"Vermijd" jij bepaalde pijlers?
+19
Winegum
Qiara
Caroow
Janelie
Lynn_
Cheesegirl
Snoes
Sweety
Zininzon
VeryCherry
Pannetoet
Blond
Arcade
Roze Roos
Zora
TNMN
loura
Lotus
Bliss
23 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: "Vermijd" jij bepaalde pijlers?
Wow, wat vind jij wel leuk dan?Noa schreef:Zwangerschap en moeders, niet boeiend voor mij. Werk en school vind ik ook niet boeiend om over te praten. Verder alle ik-heb-een-probleem topics en kijk-mij-ik-ben-terug-van-vakantie-en-heb-duizend-foto's-gemaakt topics. Ook in het dag en nachtcafé niet, haat die koetjes en kalfjes gesprekken. Dan denk ik echt: moet je werkelijk overal over praten?
Gast- Gast
Nou, morgen ben ik vrij. En eigenlijk moet ik dan ons rommelhok opruimen... Ik weet nu al dat ik daar geen zin in heb en dus zoveel mogelijk excuses ga verzinnen om 't uit te stellen en/of te vermijden.. Op zulke dagen pluis ik een forum tot in den treure uit
Echt iets vermijden doe ik niet, heb nergens een angst voor of zo.... Maar reizen vind ik niet heel boeiend en ben niet echt een moeke, dus mamma's en zwangerschap skip ik ook ennn studie en werk sla ik eigenlijk regelmatig over!
Echt iets vermijden doe ik niet, heb nergens een angst voor of zo.... Maar reizen vind ik niet heel boeiend en ben niet echt een moeke, dus mamma's en zwangerschap skip ik ook ennn studie en werk sla ik eigenlijk regelmatig over!
Gast- Gast
Ik denk dat vraag en aanbod en vriendin gezocht overblijven!Storm schreef:
Wow, wat vind jij wel leuk dan?
Arcade- Fluisteraar
- Aantal berichten : 101
Punten : 132
Registratiedatum : 14-12-10
Algemeen, Persoonlijk, Liefde en Relaties, Uitgaan en Vrije tijd, Beauty en Mode, Reizen, Seks en Koken. Blijft heel wat over hoorStorm schreef:Wow, wat vind jij wel leuk dan?Noa schreef:Zwangerschap en moeders, niet boeiend voor mij. Werk en school vind ik ook niet boeiend om over te praten. Verder alle ik-heb-een-probleem topics en kijk-mij-ik-ben-terug-van-vakantie-en-heb-duizend-foto's-gemaakt topics. Ook in het dag en nachtcafé niet, haat die koetjes en kalfjes gesprekken. Dan denk ik echt: moet je werkelijk overal over praten?
Gast- Gast
Ik kijk zelden in Wonen, Koken, Zwangerschap & Mamma's, vriendin gezocht, reizen en seks.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Arcade schreef:Ik denk dat vraag en aanbod en vriendin gezocht overblijven!Storm schreef:
Gezellig....
Ik vermijd geen enkele pijler bewust. Ik kom geloof ik nooit in Vriendin gezocht.
Gast- Gast
Ik heb een tijdje de zwangerschapspijler gemeden, en ook liefde en relatie heb ik tot voor kort gemeden. Verder lees ik de topics uit de sekspijler nooit, maar da's meer omdat het me niet intereseert.
Gast- Gast
Ik vermijd geen enkele pijlers maar sommigen interesseren mij weinig.. Zo kom ik nooit in 'Vraag&Aanbod' - 'Zwangerschap&Mama's - 'Vriendin gezocht' .. ik kom het meeste in Algemeen, Uitgaan&Vrije Tijd, Beauty&Mode en Wonen
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Neuh niet echt, maar in sommige pijlers heb ik niet zoveel te zoeken
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga nooit naar pijlers toe, ik kijk altijd bij 'nieuwe onderwerpen' en dan open ik wat me interessant lijkt. Daar zit uit alle pijlers wel wat tussen. Of dat nou is om kersverse mama's te feliciteren, mijn klustopic te updaten of wat persoonlijks te melden...
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik vermijd geen pijlers maar ik kom niet in Zwangerschap en mama's, zelden in werk en studie, wonen ook zelden en seks zelden. Soms reageer ik er weleens maar verder ook niet meer zoveel.
Zit veel in het Liefde en Relatie pijler en in Algemeen.
Zit veel in het Liefde en Relatie pijler en in Algemeen.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vermijd niets, maar kom zelden of nooit bij "vraag en aanbod", "vriendin gezocht" en "koken"
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik vermijd ze niet bewust, maar in vriendin gezocht kom ik gewoon nooit. Verder weinig in seks en reizen.
Gast- Gast
Ik vermijd niets, maar ik ben voornamelijk te vinden in 'Algemeen', 'Werk/studie' en af en toe 'Liefde/relatie'.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Isabella schreef:Darcy schreef:Ik lees trouwens echt al lang mee bij Zwangerschap en Mama's, terwijl ik beide niet ben Puur interesse.
Dat doe ik ook, en heb ik ook altijd gedaan
+1
Gast- Gast
Vriendin gezocht ben ik nog nooit geweest; trekt me niet. Ook seks en koken 'bezoek' in nauwelijks.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
+1Mila schreef:Isabella schreef:Darcy schreef:Ik lees trouwens echt al lang mee bij Zwangerschap en Mama's, terwijl ik beide niet ben Puur interesse.
Dat doe ik ook, en heb ik ook altijd gedaan
+1
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
O, ik lees ook al eeuwen mee bij de pijler zwangerschap en moeders. Maar dan wel alleen de topics over zwanger zijn/worden. De rest vind ik niet zo interessant. Geen idee waarom, want zwanger ben ik ook niet en wil ik nu ook niet worden.
Ik kom verder nooit in reizen, vraag en aanbod en vriendin gezocht.
Ik kom verder nooit in reizen, vraag en aanbod en vriendin gezocht.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ik kijk vrijwel nooit in "reizen", dan word ik jaloers!
Verder kijk ik niet in koken, ik kan niet koken. En ik ben ook niet op zoek naar vriendinnen.
Ik ben niet zwanger en heb geen kinderen, maar zwangerschap&mama's vind ik wel heel leuk om te lezen. Ik wil wel goed beslagen ten ijs komen
Verder kijk ik niet in koken, ik kan niet koken. En ik ben ook niet op zoek naar vriendinnen.
Ik ben niet zwanger en heb geen kinderen, maar zwangerschap&mama's vind ik wel heel leuk om te lezen. Ik wil wel goed beslagen ten ijs komen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben vooral in 'algemeen' actief, maar neem ook weleens een kijkje in de andere pijlers. Alleen in Zwangerschap en mama's kom ik bijna niet, maar heb wel laatste het buikjestopic ontdekt :-).
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Vermijden doe ik niets echt eigenlijk. Al kom ik niet vaak in de sekspijler en ook niet in Vriendin Gezocht. Verder vond ik Zwangerschap en Mama's altijd vreselijk. Nu ben ik dan wel actief in 1 topic maar kom ik er verder ook niet. En wat ik vreselijk eraan vind kan ik niet echt uitleggen. Ik kom er gewoon niet graag. Het is eigenlijk een ander stukje forum ofzo .
Gast- Gast
Ik vermijd dit soort opmerkingen van Giacomo het liefst, helaas heb ik ze vaak al gelezen nog voordat ik ze kan vermijden.Giacomo schreef:Arcade schreef:Ik denk dat vraag en aanbod en vriendin gezocht overblijven!Storm schreef:
Gezellig....
Gast- Gast
:affraid:Giacomo schreef:Verder gaat alles wel goed met je?
.... weer te laat ....
Gast- Gast
Noa, als jij bepaalde opmerkingen van bepaalde personen zegt te vermijden, dan is daar bar weinig van te merken. Reageer dan niet op die persoon of zeg niet dat je opmerkingen van die persoon vermijdt. Want dit gaat nergens over.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Nav Boston; Vermijd jij grote evenementen?
» Bij welke pijlers post jij het meest?
» Welke pijlers mis jij & andere tips mbt het forum
» ergeren aan bepaalde dingen
» Bepaalde genante aankopen
» Bij welke pijlers post jij het meest?
» Welke pijlers mis jij & andere tips mbt het forum
» ergeren aan bepaalde dingen
» Bepaalde genante aankopen
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: