Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Naam omzetten vliegticket

2 plaatsers

Ga naar beneden

Naam omzetten vliegticket Empty Naam omzetten vliegticket

Bericht  Schaapke ma 13 mei 2013 - 4:43

Mijn zusje heeft samen met haar, nu ex, vriend een reisje naar Berlijn geboekt bij KLM.
Nu voelen jullie 'm waarschijnlijk al aankomen: ze gaan niet meer, maar mijn zusje wil mijn andere zusje meenemen.
Kan ze de naam van haar ex-vriend, op het ticket, om laten zetten naar die van ons andere zusje?

Ze heeft al gebeld met KLM, maar zij zeggen dat dit niet kan en dat ze dus een heel nieuw ticket moet boeken. Mag dit zomaar? Is er nog iets te doen, waardoor ze niet een heel nieuwe ticket (die ondertussen 3 keer zo duur is) hoeft te kopen?

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naam omzetten vliegticket Empty Re: Naam omzetten vliegticket

Bericht  Atelier Madame ma 13 mei 2013 - 4:48

Website klm zegt

U kunt uw reisdata en/of reistijden wijzigen als de tariefvoorwaarden die op uw ticket van toepassing zijn dit toestaan en als uw ticket is uitgegeven door KLM of Air France.

Tickets voor baby’s en alleenreizende kinderen, en tickets waarbij u een speciale service heeft aangevraagd (zoals assistentie op de luchthaven of aan boord) kunnen alleen worden gewijzigd door telefonisch contact op te nemen met het KLM Service Centre.

Als u niet alle vluchten of delen van deze reis maakt, of in de aangegeven volgorde, dan kunnen extra kosten in rekening gebracht worden.

Als uw vlucht geannuleerd is, nemen wij telefonisch en/of per e-mail en SMS contact met u op over eventuele omboekmogelijkheden.

Bij wijziging van uw ticket naar een hoger tarieftype kan het zijn dat u het prijsverschil moet bijbetalen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naam omzetten vliegticket Empty Re: Naam omzetten vliegticket

Bericht  Schaapke ma 13 mei 2013 - 5:07

Dit had ik inderdaad al gelezen AM, bedankt.
Ik doel eigenlijk meer op: mag dit zomaar en kan dit niet anders?

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naam omzetten vliegticket Empty Re: Naam omzetten vliegticket

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum