Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lekker

+46
bolus26
Luce
Susan
studiebol
SoGood
Floor
Star007
Aagje!
PeperMunt
Sterrin_
Patries
xxlisaxx
Caresses
Parel
Linda
Printje
Happinaz
Pompoen
Tabbert
Exogenesis
Mystique
_Lacey_
Lonely Goatherd
Bliss
Punk'd
Joan
Caro
Mees
Marsy28
Poubelle
Elliot
Cimic
Sure
Burn
Reva
silly-one
Toet
Charles
Sanne
Paper Crown
Pineco
SuperGrover
VeryCherry
Marin
Carra
Feline
50 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Lekker - Pagina 5 Empty Re: Lekker

Bericht  Marsy28 vr 24 mei 2013 - 21:24

Hoe is je relatie verder Floor? Want ik weet dat, zelfs al kom ik 50 kilo aan, mijn vriend me altijd mooi vindt, omdat hij namelijk gek is op mijn innerlijk. Ik heb wel eens gegrapt met: jaja, als ik straks een zwangerschapsbuik overhou die op mijn knieen valt, dan kom je er wel op terug. En toen was zijn reactie: dan vind dat nog prima want jij hebt namelijk ONS kind daarin gedragen en dat vind ik dan heel bijzonder. Natuurlijk is het niet aan de orde en makkelijk praten maar ik vind jouw man niet zo heel aardig naar jou doen wat dit betreft... vandaar mijn vraag.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 5 Empty Re: Lekker

Bericht  Susan vr 24 mei 2013 - 21:26

Marsy28 schreef:Hoe is je relatie verder Floor? Want ik weet dat, zelfs al kom ik 50 kilo aan, mijn vriend me altijd mooi vindt, omdat hij namelijk gek is op mijn innerlijk. Ik heb wel eens gegrapt met: jaja, als ik straks een zwangerschapsbuik overhou die op mijn knieen valt, dan kom je er wel op terug. En toen was zijn reactie: dan vind dat nog prima want jij hebt namelijk ONS kind daarin gedragen en dat vind ik dan heel bijzonder. Natuurlijk is het niet aan de orde en makkelijk praten maar ik vind jouw man niet zo heel aardig naar jou doen wat dit betreft... vandaar mijn vraag.

Eens, ik heb er gisteren echt over lopen piekeren omdat ik het zo onaardig van hem vind. Ik vind het echt rot voor je, Floor.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 5 Empty Re: Lekker

Bericht  Gast vr 24 mei 2013 - 21:32

Maar zégt hij het ook dat hij dat vindt, of vul je dat zelf in/vullen wij dat in? Ik lees namelijk nergens dat hij dat zegt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 5 Empty Re: Lekker

Bericht  Floor vr 24 mei 2013 - 21:34

*


Laatst aangepast door Floor op za 25 mei 2013 - 19:06; in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 5 Empty Re: Lekker

Bericht  Floor vr 24 mei 2013 - 21:36

*


Laatst aangepast door Floor op za 25 mei 2013 - 19:06; in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 5 Empty Re: Lekker

Bericht  Marsy28 vr 24 mei 2013 - 22:22

Nou ja, Floor, zo bedoelde ik het natuurlijk ook niet. Van: 'kijk mijn vent eens'. Ik vind het eigenlijk heel normaal en iets wat in elke relatie zou moeten zijn toch? Het is voor jouw man toch ook niet leuk als hij ineens van jou hoort dat je niks aan hem meer aantrekkelijk vindt. Ik vind het nogal pijnlijk en behoorlijk oppervlakkig wat hij tegen jou zegt.. En het maakt me ook boos. Want ook ik weet zeker dat er ook aan jou hele mooie dingen zijn. Mooi haar, ogen, benen, tanden.. weet ik het.. Maar waar is hij dan bij jou op gevallen in eerste instantie?
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 5 Empty Re: Lekker

Bericht  Luce vr 24 mei 2013 - 22:36

Jeetje Floor, twijfel je dan niet enorm aan je relatie? Ik zou echt niet bij iemand kunnen zijn die zegt dat hij niks mooi of leuk aan mij vindt. Wat doet hij dan nog in jullie relatie? Il
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 5 Empty Re: Lekker

Bericht  Exogenesis za 25 mei 2013 - 2:15

Floor, wat rot voor je. Ik kan me niet voorstellen dat er ook daadwerkelijk niks moois aan je is. Ik vind het dan ook echt gemeen dat hij niet zijn best doet om de positieve dingen te benoemen.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 5 Empty Re: Lekker

Bericht  Gast za 25 mei 2013 - 2:19

Floor: en hoe kijk jij aan tegen je man? Vind jij hem nog wel aantrekkelijk, of is dat ook helemaal weg?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 5 Empty Re: Lekker

Bericht  Floor za 25 mei 2013 - 7:53

*



Laatst aangepast door Floor op za 25 mei 2013 - 19:07; in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 5 Empty Re: Lekker

Bericht  Gast za 25 mei 2013 - 7:58

Ik zou kapot gaan in een relatie met een man die werkelijk niets moois aan mij kan opnoemen... hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 5 Empty Re: Lekker

Bericht  Luce za 25 mei 2013 - 8:07

Lennox schreef:Ik zou kapot gaan in een relatie met een man die werkelijk niets moois aan mij kan opnoemen... hug

Echt wel. Wat een respectloosheid ook dat hij zegt dat je niet zo moet zeuren..
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 5 Empty Re: Lekker

Bericht  bolus26 za 25 mei 2013 - 8:15

Mijn man heeft mij ook langere tijd minder aantrekkelijk gevonden en was hier ook erg eerlijk over. Wel benoemde hij heel vaak wat hij aan m'n karakter nog leuk vond en m'n hoofd vond hij ook nog mooi.

Ik voelde me er ook erg rot onder omdat ik net als jij erg mijn best deed om het te veranderen. Dit is wel weer goed gekomen trouwens. Mijn lijf is nog niet veel veranderd maar ik heb m'n lijf nu wat meer geaccepteerd ( ti's medisch en weinig aan te doen) en hij heeft er nu minder moeite mee. Hij is er nu ook aan gewend natuurlijk en geeft ook aan hetbfijn te vinden dat ik weer zekerder ben/ minder "zeur"

Maar het heeft mijn zelfvertouwen natuurlijk geen goed gedaan..... Ik vind dat je man wel respectloos overkomt zo.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 5 Empty Re: Lekker

Bericht  Gast za 25 mei 2013 - 12:06

Ik zou het geen fijn idee vinden dat mijn man me alleen maar aantrekkelijk vindt als ik binnen zijn idee van schoonheid val... Alsof je een constante drang moet voelen om aan zijn ideaal te voldoen... Nee, daar zou ik niet goed mee om kunnen gaan. Sowieso dat je onzeker bent (wat iedere vrouw volgens mij in meer of mindere mate is) en dat je man daar dan zo hard op reageert... nee, dat zou voor mij echt not done zijn...

Ik heb ook wel een heel kritisch vriendje gehad, maar daar werd ik zó onzeker van. Mijn huidige man ziét het werkelijk niet eens. De ene keer dof ik me mooi op en dan wil hij gewoon dat ik opschiet, omdat de film bijna begint ofzo en ziet hij totáál over het hoofd wat ik aan heb, of dat ik moeite heb gedaan op mijn make-up/algehele voorkomen. Een andere keer liggen we samen op zondagmiddag lui op de bank en zegt hij ineens dat hij me zo op mijn aller-mooist vindt, (terwijl ik dan werkelijk met een half-uitgevallen knot en joggingbroek met een vlek erin + uitgelopen mascara op de bank hang)... Ik vind het wel fijn om een man te hebben die bovenal míj leuk vindt, gewoon als méns en dus niet als modepopje, of slanke mooie vrouw, waarmee hij graag wil pronken, of iets van dien aard.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 5 Empty Re: Lekker

Bericht  Marsy28 za 25 mei 2013 - 14:55

He Kim, wat een verademing je eens te zien reageren zonder meteen iemand te veroordelen en het bij jezelf te houden. En nu ben ik het ook met je eens, en jouw stukje had ik geschreven kunnen hebben. Keep it up!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 5 Empty Re: Lekker

Bericht  Floor za 25 mei 2013 - 18:31

bedankt dames voor jullie reacties.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 5 Empty Re: Lekker

Bericht  Cimic za 25 mei 2013 - 18:53

Floor schreef:Dat zegt hij dus dan lijkt me dat duidelijk genoeg.

Maar waarom vindt je vriend dit dan? Als hij alleen naar je uiterlijk kijkt is hij behoorlijk kortzichtig bezig. Begrijpelijk dat het iets met je gevoel doet. Je wilt je toch vrouwelijk en mooi voelen of je nu vetrollen hebt, een flubberbuik of tieten op je knieën hebt hangen. Een relatie moet niet draaien om alleen het uiterlijk maar op mooie momenten waarbij je samen op een lijn zit, kunt lachen maar ook een stuk uitstraling. Ik heb respect voor je dat je weer bent gaan sporten maar doe je dit nu voor jezelf of voor je vriend? Oprechte vraag? smile

Ik hoop echt dat je het vertrouwens weer terug kunt krijgen want ik weet 100% zeker dat je een mooie vrouw bent zowel van binnen als buiten. hug
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 5 Empty Re: Lekker

Bericht  Marsy28 za 25 mei 2013 - 18:59

Floor: dit is niet leuk om te lezen maar jouw reacties krijg ik een beetje kriebels van. Zo passief en teneergeslagen met je korte zinnetjes. Het is kut en vervelend maar een beetje optimisme of uitgebreider reageren zou ook geen kwaad kunnen. Ik neem aan dat je man nog van je houdt? En jij van hem? Dat is het belangrijkste uiteindelijk. Ik vind je mans houding echt ver van normaal, is hij altijd zo geweest? Of wil je het er eigenlijk gewoon liever niet over hebben?
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 5 Empty Re: Lekker

Bericht  Luce za 25 mei 2013 - 19:10

Het is toch ook niet iets wat je hoeft te accepteren ofzo. Ik bedoel, zo komt het over: mijn man vindt dat nou eenmaal. Ja, nou leuk voor je man maar daar hoef JIJ toch geen genoegen mee te nemen? En je hoeft toch niet uit de naad te gaan sporten in de hoop dat je man je dan leuk gaat vinden? Dat is jezelf conformeren naar hem en daarbij jezelf verliezen? En relatie hoort een verrijking te zijn van je leven, geen kwelling..
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 5 Empty Re: Lekker

Bericht  Gast za 25 mei 2013 - 19:11

Marsy, ik kan me zo voor stellen dat het voor haar ook niet fijnnis dit neer te typen. Lange reacties typen betekent ook dingen onder ogen zien die je moeilijk vindt. Ik zou dus niet vallen de te korte reacties in jouw ogen, best kans dat ze die uit zelfbescherming nu even zo kort houdt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 5 Empty Re: Lekker

Bericht  Floor za 25 mei 2013 - 19:29

*



Laatst aangepast door Floor op zo 26 mei 2013 - 0:44; in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 5 Empty Re: Lekker

Bericht  Luce za 25 mei 2013 - 19:52

Het niet accepteren?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 5 Empty Re: Lekker

Bericht  Luce za 25 mei 2013 - 19:53

Ik bedoel, je bent toch niet ineens een gedrocht geworden? En je innerlijk is toch niet zodanig veranderd dat je compleet anders bent geworden?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 5 Empty Re: Lekker

Bericht  Sanne za 25 mei 2013 - 20:15

Maar als ze besluit het niet te accepteren en het gesprek aangaat, dan zegt hij het misschien niet meer, maar dat betekent ook niet dat hij Floor ineens weer prachtig vindt. Je zou er alleen mee kunnen bewerkstelligen dat hij ten minste niet meer zo onbehouwen en onbeholpen gedrag vertoont door eerlijk te zeggen dat hij niets mooi vindt.

En als de relatie verder goed is, zou je dan een punt moeten zetten achter die relatie omdat je man je uiterlijk niet meer mooi vindt? Zou het niet zo kunnen zijn dat Floor, als ze door te sporten weer wat beter in haar vel zit, dat dus ook uitstraalt, dat haar mooie punten dan weer veel duidelijker tevoorschijn komen? Als je zelf in zo'n negatieve spiraal zit, straal je dat meestal ook uit. Neemt niet weg dat ik de reactie van haar man echt heel bot vind, hoor. En ik kan me ook niks voorstellen bij helemaal niets mooi aan iemand vinden, maar als het niet lukt om bij hem iets te veranderen, zou ik eerst beginnen met mezelf.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 5 Empty Re: Lekker

Bericht  Luce za 25 mei 2013 - 21:45

Hij kan helemaal niks moois aan haar ontdekken he. Helemaal niks. Dat ligt niet aan haar. Ook al zal mijn man 50 kilo aankomen bij wijze van, dan nog vind ik bijv de twinkeling in zijn ogen mooi, de manier waarop hij beweegt etc. Helemaal niks meer mooi vinden aan je partner zegt wat over je gevoel lijkt me. Ik vraag me af waar dat vandaan komt.

Jezelf veranderen alleen voor je man zou voor mij nooit een optie zijn.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker - Pagina 5 Empty Re: Lekker

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum