C.hinezen vermaken.
+2
Susan
Joan
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
C.hinezen vermaken.
Wat zouden jullie doen als je een activiteit moet plannen voor C.hinese studenten? Ik heb deze opdracht gekregen voor volgende week, nu is het zo dat ze hier dan al een week zijn, dus de typische Nederlandse dingen hebben ze allemaal al gedaan.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Re: C.hinezen vermaken.
Er zijn toch wel meer Nederlandse attracties dan je in een week kan doen?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, keukenhof, Zaanse Schans, Madurodam, Efteling, fietsen door Amsterdam, alle musea bezoeken, rondvaart in willekeurige stad, als het mooi is een waterfiets huren en over dr grachten sjezen, een molen bezoeken, naar een klompen fabriek. Of gewoon iets minder cliché en gewoon een stuk fietsen en jouw leven laten zien!
Gast- Gast
Wat ik ook altijd leuk vind is wat kleinere, minder bekende steden bezoeken. Amersfoort heeft bijvoorbeeld een heel mooi historisch stadscentrum, volgens mij kun je daar ook een rondvaart maken. Oudewater is ook een heel mooi historisch dorpje om te bezoeken. Zo zijn er nog wel veel meer.
(Ik snap overigens wel dat Amersfoort wel een bekende stad is, maar niet zoals Amsterdam.)
(Ik snap overigens wel dat Amersfoort wel een bekende stad is, maar niet zoals Amsterdam.)
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
We gaan maar een dag met hun om, van ongeveer 1 uur tot half 8 in Leeuw.arden. We moeten met ze eten en we hebben beperkt budget. Ik had het er even bij moeten zetten, maar dingen zoals Madurodam is dan geen optie. Mijn klasgenootjes willen friet en kroketten gaan eten maar ik vind dat best wel lomp en afgezaagd.
@Susan, rondvaart is een leuk idee! Thanks!
@Susan, rondvaart is een leuk idee! Thanks!
Joan- Prater
Is er niet toevallig markt in Leeuwarden die dag? Of een leuk winkeltje waar ze stroopwafels verkopen ofzo? Ik ben maar 1x kort in Leeuwarden geweest maar ik vond het daar best leuk. Kun je zeilen? Misschien een bootje huren? Of ergens picknicken?
Gast- Gast
Wauw, ik las Chinezen vermalen.. Ik dacht al, wat heb jij voor zieke geest!?
Maar even on topic, bij ons in de omgeving heb je poldersport/boerengolf en dat soort dingen. Tussen de koeien over slootjes springen enzo. Echt Hollands! Is dat niet iets?
Maar even on topic, bij ons in de omgeving heb je poldersport/boerengolf en dat soort dingen. Tussen de koeien over slootjes springen enzo. Echt Hollands! Is dat niet iets?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Kishi schreef: Mijn klasgenootjes willen friet en kroketten gaan eten maar ik vind dat best wel lomp en afgezaagd.
Voor jou is dat afgezaagd misschien, maar voor die Chinezen vast niet. Zeker als je ze uit de muur gaat halen! Kijken buitenlanders altijd raar van op. Hoewel Chinezen waarschijnlijk niet, want in Azie heb je echt de meest rare automaten
(hoewel onderstaande in Japan zijn maar goed)
http://www.froot.nl/categorie/lifestyle/bizarre-automatieken-in-japan/
Als het lekker weer is kan je lekker picknicken aan het water misschien. Ik ken Leeuwarden niet, maar bij Friesland denk ik direct aan water, dus er is vast wel een leuk haventje wat er lekker Nederlands uit ziet.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Elliot schreef:
Dude in Friesland moeten ze natuurlijk fierljeppen! Goed idee Elliott!
Marin- Lady Post-a-lot
@Marin: Ik denk dat ze kroketten uit de muur trekken leuk vinden maar omdat ze hier tegen die tijd al een week zijn ben ik bang dat het zo voor de hand liggend is, dat ze het al hebben gedaan. Ik denk dat ik gewoon drie activiteiten ga bedenken en drie maaltijden, zodat ze zelf kunnen kiezen. Jammer dat we weinig budget hebben. Ik vind 20 euro voor 5 of 6 personen best wel weinig..
@Harrison, Nee er is hier vrijdags markt, zo jammer! Dat leek me namelijk echt heel leuk want er staat hier dan zo'n stroopwafelkraam met van die verse grote stoofwafels (hmm!). Ik baal daar wel van want dat was echt leuk geweest. Ik hoop voor ze dat ze dat aankomende vrijdag al gaan doen
Ik dacht zelf ook nog aan de kinderboerderij maar dat vonden m'n groepsgenoten stom. Jullie ook?
@Harrison, Nee er is hier vrijdags markt, zo jammer! Dat leek me namelijk echt heel leuk want er staat hier dan zo'n stroopwafelkraam met van die verse grote stoofwafels (hmm!). Ik baal daar wel van want dat was echt leuk geweest. Ik hoop voor ze dat ze dat aankomende vrijdag al gaan doen
Ik dacht zelf ook nog aan de kinderboerderij maar dat vonden m'n groepsgenoten stom. Jullie ook?
Joan- Prater
Harrison schreef:Werk en Studie?! Haha right..
Doe dan vrije tijd.
Haha ja idd. Als het om Werk&Studie gaat moet je maar met ze in een bibliotheek gaan slapen
Laatst aangepast door Marin op di 14 mei 2013 - 2:37; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Elliot schreef:
Hahaha, ja ook leuk! Dan zouden we gewoon zelf een
Laatst aangepast door Kishi op di 14 mei 2013 - 2:59; in totaal 1 keer bewerkt
Joan- Prater
Een poolstok?Kishi schreef:Marin schreef:Elliot schreef:
Hahaha, ja ook leuk! Dan zouden we gewoon zelf een poolstok mee kunnen nemen
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Kishi schreef:Marin schreef:Elliot schreef:
Ik vind zoiets als polderspelen echt wel een leuk idee (mits het lekker weer is), en iets wat je relatief goedkoop kunt regelen. En dan kan je daarna nog lekker wat eten en daar het geld aan uitgeven (vind het budget ook niet zo groot nee).
Ik heb in het verleden buitenlandse studenten begeleid en het was vaak al heel leuk om gewoon wat spelletjes in de stad te doen.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Harrison schreef:Werk en Studie?! Haha right..
Doe dan vrije tijd.
Haha ja idd. Als het om Werk&Studie gaat moet je maar met ze in een bibliotheek gaan slapen
Ik was dit topic serieus even kwijt. Haha
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Rush schreef:Een poolstok?Kishi schreef:Marin schreef:Elliot schreef:
Mjaa, ik zit wat raar te typen
Joan- Prater
Polstok?
Marin- Lady Post-a-lot
Op mijn middelbare school gingen ze altijd klompen beschilderen met buitenlandse leerlingen.
Die konden ze dan ook weer mee naar huis nemen als aandenken.
Misschien een idee voor wanneer het weer niet zo goed is?
Die konden ze dan ook weer mee naar huis nemen als aandenken.
Misschien een idee voor wanneer het weer niet zo goed is?
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Soortgelijke onderwerpen
» Vermaken van je baby!
» Iemand die mij kan vermaken?
» Zelf leren vermaken
» Moeilijk zelf vermaken
» kan jou kindje zich alleen vermaken?
» Iemand die mij kan vermaken?
» Zelf leren vermaken