Voorweeën 2e zwangerschap
+6
meisjesmama
Liadan
Shopaholic
Tania
Printje
Linda
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Voorweeën 2e zwangerschap
Ik heb sinds dit weekend last van voorweeën. Echt hele heftige die behoorlijk zeer doen. Bij dochter had ik niet zulke pijnlijke. Na wat Googlen kwam ik er achter dat dit ook vaker bij een tweede zwangerschap voor komt.
Wie had daar ook veel last van? Wat deed je er tegen? En vooral, duurde het daarna nog lang voordat het echte werk begon?
Wie had daar ook veel last van? Wat deed je er tegen? En vooral, duurde het daarna nog lang voordat het echte werk begon?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Voorweeën 2e zwangerschap
Ik heb nooit voorweeen gehad, kun het niet al gewoon echt begonnen zijn?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kreeg op vrijdag voorweeen die wel echt pijn deden, op zich wel te doen maar ik moest ze wel wegzuchten. In de nacht van zondag op maandag ben ik bevallen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ik heb het al heel vroeg gehad, maargoed door de cholestase en de bijwerkingen kon dat ook wel. Ben met 37w natuurlijk al ingeleid maar ik kon wel een onderscheid maken tussen voorweeen en weeen, want met 35w had ik echte weeen die werden veroorzaakt door een blaasontsteking..
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Printje schreef:Ik heb nooit voorweeen gehad, kun het niet al gewoon echt begonnen zijn?
Nee, denk het niet. Zou wel heel snel zijn.
Er zit ook geen regelmaat in. Ik ga vanavond wel ff lekker in bad liggen, kijken of het afzakt.
Linda- Ratel
Tania, hier moest ik het ook wegzuchten. Ik lag echt even dubbel gevouwen op de bank.
EDC, dat van jouw blaasontsteking kan ik me nog wel herinneren!
EDC, dat van jouw blaasontsteking kan ik me nog wel herinneren!
Linda- Ratel
Zo..ik weet nog goed..zaterdagochtend..net uit het ziekenhuis vanwege eiwitten in mijn urine en 24uur opname en grapte nog als het komt dan komt het..als het zou moeten dan he?
En dan sta je zaterdagmorgen op met echte weeen! En dat bleek dus blaasontsteking..maar op het moment dat ik moest bevallen voelden ze ook daar weer heel anders als een soorte sterkte menstruatie krampen. Heel raar.
En dan sta je zaterdagmorgen op met echte weeen! En dat bleek dus blaasontsteking..maar op het moment dat ik moest bevallen voelden ze ook daar weer heel anders als een soorte sterkte menstruatie krampen. Heel raar.
Shopaholic- Kletskop
Ik heb 2 keer voorweeen gehad bij de zwangerschap van de jongste. De eerste keer op woensdag, ik dacht toen echt dat de bevalling ging beginnen (vooral omdat ik bij de oudste nooit voorweeen gehad had en bij haar de bevalling zo begon). De voorweeen kwamen onregelmatig en duurden ongeveer 4 uur. De vrijdag erop bleek ik bij de verloskundige 1,5 cm ontsluiting te hebben, het had dus al wel wat gedaan.
Zaterdag heb ik toen weer voorweeen gehad, ging ongeveer hetzelfde als de woensdag ervoor. En de maandag hierop begon de bevalling echt.
Zaterdag heb ik toen weer voorweeen gehad, ging ongeveer hetzelfde als de woensdag ervoor. En de maandag hierop begon de bevalling echt.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Daar heb ik ongeveer 5 weken last van gehad het enen moment erger de andere keer ging het wel.
Voordeel aan het eind had ik wel al 5cm ontsluiting.
Voordeel aan het eind had ik wel al 5cm ontsluiting.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
ik had er ook erg veel last van, dacht een aantal keren dat het was begonnen, vooral 's nachts. het heeft bij mij echt wel een aantal weken geduurd.
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Ik heb er ook last van gehad bij de 2e zwangerschap. De 2 dagen voor de bevalling veel van gehad, ik twijfelde ook of het al begonnen was. Hier ging het na 2 dagen dus over in echte weeën.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Verschillende ervaringen dus! Even afwachten maar.
Gisteravond lekker ik bad gelegen en daarna vroeg naar bed, m'n buik was weer rustig.
Gisteravond lekker ik bad gelegen en daarna vroeg naar bed, m'n buik was weer rustig.
Linda- Ratel
Een week voorweeen gehad. Toen het echte werk begon had ik binnen een uur ook al 5 cm ontsluiting, duswaarschijnlijk had het wel al wat gedaan.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Hoe is het nu met je?
Shopaholic- Kletskop
Ja ik, heel erg! Was niet grappig :S Heb regelmatig onder de douche gestaan en ze weg moeten puffen..
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: