Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke pijlers mis jij & andere tips mbt het forum

+7
Bliss
Fayebella
Catootje
silly-one
VeryCherry
minoessepoes
Caro
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Welke pijlers mis jij & andere tips mbt het forum Empty Welke pijlers mis jij & andere tips mbt het forum

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 1:23

Nu we toch een nieuw forum hebben, is het misschien ook eens interessant om te bekijken wat we nog missen of wat anders/beter kan.

Ik zat net de lijst met pijlers eens door te kijken en bedacht me dat een Hobby & Creativiteit-pijler ook wel leuk zou zijn. En verder het ik dit op Yes ook al eens aangekaart, ik mis eigenlijk ook een Medisch/Gezondheids-pijler.

En jullie?

(verder geen op- of aanmerkingen op dit forum, ik vind 't super werken Very Happy )

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke pijlers mis jij & andere tips mbt het forum Empty Re: Welke pijlers mis jij & andere tips mbt het forum

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 1:25

Ja dat zouden wel twee goede pijler mogelijkheden zijn. Anderszijds past hobby creativiteit ook wel in Algemeen zoals het foto topic, of uitgaan en vrije tijd (en een taarten topic staat weer in de kookpijler). En medisch kan wel bij persoonlijk.

Het hoeft wat mij betreft dus niet..maar het is een optie.

Gast
Gast

Welke pijlers mis jij & andere tips mbt het forum Empty Re: Welke pijlers mis jij & andere tips mbt het forum

Bericht  Caro di 14 dec 2010 - 1:26

Ik vind eigenlijk al teveel pijlers... Dan zou ik er wellicht een paar schrappen en een andere voor in de plaats doen. Maar juist als alle informatie zo gefragmenteerd staat vind ik het onnodig ingewikkeld maken :-).

Verder ben ik ook erg blij met dit forum! Nogmaals complimenten voor de makers!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  minoessepoes di 14 dec 2010 - 1:26

Ik heb liever helemaal niet zoveel pijlers. Want dan is er in elke pijler bijna niks te doen, zo'n gezondheids pijler zou ik niet openen terwijl ik Persoonlijk wel open en dat toevallig weleens een topic tegenkom over gezondheid wat ik wel lees of waar ik op reageer. Ik vind het jammer dat het in sommige pijlers rustig is, als je daar dan iets post dat er weinig reactie op komt, wat dat betreft zeg ik niet teveel pijlers erbij maken!

Verder vind ik het nieuwe forum hartstikke prima werken!!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  VeryCherry di 14 dec 2010 - 1:27

Vooral een creativiteit pijler zou ik leuk vinden. En het lijkt me ook wel handig dat je in één keer dan een overzicht hebt, in plaats van dat je tachtig pijlers moet openen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 1:31

minoessepoes schreef:Ik heb liever helemaal niet zoveel pijlers. Want dan is er in elke pijler bijna niks te doen, zo'n gezondheids pijler zou ik niet openen terwijl ik Persoonlijk wel open en dat toevallig weleens een topic tegenkom over gezondheid wat ik wel lees of waar ik op reageer. Ik vind het jammer dat het in sommige pijlers rustig is, als je daar dan iets post dat er weinig reactie op komt, wat dat betreft zeg ik niet teveel pijlers erbij maken!

Daarom forum ik via 'berichten sinds je laatste bezoek', dan kom je in alle pijlers tegelijk, net als bij de actieve onderwerpen op het oude forum. Maar voor de overzichtelijkheid als ik iets specifieks zoek, vind ik die verschillende pijlers wel handig. Vooral hobby- en creativiteit vind ik eigenlijk wel leuk, zou het leuk vinden om die pijler goed bij te houden. Uitgaan en vrije tijd vind ik wat dat betreft net weer te allesomvattend en algemeen vind ik te algemeen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 1:33

Maple schreef:
minoessepoes schreef:Ik heb liever helemaal niet zoveel pijlers. Want dan is er in elke pijler bijna niks te doen, zo'n gezondheids pijler zou ik niet openen terwijl ik Persoonlijk wel open en dat toevallig weleens een topic tegenkom over gezondheid wat ik wel lees of waar ik op reageer. Ik vind het jammer dat het in sommige pijlers rustig is, als je daar dan iets post dat er weinig reactie op komt, wat dat betreft zeg ik niet teveel pijlers erbij maken!

Daarom forum ik via 'berichten sinds je laatste bezoek', dan kom je in alle pijlers tegelijk, net als bij de actieve onderwerpen op het oude forum. Maar voor de overzichtelijkheid als ik iets specifieks zoek, vind ik die verschillende pijlers wel handig. Vooral hobby- en creativiteit vind ik eigenlijk wel leuk, zou het leuk vinden om die pijler goed bij te houden. Uitgaan en vrije tijd vind ik wat dat betreft net weer te allesomvattend en algemeen vind ik te algemeen.

Maar als jij toch via berichten sinds je laatste bezoek forumt, waarom zou je dan extra pijlers willen maken? Dan zie je ze toch niet.

Gast
Gast

Bericht  silly-one di 14 dec 2010 - 1:34

Op zich hoeft er van mij geen pijler meer bij. Ik vind het nu wel overzichtelijk en je weet wat je waar kan vinden. Gezondheidsproblemen kom je vaak bij persoonlijk tegen en daar hoort het vind ik ook wel thuis, aangezien er ook regelmatig 'mentale' problemen aan gekoppeld zijn.
Verder is het forum top.

@ Maple, ik vind het allen jammer dat je alleen de laatste 20 topic krijgt en soms staan er toch nog wel interessante in de pijler zelf waar lang niet op gereageerd is. Daarom ga ik vaak de pijlers een beetje af.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  minoessepoes di 14 dec 2010 - 1:36

Marin schreef:
Maple schreef:

Maar als jij toch via berichten sinds je laatste bezoek forumt, waarom zou je dan extra pijlers willen maken? Dan zie je ze toch niet.

Hahah dat dacht ik ook meteen toen ik het las!

Uitgaan en vrije tijd is zo'n pijler waar ik maar weinig kom, omdat er gewoon ook niet zoveel te beleven is. Zo'n creatieve pijler klinkt leuk, maar zoveel creatieve onderwerpen zijn er nu ook niet, dus ik ben dan benieuwd of het een beetje een levendige pijler wordt.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 1:42

Haha, Marin, dat zeg ik toch? Om wat makkelijker de pijlers af te speuren naar specifieke onderwerpen. Stel, ik zoek een topic over postzegels verzamelen... via Uitgaan en vrije tijd worden er véél meer dingen behandeld dan alleen hobby's (en die andere topics in die pijler over utigaan, festen, festivals, etc doen me niet zoveel, vind dat hele begrip uitgaan&vrije tijd gewoon te breed), en via algemeen hoef ik 't helemaal niet te proberen. Wat dat betreft zou ik zo'n pijler wel fijn vinden. Ik zou er in elk geval actief gebruik van maken, los van dat ik via 'berichten sinds laatste bezoek' forum, zou ik in die pijler echt nog wel geregeld even extra kijken om dingen op te zoeken of (opnieuw) na te lezen.

Silly one: 20 topics? Als ik via berichten sinds laatste bezoek forum, dan staan er gerust soms ruim 100 topics in de lijst, hoor smile Maar inderdaad, dat wat jij zegt is ook wel waar, en daarom zou ik die extra opsplitsing in pijlers voor mezelf ook wel prettig vinden. Juist om wat makkelijker gerichter op topics te zoeken die je interesseren.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 1:43

Haha, ik snap.

Ik ben echter ook bang dat het niet genoeg vol loopt zo'n pijler. Er zal wel wat animo zijn, maar het zal waarschijnlijk bij een paar topics blijven. Dan valt zo'n pijler al snel dood.

Gast
Gast

Bericht  silly-one di 14 dec 2010 - 1:46

Maple schreef:
Silly one: 20 topics? Als ik via berichten sinds laatste bezoek forum, dan staan er gerust soms ruim 100 topics in de lijst, hoor smile Maar inderdaad, dat wat jij zegt is ook wel waar, en daarom zou ik die extra opsplitsing in pijlers voor mezelf ook wel prettig vinden. Juist om wat makkelijker gerichter op topics te zoeken die je interesseren.

Dan is dat veranderd, want het waren er eerst maar 20. Dan wordt het wel weer interessant om op die manier te forummen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 1:49

Ik zou het bijvoorbeeld wel een idee vinden om de vriendin-gezocht-pijler eruit te halen (op 't oude Yes wordt die pijler ook meer gebruikt door de niet-actieve forummers of die forummers die via Google op Yes uit komen), daar staan toch nog maar drie topics in. Geef forummers dan wel de ruimte om in andere pijlers contacten op te doen, dus als iemand een sportmaatje zoekt, kan dat bijvoorbeeld in uitgaan en vrije tijd, etc.
En in plaats va die pijler zou er bijvoorbeeld een hobby- en creativiteitpijler gemaakt kunnen worden. Ik denk dat die uiteindelijk 10x harder zou lopen dan Vriendin Gezocht.

Maargoed... 't Is maar een hersenspinsel, zoals Isa zou zeggen Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 1:50

Ik mis de actieve topics, die geselecteerd staan op laatste reactie (zoals op het oude Yesforum). Verder vind ik het goed zo, meer pijlers ben ik niet voor.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry di 14 dec 2010 - 1:50

Wat een goed idee Maple!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 3:36

Maple schreef:
Maargoed... 't Is maar een hersenspinsel, zoals Isa zou zeggen Laughing

angel (Kan me alleen niet herinneren dat ik dat woord veel heb gebruikt, maar goed)

Van mij mag één pijler definitief komen te vervallen en dat is vriendin gezocht. Voor de rest ben ik aardig blij met alle verschillende pijlers en vind ik niet dat alle pijlers nog verder uit elkaar moeten worden getrokken. Dat is mijn mening.

Gisteren had ik wel iets, waarvan ik dacht:"Hé, dat zou wel eens handig kunnen zijn". Maar dat ben ik nu alweer vergeten. Cool

Gast
Gast

Bericht  Catootje di 14 dec 2010 - 3:46

Ik zou het handig vinden om bij de index net zoals op het oude forum de pijlers 5 bij 3 zijn. Nu moet je steeds naar beneden scrollen voor de pijlers die onderaan staan. (in dit geval dan 4 bij 3 (als vriendin gezocht komt te vervallen smile ))
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113

Bericht  Fayebella di 14 dec 2010 - 4:19

De pijler vriendin gezocht mag van mij ook wel weg. Verder vind ik het forum prima werken, ik ben vooral blij dat hij een stuk sneller is dan het oude forum.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 7:51

Een medisch forum zou ik wel heel interessant vinden.

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 14 dec 2010 - 8:11

Ik zou wel gewoon foto's willen kunnen kopiëren en plakken van internet, zonder dat ik ze eerst ergens op moet slaan en dan de url hier neer moet zetten.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 8:31

Dat kan niet op zo'n forum, Bliss. Dit werkt op HTML.

Gast
Gast

Bericht  Catootje di 14 dec 2010 - 8:40

Bliss schreef:Ik zou wel gewoon foto's willen kunnen kopiëren en plakken van internet, zonder dat ik ze eerst ergens op moet slaan en dan de url hier neer moet zetten.
Je kunt toch gewoon op 'Afbeeldingslocatie kopiëren' klikken en deze dan invoeren bij het veld dat komt als je op het plaatjesicoontje drukt? smile
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 9:13

Ik mis een nieuws, actualiteiten en wetenschapspijler.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette di 14 dec 2010 - 21:47

Er zijn eigenlijk wel genoeg pijlers..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 22:09

Ik vind de creativiteit pijler een heel goed idee !

En vriendin gezocht mag van mij ook wel weg.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: