Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

"Vermijd" jij bepaalde pijlers?

+19
Winegum
Qiara
Caroow
Janelie
Lynn_
Cheesegirl
Snoes
Sweety
Zininzon
VeryCherry
Pannetoet
Blond
Arcade
Roze Roos
Zora
TNMN
loura
Lotus
Bliss
23 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

"Vermijd" jij bepaalde pijlers? - Pagina 3 Empty Re: "Vermijd" jij bepaalde pijlers?

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 20:31

Ik vermijd ze niet bewust maar ik kijk het meest in Algemeen, soms in Liefde en Relatie en soms als ik een titel zie die me aanspreekt in een andere pijler.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

"Vermijd" jij bepaalde pijlers? - Pagina 3 Empty Re: "Vermijd" jij bepaalde pijlers?

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 21:16

Vermijden is een groot woord. Ik kom weinig in Vriendin Gezocht, Seks en Koken.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 21:22

Ik forum via die laatste onderwerpen ofzoiets, dus ik vermijd niets voor zover ik weet..

Vriendin gezocht zit ik denk ik nooit..

Gast
Gast

Bericht  Winegum wo 23 feb 2011 - 21:33

Ik kom het minst in Vriendin Gezocht, Uitgaan en Vrije tijd, Seks en Liefde en relaties. Heb er niet zoveel te zoeken, de onderwerpen spreken me weinig aan.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 21:38

Ik kom eigenlijk nooit in het topic zwangerschap en mama's. Ik heb niks met dit onderwerp. Ook kom ik bijna nooit in wonen en koken.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 21:58

Lotus schreef:Nee, ik vermijd niets, maar er zijn er wel waar ik maar heel weinig kom, omdat ik me daar niet zo mee bezig houd.

+1.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 24 feb 2011 - 23:58

Ik kom bijna nooit bij koken, maar dat is meer omdat ik geen keukenprinses ben. :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  TGR vr 25 feb 2011 - 0:13

Ik vermijd niets, maar ik weet wel dat sommige topics me niet aanstaan of aan gaan staan en dan baal ik altijd wel als ik er eerder toch in heb gereageerd waardoor ik iedere keer dat topic weer zie in mijn eigen lijst. Waardoor ik er toch weer mee word geconfronteerd.

Dat heb ik nu bijvoorbeeld met "zwanger worden in 2011". Mijn nekharen gaan er een beetje van overeind staan en toch zie ik het iedere keer voorbij komen omdat ik er in heb gereageerd laughcry

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 1:38

Ik kom nooit in vriendin gezocht, kom zelden in zwangerschap en mama's en ook zelden in aangeboden. (oké, ik weet zelfs niet eens de echte titel van dit onderdeel..).

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 2:49

Ik vermijd pijlers niet bewust maar ik kijk zelden in: zwangerschap en mama's en de pijler liefde en relaties. Het zijn niet de onderwerpen die mij momenteel bezig houden.

Gast
Gast

Bericht  Mari vr 25 feb 2011 - 3:05

ik kom nooit in ''zwangerschap & mama's'' simpelweg omdat ik nog niet zwanger wil worden, geen mamma ben en mijn interesse daar nog niet geheel voor gewekt is.
''Vriendinnen gezocht'' open ik ook zelden, want het is meestal in een andere regio
En ''vraag en aanbod'' kom ik nooit want ik heb niks te verkopen en zoek niks.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  SuperGrover vr 25 feb 2011 - 3:12

Ik kom nooit in Koken, Wonen, Reizen en Vriendin gezocht, omdat dat me gewoon niet interesseert. Eigenlijk kom ik vooral in Persoonlijk, Algemeen en Uitgaan en Vrije tijd.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 4:19

Ik kijk niet in alle pijlers.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 10:36

Ik kijk overal, maar reageer niet overal. Bijvoorbeeld maar heel af en toe in 'koken' en nooit in 'vriendin gezocht'.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: