Baarmoederverwijdering na zwangerschap
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Baarmoederverwijdering na zwangerschap
Hoi!
Heeft iemand hier ervaring met laten/moeten laten verwijderen van je baarmoeder?
Zoja, wat is de ervaring (via pm of hier maakt niet uit)
Heeft iemand hier ervaring met laten/moeten laten verwijderen van je baarmoeder?
Zoja, wat is de ervaring (via pm of hier maakt niet uit)
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Re: Baarmoederverwijdering na zwangerschap
Niemand? Het gaat mij vooral om de emotionele kant en herstel etc.
Jazzlyn- Prater
Is natuurlijk niet iets wat veel mensen meemaken he... Maar heftig hoor, waarom willen ze dat doen?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, dat weet ik opzich wel. Echter je weet maar nooit hè!Muppetje schreef:Is natuurlijk niet iets wat veel mensen meemaken he... Maar heftig hoor, waarom willen ze dat doen?
Het waarom zet ik hier liever niet zo open neer ivm herkenning. Als je het wilt weten spreek mij dan even aan op Facebook .
Jazzlyn- Prater
Ik ken iemand die het onlangs heeft gehad, zonder dat ze er op voorbereid was. Ze wist dat de keizersnee lastig zou worden, maar dat ze haar baarmoeder hebben moeten verwijderen wist ze dus niet van te voren. Ik 'ken' haar van een ander forum.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Mijn moeder heeft m moeten laten verwijderen een paar jaar geleden. Herstel duurde 6 weken ofzo, wel veel pijn gehad de eerste dagen. Emotioneel gezien zal het wel een ander verhaal zijn dan bij jou, zij wilde geen kinderen meer. Haar eierstokken hebben ze laten zitten dus ze ging niet de overgang in.
Gast- Gast
Als we deze optie kiezen moeten er ook eerst gesprekken aangegaan worden met de psycholoog van het ziekenhuis. Kinderwens is voltooid, maar toch heb ik wel even een baksteen in mijn maag liggen.
Jazzlyn- Prater
@ leaf ; voor de pijn ben ik nu nog niet echt bang , na 2 keizersneden. Wel zie ik er tegen op om in het ziekenhuis te liggen en een paar dagen niet voor mijn mannetjes te kunnen zorgen . Leeftijd is inderdaad anders , ik ben mid20. Raar hoe het kan lopen
Bedankt voor de reacties.
Bedankt voor de reacties.
Jazzlyn- Prater
Mijn tante heeft dit gehad. Zij was zwanger van haar eerste en tijdens de bevalling bleek dat alles verkleefd was en is haar baarmoeder verwijdert. Ze heeft een paar dagen in coma gelegen en het was kantje boord bij haar.
Zij heeft er een flinke klap van gekregen, ze wilden heel graag meerdere kinderen en dit kon nu niet meer. Het fijne weet ik er niet van want ik was nog heel jong toen dit gebeurde. Ik weet dat ze het heel zwaar gehad hebben in ieder geval.
*eigenlijk heb je dus niets aan mijn reactie, sorry*
Zij heeft er een flinke klap van gekregen, ze wilden heel graag meerdere kinderen en dit kon nu niet meer. Het fijne weet ik er niet van want ik was nog heel jong toen dit gebeurde. Ik weet dat ze het heel zwaar gehad hebben in ieder geval.
*eigenlijk heb je dus niets aan mijn reactie, sorry*
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Soortgelijke onderwerpen
» Tweede zwangerschap
» eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
» Zwangerschap & PTC
» Sex en zwangerschap
» Voorweeën 2e zwangerschap
» eerste zwangerschap en tweede zwangerschap