Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hulp gezocht bij boeken vliegticket

3 plaatsers

Ga naar beneden

Hulp gezocht bij boeken vliegticket Empty Hulp gezocht bij boeken vliegticket

Bericht  nina vr 1 jun 2012 - 23:24

Hallo allemaal,

Ik weet dat hier een paar meiden zitten die heel goed zijn in het boeken van vluchten vandaar dat ik jullie om hulp vraag.
Ik heb net te horen gekregen dat mijn nicht uit Australië op 9 juli gaat trouwen in Griekenland en ik wil er zoooo graag heen.
Ik zoek dus een vlucht op zaterdag 7 juli (of zondag 8 juli) naar Santorini, Griekenland en terug op woensdag 11 juli.
Rechtstreeks lukt toch niet, dus ik vind het niet erg om overstappen.

En het moet natuurlijk zo goedkoop mogelijk Hulp gezocht bij boeken vliegticket 281626781

Wie wil helpen zoeken?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij boeken vliegticket Empty Re: Hulp gezocht bij boeken vliegticket

Bericht  Chocolate Cookie vr 1 jun 2012 - 23:35

https://lijnvluchten.cheaptickets.nl/transport/BookXpress_Hitchhiker/flights.cfml?parameter=9yhl6o63857d14bde.N.1.&nr_adults=1&Roundtrip=1&nr_children=0&nr_infants=0&Studenten=0&useCalendar=0&DES_APCODE=JTR&DES_APNAME=Thira&Senioren=0&DEP_APCODE=AMS&DEP_APNAME=Amsterdam&filter_allowAirlines=%2A&DEP_DATE=%7Bts%20%272012%2D07%2D07%2000%3A00%3A00%27%7D&DEP_AT=allday&ecobusfir=eco&DEP2_APCODE=JTR&DEP2_APNAME=Thira&DES2_APCODE=AMS&DES2_APNAME=Amsterdam&RET_DATE=%7Bts%20%272012%2D07%2D11%2000%3A00%3A00%27%7D&RET_AT=allday

https://boeking.vliegtickets.nl/transport/BookXpress_Hitchhiker/flights.cfml?parameter=9yhlbf73457d14bde.N.1.&DES_APCODE=JTR&DES_APNAME=Thira&nr_infants=0&nr_adults=1&DEP_DATE=%7Bts%20%272012%2D07%2D07%2000%3A00%3A00%27%7D&DEP_AT=allday&ecobusfir=eco&nr_children=0&Roundtrip=1&DEP_APCODE=AMS&DEP_APNAME=Amsterdam&filter_allowAirlines=%2A&DEP2_APCODE=JTR&DEP2_APNAME=Thira&DES2_APCODE=AMS&DES2_APNAME=Amsterdam&RET_DATE=%7Bts%20%272012%2D07%2D11%2000%3A00%3A00%27%7D&RET_AT=allday

http://www.klm.com/travel/nl_nl/apps/ebt/ebt_home.htm?name=on&c%5B0%5D.os=AMS&ebt-destination-place=Thira+-+Santorini+%28JTR%29%2C+Griekenland&c%5B0%5D.ds=JTR&c%5B0%5D.dst=airport&c%5B1%5D.os=JTR&c%5B1%5D.ost=airport&c%5B1%5D.ds=AMS&c%5B0%5D.ost=airport&inboundDestinationLocationType=airport&redirect=no&chdQty=0&infQty=0&c%5B0%5D.dd=2012-07-07&c%5B1%5D.dd=2012-07-11&c%5B1%5D.format=dd%2Fmm%2Fyyyy&flex=true&ebt-cabin-class=ECONOMY&adtQty=1&goToPage=&cffcc=ECONOMY&sc=false

Helaas kan ik ze via de site's niet heel erg veel goedkoper vinden, tot nog toe. Waarschijnlijk zullen de vliegtuigen al redelijk vol zitten waardoor de prijs duurder wordt...

Good luck!


(ps weet niet of ik zo websites neer mag zetten, zo niet; dan mag het verwijderd worden)


Oja: Air berlin is wel wat goedkoper, maar dan heb ik gekeken door te vliegen vanuit dusseldorf naar santorini. Ik weet niet waar je woont en of dat dan dus haalbaar is.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij boeken vliegticket Empty Re: Hulp gezocht bij boeken vliegticket

Bericht  nina vr 1 jun 2012 - 23:49

Bedankt CC.

Vooral die laatste van klm is erg aantrekkelijk, vooral qua vlucht duur (6 uur ipv 20 uur)

Oh, ik wil zó graag maar 820 euro voor 4 dagen is best heel veel geld.

(helemaal omdat ik de week erna voor 7 weken naar Australië ga)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij boeken vliegticket Empty Re: Hulp gezocht bij boeken vliegticket

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 0:04

Zou je niet op een ander Grieks eiland kunnen vliegen waar veel vluchten heen gaan (Kos, Kreta?) en dan met de boot oid? Weet niet of dat mogelijk is hoor..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij boeken vliegticket Empty Re: Hulp gezocht bij boeken vliegticket

Bericht  nina za 2 jun 2012 - 0:37

Amazzonia schreef:Zou je niet op een ander Grieks eiland kunnen vliegen waar veel vluchten heen gaan (Kos, Kreta?) en dan met de boot oid? Weet niet of dat mogelijk is hoor..
Ja daar hebben we inderdaad ook aan gedacht. Het lastige is vooral dat we geen week gaan, dus kunnen geen (vaak goedkope) chartervlucht maar moeten een lijnvlucht boeken.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij boeken vliegticket Empty Re: Hulp gezocht bij boeken vliegticket

Bericht  nina za 2 jun 2012 - 1:56

Ik heb nu een vlucht gevonden van Amsterdam - Athene = 320 euro
En dan een vlucht van Athene - Santorini = 220 euro

Dus samen €540.....

Op zich wel een mooi prijsje, ik ga met mn moeder, dus zal even horen wat die ervan vindt. king
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij boeken vliegticket Empty Re: Hulp gezocht bij boeken vliegticket

Bericht  Chocolate Cookie za 2 jun 2012 - 2:21

Die laatste die je zelf gevonden hebt is ook niet verkeerd! smile
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij boeken vliegticket Empty Re: Hulp gezocht bij boeken vliegticket

Bericht  Atelier Madame za 2 jun 2012 - 2:24

En vliegen op athene en vanaf daar de snelboot nemen? Das een urtje of 4
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij boeken vliegticket Empty Re: Hulp gezocht bij boeken vliegticket

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 2:27

Nina, kijk wel uit met het boeken van 2 losse vluchten. Als je vertraging hebt is het je eigen verantwoordelijkheid. Als je ze in 1 boekt, zodat het dus een officiële overstap wordt, is de luchtvaartmaatschappij verantwoordelijk en zullen zij je omboeken bij een gemiste vlucht onderweg. Dat kan veel geld schelen.

Overigens ben ik ook wel goed in goedkoop tickets boeken maar dat doe ik dan ook ruim van te voren en ik ben flexibel in reisdagen/ tijd. Op een dergelijk korte termijn, naar zo'n klein vliegveld, midden in de zomer, op precies die dagen... Neuh, daar ga je niet goedkoop uitkomen. Zoals iemand hiervoor aangaf, als er een boot gaat die er 4 uur over doet zou ik dat echt wel overwegen. Ik zou er in ieder geval niet voor kiezen om twee losse vluchten te boeken.

CC, natuurlijk mag je links plaatsen. Waarom niet? Het is niet dat je reclame maakt toch, je helpt de TO. Het is alleen dat we het in de gaten houden dus dat het geen reclame maken wordt voor bv je eigen bedrijf ofzo Very Happy. Of heb je aandelen bij de KLM? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij boeken vliegticket Empty Re: Hulp gezocht bij boeken vliegticket

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 2:35

Atelier Madame schreef:En vliegen op athene en vanaf daar de snelboot nemen? Das een urtje of 4

Das helemaal een goede! En dat is maar 60 euro ofzo..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij boeken vliegticket Empty Re: Hulp gezocht bij boeken vliegticket

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 2:47

Als je op vrijdag bv zou vliegen en op dinsdag terug vanaf Dusseldorf naar Kreta ben je met 2 personen 204 euro kwijt (ryanair). Daar ligt Santorini toch ook bij in de buurt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij boeken vliegticket Empty Re: Hulp gezocht bij boeken vliegticket

Bericht  nina za 2 jun 2012 - 3:10

Ha! Leuk! Aandelen in de KLM.

Nee ik snap dat ik nooit echt goedkoop kan. Daarvoor zit ik aan veel te veel dingen vast.

En inderdaad, twee losse vluchten boeken is verre van ideaal, maar naar mijn idee als je er zo'n 4 uur tussen doet, dan is de kans klein dat je ze mist. Het kan natuurlijk nog steeds wel, die gok neem je dan.

Een volledige vlucht naar Santorini (Amsterdam - Santorini) kost namelijk 650 euro en dan ben je zo'n 16 uur onderweg.
En twee losse vluchten kosten 540 euro en dan ben je 8 uur onderweg.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gezocht bij boeken vliegticket Empty Re: Hulp gezocht bij boeken vliegticket

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum