Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Belastingteruggave is binnen!

+109
Bruintje Beer
Dikkie Dik
Shopaholic
rapa nui
Tsjip
Pompoen
Moira
Theezakje13
Le Chat Noir
Bosjesvrouw
Razz
Artemis
Pien
peach
Pitufo
Manderijn
xxjojootjexx
Ella
missy.
Hannah_
*Lookie*
Roxi3
SDL
Ilargi
Catwoman79
love
RioolSpook
Shisha
Linda
GeKKiE
Carra
Saga
Green_Pepper
SoGood
Pommes
Twellie
Nyx
pindaatje
Penélope
Charles
June
Fortissimo
Puggle
Taeda
kwebbeltje
Sorella
Monte
Exogenesis
Thunder
Luce
Jelin
Aggi
Dolphinne
Dora
Linnie1985
rianne287
Elliot
_Femme
GreenGrass
PapillonRose
Aziraphale
Pandora
Davinia
Sophiee
Tiara
Ooh La La!
Jeanette
Ilovethe90s
Snirp
Kqip
Oasis
Aagje!
NoMercy
Tania
liesje
Laced
Parel
Laurientje
mezzoforte
Mida4you
Roodkapje
TukTuk
Roza
CCC
Flower_L
Printje
Arwyn
Winegum
Lenthe
M@niek
Kreeftje
Lejow
Vino
luisa
Rose
Jade
Happinaz
Jasmine
ellibre
SnowWhite
Parisienne
madam
Sarah1985
Evalynn
Rush
Minx
Reeza
blondje1313
Chocoholic
113 plaatsers

Pagina 14 van 15 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende

Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 14 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Gast di 25 jun 2013 - 0:41

Ik heb het vorige week vrijdag gekregen. Joepie!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingteruggave is binnen! - Pagina 14 Empty Re: Belastingteruggave is binnen!

Bericht  Theezakje13 di 25 jun 2013 - 3:42

Mijn brief is er al een paar weken maar ik krijg niks. 
Doe van mijn vriend laat op zich wachten :-( dat is een flinke smak geld. ..
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Moira di 25 jun 2013 - 5:17

Ik heb het gisteren binnen gekregen smile. Nu hoop ik snel die van 2011 binnen te krijgen, maar dat zal nog wel eventjes duren.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Bericht  Pompoen di 25 jun 2013 - 6:07

Printje schreef:Wat stom Pompoen, het gaat toch om vorig jaar, ik zou dan ook denken dat je het gewoon krijgt. Hopelijk gaat het allemaal niet te lang duren voor je.

ps. ik ben je niet vergeten, maar vergeet wel steeds het boek mee te nemen angel

Ja echt stom, bovendien was het een gezamenlijke aangifte en door de verdeling zo gunstig mogelijk te doen komt al het geld op zijn naam binnen. Maar goed ik heb inmiddels alle benodigde papieren op de bus gedaan om het gewoon gestort te krijgen, hopelijk zetten ze daar een beetje vaart achter!

Haha, oh ja het boek! Af en toe schiet dat door mijn gedachten, nou ik wacht gewoon rustig af hoor!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tsjip di 25 jun 2013 - 6:59

Mijn man heeft vanmiddag even gebeld en de brief staat klaar om verzonden te worden. De brief staat op 28 juni werd hem verteld. Zo lang hebben we nog nooit hoeven wachten maar de aangifte is in ieder geval goed gegaan!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  rapa nui di 25 jun 2013 - 7:28

Pompoen schreef:
Printje schreef:Wat stom Pompoen, het gaat toch om vorig jaar, ik zou dan ook denken dat je het gewoon krijgt. Hopelijk gaat het allemaal niet te lang duren voor je.

ps. ik ben je niet vergeten, maar vergeet wel steeds het boek mee te nemen angel

Ja echt stom, bovendien was het een gezamenlijke aangifte en door de verdeling zo gunstig mogelijk te doen komt al het geld op zijn naam binnen. Maar goed ik heb inmiddels alle benodigde papieren op de bus gedaan om het gewoon gestort te krijgen, hopelijk zetten ze daar een beetje vaart achter!

Haha, oh ja het boek! Af en toe schiet dat door mijn gedachten, nou ik wacht gewoon rustig af hoor!

Misschien even domme opmerking van me: maar zijn de kinderen dan geen mede-erfgenamen dat ze daar toch ook rekening mee moeten houden hoe e.e.a. in bv een testament geregeld is? Ik kan me voorstellen dat ze dat toch eerst moeten uitzoeken voor ze nu geld aan jou overmaken.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  rapa nui di 25 jun 2013 - 7:29

en ik heb vandaag de brief ook binnen gekregen. Lekker bedrag om voor de vakantie te gebruiken en deels op de spaar.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Oasis di 25 jun 2013 - 10:35

Ik heb ook eindelijk mijn brief binnen! cheers
Met dagtekening 28 juni. Dus ben vrijdag even rijk haha.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Parisienne di 25 jun 2013 - 11:14

Hier hebben vriend en ik inmiddels beiden onze teruggaven binnen. Voor het eerst dat het zo 'laat' is, maar wel netjes op tijd. Helaas blijft er niet veel meer van over. We hebben een flinke tegenvaller met de auto gehad Sad
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Luce di 25 jun 2013 - 17:58

Hier ook eindelijk de brief binnen!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Luce di 25 jun 2013 - 17:59

Parisienne schreef:Hier hebben vriend en ik inmiddels beiden onze teruggaven binnen. Voor het eerst dat het zo 'laat' is, maar wel netjes op tijd. Helaas blijft er niet veel meer van over. We hebben een flinke tegenvaller met de auto gehad Sad

+1. Alleen dan voor reiskosten naar het ziekenhuis..
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Taeda di 25 jun 2013 - 18:00

Hier is ook alles binnen inmiddels. Bij ons is het een leuke toevoeging op de spaarrekening.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Pompoen di 25 jun 2013 - 18:02

rapa nui schreef:
Pompoen schreef:

Misschien even domme opmerking van me: maar zijn de kinderen dan geen mede-erfgenamen dat ze daar toch ook rekening mee moeten houden hoe e.e.a. in bv een testament geregeld is? Ik kan me voorstellen dat ze dat toch eerst moeten uitzoeken voor ze nu geld aan jou overmaken.

Ja, ik weet natuurlijk ook niet precies hoe dat voor de belastingdienst zit, maar ik kreeg gewoon een formulier waarop ik kon invullen dat het geld naar de langstlevende (echtgenoot dus) moet, ik dus en daarbij moest ik dan de akte van overlijden doen (waar op staat dat hij getrouwd was met mij) of de eerste pagina van het trouwboekje. Ik heb allebei maar gedaan. Maar zo 'simpel' is het dus! Dat heeft volgens mij ook iets te maken met het wettelijk recht van de langstlevende echtgenoten. Ik ben dan vervolgens als testamentair executeur wel verantwoordelijk voor de juiste verdeling, maar heb daar sowieso volgens de wettelijke regeling het volledig vruchtgebruik over.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Theezakje13 do 27 jun 2013 - 1:51

Brief is binnen met dagtekening van morgen!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Le Chat Noir do 27 jun 2013 - 2:09

Ik hoop zo dat het vandaag dan op de mat ligt.....Het irritante is dat onze verdeling gek uit kwam dus man moet terug betalen terwijl ik een behoorlijk bedrag moet krijgen... En nu komt dat van mij steeds maar niet grrrr
Als het er vandaag niet is, ga ik morgen bellen...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Fortissimo do 27 jun 2013 - 2:11

Ik weet dus nog niet of we de brief hebben.. Want die komt nog aan in onze oude woonplaats. Irritant. Ben in staat om 40km om te rijden om het ding op te halen haha. Ik verwacht dat het geld (als ik het inderdaad krijg)pas na het weekend er op staat..
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Carra do 27 jun 2013 - 2:25

Eindelijk heb ik de brief! Nu het geld nog.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Shopaholic do 27 jun 2013 - 4:34

Yes! Mijn man had het vd week al en ik krijg het nog...een flinke meevaller eindelijk eens! Voel me nu dan ook even echt rijk Laughing
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Dikkie Dik do 27 jun 2013 - 4:40

Wij hebben het ook binnen, maar het klopt niet.
We missen zeg maar de helft.
En we laten het altijd door zo'n mannetje doen en die kwam op een heel ander bedrag uit, toen we de aangifte verstuurden.

Ik baal dus.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Shopaholic do 27 jun 2013 - 5:06

Dikkie Dik schreef:Wij hebben het ook binnen, maar het klopt niet.
We missen zeg maar de helft.
En we laten het altijd door zo'n mannetje doen en die kwam op een heel ander bedrag uit, toen we de aangifte verstuurden.

Ik baal dus.

Wij misten eerst ook een gigantisch bedrag...maar vanmiddag kwam de brief met het resterende bedrag.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bruintje Beer do 27 jun 2013 - 7:15

De brief van mij is binnen maar daar stond 0 euro op. Maar die van mijn man nog niet. Hebben gebeld en krijgen het 5 juli!!!
Dat is namelijk wel een heel leuk bedrag:lol:Laughing
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Shopaholic do 27 jun 2013 - 7:20

Bruintje Beer schreef:De brief van mij is binnen maar daar stond 0 euro op. Maar die van mijn man nog niet. Hebben gebeld en krijgen het 5 juli!!!
Dat is namelijk wel een heel leuk bedrag:lol:Laughing

Shoppen voor de baby Laughing
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bruintje Beer do 27 jun 2013 - 7:22

Haha nee hoor dat kan gewoon van ons salaris.
We laten er kleine dingen in huis van af maken.
En wat voor de vakantie. En moeten nog wat dingen voor de caravan.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Siamsa do 27 jun 2013 - 8:19

Ik had de brief gisteren eindelijk binnen! Dagtekening 28 juni. Vorig jaar was ik een aantal weken te laat met aangifte doen en toen kreeg ik al ergens in mei of begin juni de brief.confused
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Luce do 27 jun 2013 - 8:34

Geld is hier ook binnen smile
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 15 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: