. Beetje ook struisvogelgedrag, hoor. Ging ik nu even kijken, nou, ik kon het bedrag op m'n spaarrekening gewoon verzevenvoudigen!! Rekeningen betaald, extraatje laten staan voor deze maand, rest naar spaarrekening, ik ben weer even blij en eventjes geldzorgenloos. Had nog megaveel vakantiegeld over, ook :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 15 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Le Chat Noir vr 28 jun 2013 - 0:56

Heb vandaag gebeld, bericht staat nog niet eens klaar voor me! Reden onbekend... ik word maandag teruggebeld hierover.. maak me een beetje zorgen!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 15 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Mint vr 28 jun 2013 - 1:08

Dikkie Dik schreef:Wij hebben het ook binnen, maar het klopt niet.
We missen zeg maar de helft.
En we laten het altijd door zo'n mannetje doen en die kwam op een heel ander bedrag uit, toen we de aangifte verstuurden.

Ik baal dus.

 Wij hebben ook aldoor kleine beetjes gekregen. Ik denk niet dat je je al zorgen moet maken. Ik kreeg bijvoorbeeld eerst een deel van de zorgtoeslag terug, daarna van mijn werk een deel en ik mis ook nog een deel van het huis.
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 15 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Fortissimo vr 28 jun 2013 - 2:03

Ik heb het nog niet op de rekening. Mensen met dagtekening 28 juni (althans, dat werd mij gezegd, heb de brief nog niet gezien. Ligt waarschijnlijk bij het oude huis) die het geld alwel hebben?
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 15 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Tiara vr 28 jun 2013 - 2:20

Ik heb ook maar eens gebeld, maar hij komt er aan met dagtekening 2 juli.

Wat vervelend lcn!!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 15 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Le Chat Noir vr 28 jun 2013 - 4:39

Hopelijk gewoon een vertraging, ik denk dan gelijk dat het niet klopt ofzo. Als t maar komt, dan ben ik allang blij :-)
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 15 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Theezakje13 vr 28 jun 2013 - 11:17

Fortissimo schreef:Ik heb het nog niet op de rekening. Mensen met dagtekening 28 juni (althans, dat werd mij gezegd, heb de brief nog niet gezien. Ligt waarschijnlijk bij het oude huis) die het geld alwel hebben?

 brief was donderdag binnen maarook nog geen geld. .
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 15 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Mida4you vr 28 jun 2013 - 19:21

Hier nog geen brief.....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 15 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Pitufo vr 28 jun 2013 - 19:39

Hier nog steeds geen brief en ook geen geld. Maar goed, t gaat toch de spaarrekening op en de belastingdienst betaalt uit met rente dacht ik.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 15 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Siamsa vr 28 jun 2013 - 23:54

Fortissimo schreef:Ik heb het nog niet op de rekening. Mensen met dagtekening 28 juni (althans, dat werd mij gezegd, heb de brief nog niet gezien. Ligt waarschijnlijk bij het oude huis) die het geld alwel hebben?

Ik heb ook dagtekening 28 juni maar heb ook nog geen geld:S
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 15 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Fortissimo za 29 jun 2013 - 1:17

Mijn zus heeft het wel gehad, en die had ook dagtekening de 28e..
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 15 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Parisienne za 29 jun 2013 - 1:21

Bij mij kwam het geld een aantal dagen na de dagtekening. Dagtekening was op vrijdag, ik kreeg het de dinsdag of zelfs woensdag erna. Bij mijn vriend was het ook zo. Dagtekening op vrijdag, begin van de week erna het geld. Nog even afwachten dus.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 15 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Roxi3 ma 1 jul 2013 - 5:41

Ik heb net eindelijk kunnen bellen en ik krijg het voorlopig nog niet. Mijn aanslag moet gelijk definitief worden en ze gaan dus alles checken, daar mogen ze een jaar over doen. Op mijn vragen kreeg ik niet echt duidelijk antwoord dus ik baal flink.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 15 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Le Chat Noir di 2 jul 2013 - 8:20

Na wat telefoontjes heen en weer vandaag het verlossende antwoord; brief komt met dagtekening 16 juli..het bedrag wat we terugkrijgen klopt gewoon. Pfjieuw opluchting, gaat om behoorlijk bedrag (vinden wij).
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 15 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Dikkie Dik wo 3 jul 2013 - 23:57

Bij ons is de tweede helft ook binnen. Maar nog hebben we het gevoel dat het niet klopt.

Het bedrag dat we nu ontvangen hebben is te mooi afgerond en komt niet overeen met wat de belastingadviseur had ingevuld. We missen zeg maar 20 euro. Hij heeft het dus gewoon niet verstuurd, maar wel 80 euro vangen.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 15 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Shopaholic do 4 jul 2013 - 8:05

Hier alles binnen! :cheering:
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 15 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Siamsa do 11 jul 2013 - 2:28

Bluuuh zijn er nog meer meiden die een brief hebben gehad met het verzoek 10.000 documenten aan te leveren ter bewijs? Grrrrr
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 15 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Destino do 11 jul 2013 - 2:31

Dat is vervelend Siamsa! Wij gelukkig niet, al kregen we het dit jaar heel erg laat, pas eind juni.
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 15 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Siamsa do 11 jul 2013 - 2:52

Ja, ik ook eind juni, en vandaag dus die k u t-envelop. Bah! Is zo'n controle trouwens steekproefsgewijs of vertrouwen ze de boel niet als ze om al die bewijsstukken vragen?

Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 15 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Tsjip do 11 jul 2013 - 6:39

Hier kregen we vorige week ineens een brief met de mededeling dat ze ons rekeningnummer niet hadden. Dat slaat nergens op maar goed. Meteen de brief met het rekeningnummer teruggestuurd en nu weer wachten.

@Siamsa: Volgens mij zijn dat inderdaad steekproeven. Dit is volgens mij laatst nog op tv geweest.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 15 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Gast do 11 jul 2013 - 6:47

Mijn vriend hoeft geen documenten aan te leveren, maar bij hem gaan ze wel steekproefsgewijs controleren of hij geen openstaande belastingschijf heeft, voor ze de boel uitbetalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 15 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Engelse Drop do 11 jul 2013 - 7:28

Krijgen jullie dan allemaal zoveel geld? Hoe kan dat eigenlijk? Wij moeten juist vaak een klein bedrag betalen.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 15 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Gast do 11 jul 2013 - 8:06

Aankoop huis, daar krijg je veel van terug. Of nouja, oversluiten van de hypotheek, was het eigenlijk. En veel mensen kiezen ervoor de hypotheekrenteaftrek jaarlijks te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 15 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Fortissimo do 11 jul 2013 - 19:33

Werken zonder loonheffingskorting tikt ook mooi aan Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 15 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Puggle do 11 jul 2013 - 22:35

Ik kreeg veel door de inkomensafhankelijke combinatiekorting en een deel van mijn ouderschapsverlof wat ik opneem. Mijn man door dat dingen van zijn studie kan aftrekken.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 15 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 15 Vorige  1 ... 9 ... 13, 14, 15

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum