Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lekker

+46
bolus26
Luce
Susan
studiebol
SoGood
Floor
Star007
Aagje!
PeperMunt
Sterrin_
Patries
xxlisaxx
Caresses
Parel
Linda
Printje
Happinaz
Pompoen
Tabbert
Exogenesis
Mystique
_Lacey_
Lonely Goatherd
Bliss
Punk'd
Joan
Caro
Mees
Marsy28
Poubelle
Elliot
Cimic
Sure
Burn
Reva
silly-one
Toet
Charles
Sanne
Paper Crown
Pineco
SuperGrover
VeryCherry
Marin
Carra
Feline
50 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Lekker - Pagina 6 Empty Re: Lekker

Bericht  Sanne za 25 mei 2013 - 22:01

Jezelf veranderen kan ook betekenen dat je aan je zelfvertrouwen werkt. Al lijkt me dat in het geval van Floor wel moeilijk, omdat degene die haar daar bij kan helpen het laat afweten. Ik zou het in ieder geval wel proberen.
In mijn eigen relatie heb ik gemerkt dat het mij niet 'mooier' maakt om te vragen wat mijn vriend mooi aan me vindt, om onzeker te zijn, te zeuren over minpunten aan mezelf etc. Sinds ik mezelf meer en meer accepteer en dat uitstraal, voel ik me beter en dat maakt ook dat ik minder 'zeur' in de ogen van mijn vriend.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 6 Empty Re: Lekker

Bericht  Luce za 25 mei 2013 - 22:12

Misschien leef ik in een hele andere wereld (blijkbaar?), maar het is toch van de zotte dat je partner zegt dat je niet zo moet zeuren als je het hebt over je uiterlijk en dat je man niks moois aan je vindt?

Als ik helemaal niks moois meer aan mijn man kon ontdekken, zou ik me heel hard gaan afvragen wat ik nog in die relatie doe. Ik vind dat zorgwekkend
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 6 Empty Re: Lekker

Bericht  Sanne za 25 mei 2013 - 22:24

Ik vind het ook zorgwekkend, alleen ik stel me twee verschillende situaties voor.
Als de hele rek uit de relatie is en beide partners voelen weinig liefde meer, dan kan ik me voorstellen dat het kuiltje in de wang, of die twinkeling in de ogen ook geen gevoelens meer los maakt, dus dat er niks meer mooi (in de zin van 'bijzonder') is. Dat lijkt me zorgwekkend, want dat zegt echt iets over de relatie.
Maar als het uiterlijk een issue is geworden (bijv. door onzekerheid tijdens of na zwangerschap) en daar wordt veelvuldig de aandacht op gevestigd, dan kan ik me voorstellen dat een man dat op den duur helemaal zat is en het gezeur noemt en dus ook niet iedere keer de pluspunten op gaat sommen. In dat geval zou ik dus eerst aan mijn eigen onzekerheid werken en kijken of het dan beter wordt.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 6 Empty Re: Lekker

Bericht  Fortissimo za 25 mei 2013 - 22:26

Luce schreef:Misschien leef ik in een hele andere wereld (blijkbaar?), maar het is toch van de zotte dat je partner zegt dat je niet zo moet zeuren als je het hebt over je uiterlijk en dat je man niks moois aan je vindt?

Als ik helemaal niks moois meer aan mijn man kon ontdekken, zou ik me heel hard gaan afvragen wat ik nog in die relatie doe. Ik vind dat zorgwekkend

Dan leven wij in dezelfde wereld denk ik! Ik vind het echt bizar als een man niks meer mooi aan je vindt. Dat zou voor mij wel een reden zijn om niet verder te gaan in een relatie. Zou toch de waardering missen! En dat heeft mijns inziens niks met zelfvertrouwen te maken maar gewoon met liefde die je voor elkaar hebt.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 6 Empty Re: Lekker

Bericht  Gast za 25 mei 2013 - 22:47

Ik lees nog steeds niets waaruit blijkt dat hij zegt dat hij haar niet mooi vindt, ik lees vooral ook dat ze zichzelf niet mooi vindt, en ik vraag me ook af wat haar vraag aan haar man is als ze zegt dat zijn reactie is ' niet zo zeuren, dan moet je gaan sporten'.
Als ze heeft gevraagd 'wat vind je mooi aan mij' en ze krijgt deze reactie dan vind ik dat anders en wanneer ze regelmatig klaagt en zeurt over haar uiterlijk en zegt 'oh ik zie er echt niet uit, je vind me toch nog wel mooi hè?' Want dan snap ik die reactie over die sportschool best goed.

Dus, hoe zit het precies, want iedereen springt hier uit d'r panty omdat die man zo bot is, maar ik lees nergens hoe het nu zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 6 Empty Re: Lekker

Bericht  Fortissimo za 25 mei 2013 - 22:50

Artemis schreef:Ik lees nog steeds niets waaruit blijkt dat hij zegt dat hij haar niet mooi vindt, ik lees vooral ook dat ze zichzelf niet mooi vindt, en ik vraag me ook af wat haar vraag aan haar man is als ze zegt dat zijn reactie is ' niet zo zeuren, dan moet je gaan sporten'.
Als ze heeft gevraagd 'wat vind je mooi aan mij' en ze krijgt deze reactie dan vind ik dat anders en wanneer ze regelmatig klaagt en zeurt over haar uiterlijk en zegt 'oh ik zie er echt niet uit, je vind me toch nog wel mooi hè?' Want dan snap ik die reactie over die sportschool best goed.

Dus, hoe zit het precies, want iedereen springt hier uit d'r panty omdat die man zo bot is, maar ik lees nergens hoe het nu zit.

Ik draag geen panty's! :O
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 6 Empty Re: Lekker

Bericht  Luce za 25 mei 2013 - 23:03

Rood schreef:
Floor schreef:Ik vind niks mooi of aantrekkelijk aan mezelf, mijn man vind het ook niet meer helaas dus nee ik kan niks opnoemen.
Meen je dat nou? Vindt jouw man helemaal NIETS mooi aan je? Hoe komt dat?

Nou, Artemis. Dit zegt genoeg?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 6 Empty Re: Lekker

Bericht  Luce za 25 mei 2013 - 23:04

De rest heeft ze weggehaald helaas, maar er stond toch duidelijk dat haar man niks meer mooi aan haar vond.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 6 Empty Re: Lekker

Bericht  Gast za 25 mei 2013 - 23:44

Luce schreef:
Rood schreef:
Floor schreef:Ik vind niks mooi of aantrekkelijk aan mezelf, mijn man vind het ook niet meer helaas dus nee ik kan niks opnoemen.
Meen je dat nou? Vindt jouw man helemaal NIETS mooi aan je? Hoe komt dat?

Nou, Artemis. Dit zegt genoeg?
Nee, dat is wat zij zegt en denkt en misschien wel invult. Ik lees hier vooral dat zij dat zelf niet vindt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 6 Empty Re: Lekker

Bericht  Rush za 25 mei 2013 - 23:46

Artemis schreef:
Luce schreef:
Rood schreef:
Floor schreef:Ik vind niks mooi of aantrekkelijk aan mezelf, mijn man vind het ook niet meer helaas dus nee ik kan niks opnoemen.
Meen je dat nou? Vindt jouw man helemaal NIETS mooi aan je? Hoe komt dat?

Nou, Artemis. Dit zegt genoeg?
Nee, dat is wat zij zegt en denkt en misschien wel invult. Ik lees hier vooral dat zij dat zelf niet vindt.
Die andere reacties heeft ze weggehaald. Daar stond echt duidelijk in dat haar man niets moois op kon noemen, nadat ze er om vroeg.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 6 Empty Re: Lekker

Bericht  Gast zo 26 mei 2013 - 0:41

Rush schreef:
Artemis schreef:
Luce schreef:
Rood schreef:
Floor schreef:Ik vind niks mooi of aantrekkelijk aan mezelf, mijn man vind het ook niet meer helaas dus nee ik kan niks opnoemen.
Meen je dat nou? Vindt jouw man helemaal NIETS mooi aan je? Hoe komt dat?

Nou, Artemis. Dit zegt genoeg?
Nee, dat is wat zij zegt en denkt en misschien wel invult. Ik lees hier vooral dat zij dat zelf niet vindt.
Die andere reacties heeft ze weggehaald. Daar stond echt duidelijk in dat haar man niets moois op kon noemen, nadat ze er om vroeg.
Wederom: hoe ging dat gesprek?
Niet dat ik het in twíjfel trek hoor, maar ik vind het ook wel erg eenzijdig wat we nu horen.


Laatst aangepast door Artemis op zo 26 mei 2013 - 0:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 6 Empty Re: Lekker

Bericht  Blair zo 26 mei 2013 - 0:46

Ze gaf wel duidelijk aan dat haar man gezegd had niets mooi te vinden aan haar. Maar of hij dat met een ruzie of in een opwelling heeft gezegd, daar ging ze inhoudelijk niet op in.

Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 6 Empty Re: Lekker

Bericht  Floor zo 26 mei 2013 - 0:56

Dames laat maar ik heb geen zin in discussie over wat mijn man zegt, wat ik zeg en hoe hij het bedoelt. Allemaal bedank voor jullie reacties, ik ga ze rustig nog eens doorlezen en bedenken wat ik ermee kan.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 6 Empty Re: Lekker

Bericht  Mermaid zo 26 mei 2013 - 2:25

Floor: Lekker - Pagina 6 699888

Ik vind het ook lastig om iets te noemen wat ik lekker vind aan mezelf en mijn vriend komt ook niet verder dan mijn borsten. Er zijn wel dingen die ik mooi vind, maar lekker vind ik weer wat anders.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 6 Empty Re: Lekker

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum