Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Baarmoederverwijdering na zwangerschap

4 plaatsers

Ga naar beneden

Baarmoederverwijdering na zwangerschap Empty Baarmoederverwijdering na zwangerschap

Bericht  Jazzlyn ma 13 mei 2013 - 3:07

Hoi!

Heeft iemand hier ervaring met laten/moeten laten verwijderen van je baarmoeder?

Zoja, wat is de ervaring (via pm of hier maakt niet uit)

Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Baarmoederverwijdering na zwangerschap Empty Re: Baarmoederverwijdering na zwangerschap

Bericht  Jazzlyn di 14 mei 2013 - 7:01

Niemand? Het gaat mij vooral om de emotionele kant en herstel etc.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Baarmoederverwijdering na zwangerschap Empty Re: Baarmoederverwijdering na zwangerschap

Bericht  Muppetje di 14 mei 2013 - 7:15

Is natuurlijk niet iets wat veel mensen meemaken he... Maar heftig hoor, waarom willen ze dat doen?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baarmoederverwijdering na zwangerschap Empty Re: Baarmoederverwijdering na zwangerschap

Bericht  Jazzlyn di 14 mei 2013 - 7:44

Muppetje schreef:Is natuurlijk niet iets wat veel mensen meemaken he... Maar heftig hoor, waarom willen ze dat doen?
Nee, dat weet ik opzich wel. Echter je weet maar nooit hè!

Het waarom zet ik hier liever niet zo open neer ivm herkenning. Als je het wilt weten spreek mij dan even aan op Facebook .
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Baarmoederverwijdering na zwangerschap Empty Re: Baarmoederverwijdering na zwangerschap

Bericht  Manderijn di 14 mei 2013 - 7:47

Ik ken iemand die het onlangs heeft gehad, zonder dat ze er op voorbereid was. Ze wist dat de keizersnee lastig zou worden, maar dat ze haar baarmoeder hebben moeten verwijderen wist ze dus niet van te voren. Ik 'ken' haar van een ander forum.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Baarmoederverwijdering na zwangerschap Empty Re: Baarmoederverwijdering na zwangerschap

Bericht  Gast di 14 mei 2013 - 7:54

Mijn moeder heeft m moeten laten verwijderen een paar jaar geleden. Herstel duurde 6 weken ofzo, wel veel pijn gehad de eerste dagen. Emotioneel gezien zal het wel een ander verhaal zijn dan bij jou, zij wilde geen kinderen meer. Haar eierstokken hebben ze laten zitten dus ze ging niet de overgang in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baarmoederverwijdering na zwangerschap Empty Re: Baarmoederverwijdering na zwangerschap

Bericht  Jazzlyn di 14 mei 2013 - 8:16

Als we deze optie kiezen moeten er ook eerst gesprekken aangegaan worden met de psycholoog van het ziekenhuis. Kinderwens is voltooid, maar toch heb ik wel even een baksteen in mijn maag liggen.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Baarmoederverwijdering na zwangerschap Empty Re: Baarmoederverwijdering na zwangerschap

Bericht  Jazzlyn di 14 mei 2013 - 8:20

@ leaf ; voor de pijn ben ik nu nog niet echt bang , na 2 keizersneden. Wel zie ik er tegen op om in het ziekenhuis te liggen en een paar dagen niet voor mijn mannetjes te kunnen zorgen . Leeftijd is inderdaad anders , ik ben mid20. Raar hoe het kan lopen

Bedankt voor de reacties.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Baarmoederverwijdering na zwangerschap Empty Re: Baarmoederverwijdering na zwangerschap

Bericht  Knillis di 14 mei 2013 - 8:57

Mijn tante heeft dit gehad. Zij was zwanger van haar eerste en tijdens de bevalling bleek dat alles verkleefd was en is haar baarmoeder verwijdert. Ze heeft een paar dagen in coma gelegen en het was kantje boord bij haar.

Zij heeft er een flinke klap van gekregen, ze wilden heel graag meerdere kinderen en dit kon nu niet meer. Het fijne weet ik er niet van want ik was nog heel jong toen dit gebeurde. Ik weet dat ze het heel zwaar gehad hebben in ieder geval.

*eigenlijk heb je dus niets aan mijn reactie, sorry*
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Baarmoederverwijdering na zwangerschap Empty Re: Baarmoederverwijdering na zwangerschap

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum