Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

1001 nacht

Ga naar beneden

1001 nacht Empty 1001 nacht

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 5:56

Hoe fabriceer ik een 1001 nacht outfit? Heb een feestje in die stijl en wil dan meteen met carnaval dat pakje dan ook maar dragen. Ik kan op internet niet echt iets leuks vinden, ik heb 1 leuke gezien, maar die kost 70 euro en dat vind ik echt te veel. Ik dacht zelf aan een jurkje in een felle kleur, en daar van die band opnaaien met bv gouden figuurtjes en kraaltjes/belletjes aan de hals, en dan een grote sjaal erbij in een bijpassende kleur, ook met van die rammelende dingen eraan, en evt zo'n stip op mijn voorhoofd. Maar waar haal ik zo'n jurkje vandaan?
1001 nacht Images?q=tbn:ANd9GcTAmNrdpwvGyVmgwi8tEioZPXRILgjLHuHrELwk0nkqdxOYmK9OGg
1001 nacht Images?q=tbn:ANd9GcQxfcX7OaaugkAvKo9sHdYX95jjOlMpqKUcaqRCCnGM6q-IHRCw
1001 nacht Images?q=tbn:ANd9GcR96MqvlaQa9RK2xIBw6m-0wa6-DZalUPV4IZfYm-RGINQOH8ybQjDW_9s

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1001 nacht Empty Re: 1001 nacht

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 5:57

Heb je geen markt in de buurt? Hier op de markt heb je namelijk allemaal kraampjes met dit soort buitenlandse outfits.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1001 nacht Empty Re: 1001 nacht

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 6:04

Isabella schreef:Heb je geen markt in de buurt? Hier op de markt heb je namelijk allemaal kraampjes met dit soort buitenlandse outfits.
Daar kan ik inderdaad wel eens gaan kijken, thanks voor de tip! Ik heb hier nog nooit van die buitenlandse outfits gezien (komt waarschijnlijk omdat ik in een dorp woon, waar men al raar opkijkt van iemand met een kleurtje...), maar in een stad in de buurt hebben ze vast wel zoiets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1001 nacht Empty Re: 1001 nacht

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 6:07

Bobbie schreef:
Isabella schreef:Heb je geen markt in de buurt? Hier op de markt heb je namelijk allemaal kraampjes met dit soort buitenlandse outfits.
Daar kan ik inderdaad wel eens gaan kijken, thanks voor de tip! Ik heb hier nog nooit van die buitenlandse outfits gezien (komt waarschijnlijk omdat ik in een dorp woon, waar men al raar opkijkt van iemand met een kleurtje...), maar in een stad in de buurt hebben ze vast wel zoiets.

Je kunt daar vaak ook wel stoffen vinden met print, die je kunt gebruiken anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1001 nacht Empty Re: 1001 nacht

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 6:13

Of kijk wat voor outfits Jasmine van Aladin draagt, vind ik ook 1001 nacht.
Een harembroek met een kort topje erop, en dan met paars/rood/goud oid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1001 nacht Empty Re: 1001 nacht

Bericht  Bliss wo 23 feb 2011 - 8:33

Precies, bij 1001 nacht denk ik aan een haremvrouw. (en zo wilde ik eerst ook gaan met carnaval) Dus: harembroek, sjaal met belletjes/muntjes om je middel knopen, topje, veel gouden sieraden en evt. een soort 'sluier' voor je gezicht (dat je alleen je ogen ziet).

1001 nacht 87311

1001 nacht 87336

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1001 nacht Empty Re: 1001 nacht

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum