Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

luierbroekjes dag en nacht

+2
Dolphinne
duckie
6 plaatsers

Ga naar beneden

luierbroekjes dag en nacht Empty luierbroekjes dag en nacht

Bericht  duckie ma 5 dec 2011 - 0:56

van welk merk gebruiken jullie luierbroekjes en bevallen die goed? En gebruik je ze overdag of ook snachts? Ik heb nu broekjes van de etos maar ben er nog niet over uit of ik ze fijn vind. Ik gebruk eigelijk altijd gewone luiers maar af en toe een broekje omdat ze dan echt niet stil blijft liggen, continu gaat draien en benen spartelen. Maar voor de nacht durf ik een die niet aan, maar soms moeten we echt met zn 2 en luier serschonen wil het lukken... Dus ben benieuwd wat jullie gebruiken en wat wel en niet bevalt.
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luierbroekjes dag en nacht Empty Re: luierbroekjes dag en nacht

Bericht  Dolphinne ma 5 dec 2011 - 0:59

Hier gebruik ik overdag luierbroekjes (vh kruidvat), maar voor de nacht gewoon de pampers baby dry.
Die zitten in de ochtend ook nog bomvol, dus ben bang dat een luierbroekje dat niet volhoudt.

Als hij straks meer zindelijk is (overdag is hij dat nu bijna) komt het denk ik vanzelf wel dat hij dat over een tijdje 's nachts ook meer gaat zijn en dan krijgt hij dan ook een luierbroekje aan. Die kan hij dan 's nachts/'s ochtends ook makkelijker zelf uit doen als hij moet plassen (en er wakker door wordt).
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luierbroekjes dag en nacht Empty Re: luierbroekjes dag en nacht

Bericht  ekjir@M ma 5 dec 2011 - 7:22

J. krijgt overdag luierbroekjes van pampers en ´s nachts krijgt hij een gewone baby-dry luier. De luierbroekjes houden niet genoeg voor de nacht anders kreeg hij ze ´s nachts ook aan.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luierbroekjes dag en nacht Empty Re: luierbroekjes dag en nacht

Bericht  Pussycat ma 5 dec 2011 - 7:29

@ duckie lukt het je ook niet als je haar laat staan? Hier wil ze soms ook niet blijven liggen, want dan wilt ze staan en dan kan ik hem zo vastmaken haha.


Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luierbroekjes dag en nacht Empty Re: luierbroekjes dag en nacht

Bericht  ekjir@M ma 5 dec 2011 - 20:39

Ik geef J. altijd wat te spelen. Afstandsbediening, telefoon, sleutelbos en dan blijft hij vaak net lang genoeg liggen.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luierbroekjes dag en nacht Empty Re: luierbroekjes dag en nacht

Bericht  Teddyaapje di 6 dec 2011 - 0:09

T. wil ook (bijna) nooit blijven liggen met verschonen. Vaak doe ik het dan ook gewoon terwijl hij staat. Alleen bij poepluiers is dat niet zo'n succes. Dan zijn we soms we redelijk met hem in gevecht om hem te laten liggen tot de poep van zn billen af is...Advies over luierbroekjes heb ik eigenlijk niet, we gebruiken nog gewone luiers. Vanaf welke leeftijd kun je die broekjes eigenlijk gebruiken?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luierbroekjes dag en nacht Empty Re: luierbroekjes dag en nacht

Bericht  Darius di 6 dec 2011 - 2:50

Wij gebruiken ze van het Kruidvat, zijn prima, net als de gewone luiers.

@teddyaapje: wij gebruiken luierbroekjes sinds L. kan staan. Dan is het wel makkelijk met verschonen. Ik had ze vorig jaar mee op vakantie naar Italie en toen was L. 1 jaar en 3 maanden.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

luierbroekjes dag en nacht Empty Re: luierbroekjes dag en nacht

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum