"Vermijd" jij bepaalde pijlers?
+19
Winegum
Qiara
Caroow
Janelie
Lynn_
Cheesegirl
Snoes
Sweety
Zininzon
VeryCherry
Pannetoet
Blond
Arcade
Roze Roos
Zora
TNMN
loura
Lotus
Bliss
23 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: "Vermijd" jij bepaalde pijlers?
Ik vermijd ze niet bewust maar ik kijk het meest in Algemeen, soms in Liefde en Relatie en soms als ik een titel zie die me aanspreekt in een andere pijler.
Gast- Gast
Vermijden is een groot woord. Ik kom weinig in Vriendin Gezocht, Seks en Koken.
Gast- Gast
Ik forum via die laatste onderwerpen ofzoiets, dus ik vermijd niets voor zover ik weet..
Vriendin gezocht zit ik denk ik nooit..
Vriendin gezocht zit ik denk ik nooit..
Gast- Gast
Ik kom het minst in Vriendin Gezocht, Uitgaan en Vrije tijd, Seks en Liefde en relaties. Heb er niet zoveel te zoeken, de onderwerpen spreken me weinig aan.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Ik kom eigenlijk nooit in het topic zwangerschap en mama's. Ik heb niks met dit onderwerp. Ook kom ik bijna nooit in wonen en koken.
Gast- Gast
Lotus schreef:Nee, ik vermijd niets, maar er zijn er wel waar ik maar heel weinig kom, omdat ik me daar niet zo mee bezig houd.
+1.
Gast- Gast
Ik kom bijna nooit bij koken, maar dat is meer omdat ik geen keukenprinses ben.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vermijd niets, maar ik weet wel dat sommige topics me niet aanstaan of aan gaan staan en dan baal ik altijd wel als ik er eerder toch in heb gereageerd waardoor ik iedere keer dat topic weer zie in mijn eigen lijst. Waardoor ik er toch weer mee word geconfronteerd.
Dat heb ik nu bijvoorbeeld met "zwanger worden in 2011". Mijn nekharen gaan er een beetje van overeind staan en toch zie ik het iedere keer voorbij komen omdat ik er in heb gereageerd
Dat heb ik nu bijvoorbeeld met "zwanger worden in 2011". Mijn nekharen gaan er een beetje van overeind staan en toch zie ik het iedere keer voorbij komen omdat ik er in heb gereageerd
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik kom nooit in vriendin gezocht, kom zelden in zwangerschap en mama's en ook zelden in aangeboden. (oké, ik weet zelfs niet eens de echte titel van dit onderdeel..).
Gast- Gast
Ik vermijd pijlers niet bewust maar ik kijk zelden in: zwangerschap en mama's en de pijler liefde en relaties. Het zijn niet de onderwerpen die mij momenteel bezig houden.
Gast- Gast
ik kom nooit in ''zwangerschap & mama's'' simpelweg omdat ik nog niet zwanger wil worden, geen mamma ben en mijn interesse daar nog niet geheel voor gewekt is.
''Vriendinnen gezocht'' open ik ook zelden, want het is meestal in een andere regio
En ''vraag en aanbod'' kom ik nooit want ik heb niks te verkopen en zoek niks.
''Vriendinnen gezocht'' open ik ook zelden, want het is meestal in een andere regio
En ''vraag en aanbod'' kom ik nooit want ik heb niks te verkopen en zoek niks.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ik kom nooit in Koken, Wonen, Reizen en Vriendin gezocht, omdat dat me gewoon niet interesseert. Eigenlijk kom ik vooral in Persoonlijk, Algemeen en Uitgaan en Vrije tijd.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kijk overal, maar reageer niet overal. Bijvoorbeeld maar heel af en toe in 'koken' en nooit in 'vriendin gezocht'.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Nav Boston; Vermijd jij grote evenementen?
» Bij welke pijlers post jij het meest?
» Welke pijlers mis jij & andere tips mbt het forum
» Hoe bepaalde kledingstukken combineren
» Bepaalde genante aankopen
» Bij welke pijlers post jij het meest?
» Welke pijlers mis jij & andere tips mbt het forum
» Hoe bepaalde kledingstukken combineren
» Bepaalde genante aankopen
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: