Is het al bedtijd?
+12
Lady Starstruck
Reva
IkSmurfin
Saga
Razz
bolus26
Eris
Marin
silly-one
Steep
Parisienne
Rush
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Is het al bedtijd?
Ik had gisteren een off day. Nu valt het wel mee.
Sterkte Zus!
Sterkte Zus!
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Jeetje Zus, sterkte!
Spannend, Marin!
Ik voel me al sinds zondag niet fit. In de loop van de dag ging het gisteren wel beter, hopelijk vandaag net zo, want ga nog op visite vanmiddag. Heb net nog even op bed gelegen, maar slapen lukt ook niet echt.
Spannend, Marin!
Ik voel me al sinds zondag niet fit. In de loop van de dag ging het gisteren wel beter, hopelijk vandaag net zo, want ga nog op visite vanmiddag. Heb net nog even op bed gelegen, maar slapen lukt ook niet echt.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Zus; Heftig zeg! Gecondoleerd.
Marin; Spannend! Ik ben benieuwd!
Blegh, ben ook niet vooruit te branden. Gisteren een dienst van 25 uur gewerkt, dus was gisterenavond nogal gesloopt. Ben op tijd naar bed gegaan, maar voel me nog net zo gesloopt.
Marin; Spannend! Ik ben benieuwd!
Blegh, ben ook niet vooruit te branden. Gisteren een dienst van 25 uur gewerkt, dus was gisterenavond nogal gesloopt. Ben op tijd naar bed gegaan, maar voel me nog net zo gesloopt.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Gecondoleerd Zus, wat naar!
Marin, ik ben benieuwd! Ik duim voor je!
voor iedereen met een off-day... En voor mezelf! Ik ben echt al dágen ontzettend moe, ik wil alleen maar slapen en heb nergens zin in. Echt bluh, maar ik wijt het maar gewoon aan het weer, komt vast wel weer goed!
Dus ik dacht mezelf maar gewoon even lekker zielig te vinden en vanavond op de bank te hangen, word ik gebeld of ik van 4 tot 11 wil werken. En aangezien Koko geen 'nee' kan zeggen Maargoed, afleiding is misschien juist wel goed en dan verdien ik nog centjes ook, kan ik morgen lekker gaan shoppen!
Marin, ik ben benieuwd! Ik duim voor je!
voor iedereen met een off-day... En voor mezelf! Ik ben echt al dágen ontzettend moe, ik wil alleen maar slapen en heb nergens zin in. Echt bluh, maar ik wijt het maar gewoon aan het weer, komt vast wel weer goed!
Dus ik dacht mezelf maar gewoon even lekker zielig te vinden en vanavond op de bank te hangen, word ik gebeld of ik van 4 tot 11 wil werken. En aangezien Koko geen 'nee' kan zeggen Maargoed, afleiding is misschien juist wel goed en dan verdien ik nog centjes ook, kan ik morgen lekker gaan shoppen!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Haha das een positieve attitude Koko!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Cupcakes met marsepein gemaakt, echt weer een super idee als je op dieet bent
Gast- Gast
Oh dat werkt bij mij meestal heel goed haha! Want als ik zo lang met zoetigheid bezig ben geweest heb ik er meestal geen zin meer in. Maar deel ze snel uit, dan kun je ze zelf niet meer opeten .Stof schreef:Cupcakes met marsepein gemaakt, echt weer een super idee als je op dieet bent
Gast- Gast
Hahah, Stof! Waarom heb je ze dan ook gemaakt?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Omdat ik even wat wilde doen, had het zo koudParisienne schreef:Hahah, Stof! Waarom heb je ze dan ook gemaakt?
Gast- Gast
Dat heb ik ook altijd, als ik het zelf gemaakt heb, heb ik er geen zin meer inHarrison schreef:Oh dat werkt bij mij meestal heel goed haha! Want als ik zo lang met zoetigheid bezig ben geweest heb ik er meestal geen zin meer in. Maar deel ze snel uit, dan kun je ze zelf niet meer opeten .Stof schreef:Cupcakes met marsepein gemaakt, echt weer een super idee als je op dieet bent
En dat is maar goed ook, volgende week mag ik weer een hele lading cupcakes gaan maken
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Hahah! Heb je er inmiddels wel van eentje 'mogen' genieten van jezelf?
Ik ga nu die ene weekendtas maar eens leeghalen, was sorteren en de wasmachine overuren laten draaien. Ik dacht ik maak er samen met dochter een spelletje van, was sorteren op kleur. "Nee hoor mam, ik kijk liever tv met chippies erbij!"
Ik ga nu die ene weekendtas maar eens leeghalen, was sorteren en de wasmachine overuren laten draaien. Ik dacht ik maak er samen met dochter een spelletje van, was sorteren op kleur. "Nee hoor mam, ik kijk liever tv met chippies erbij!"
Parisienne- Ratel
Haha, Parisienne
En bij mij werkt bakken echt niet tegen de eetlust, ik heb juist altijd zin om mijn eigen cakejes of koekjes ook lekker op te gaan eten...
En bij mij werkt bakken echt niet tegen de eetlust, ik heb juist altijd zin om mijn eigen cakejes of koekjes ook lekker op te gaan eten...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Stof schreef:Cupcakes met marsepein gemaakt, echt weer een super idee als je op dieet bent
Extra marsepein er op knallen, zit je na 1 cupcakeje al weer bomvol.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:Stof schreef:Cupcakes met marsepein gemaakt, echt weer een super idee als je op dieet bent
Extra marsepein er op knallen, zit je na 1 cupcakeje al weer bomvol.
Haha, ja dat is goed voor de lijn
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Succes, Marin.
Sterkte, Zus!
Ik heb ook een off day, maar heb vakantie dus is niet zo erg.
Ga zo lekker lezen denk ik.
Sterkte, Zus!
Ik heb ook een off day, maar heb vakantie dus is niet zo erg.
Ga zo lekker lezen denk ik.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Bah, de dag is ook zo somber. Heb de hele dag de lampen aan in huis, verwarming nog maar weer een tikje hoger gezet en de stof en regen bevuilen mijn ramen. Heb het gevoel dat we de zomer overgeslagen hebben.
Parisienne- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: