Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Veel buikkramp door koolhydraten?

+4
Punk'd
Poubelle
Reva
Blond
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Veel buikkramp door koolhydraten? - Pagina 2 Empty Re: Veel buikkramp door koolhydraten?

Bericht  Punk'd ma 13 mei 2013 - 2:37

haha weg! Ik ben geen poepprater Veel buikkramp door koolhydraten? - Pagina 2 394967

Laatst aangepast door Punk'd op ma 13 mei 2013 - 3:10; in totaal 1 keer bewerkt

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel buikkramp door koolhydraten? - Pagina 2 Empty Re: Veel buikkramp door koolhydraten?

Bericht  Minx ma 13 mei 2013 - 3:03

Hahaha punk'd dat herken ik ook hoor. Eerst alleen thuis willen maar heb de schaamte ook opzij gezet. Je kan niet alles hebben.
Zelf ben ik er inmiddels makkelijker in geworden om er over te praten haha. Half jaartje in een praktijk stage lopen waar een bekken therapeut werkt doet wonderen smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin ma 13 mei 2013 - 3:06

Hier op t forum vind ik ook niet zo heel fijn om er over te praten haha, beetje gênant. Gelukkig in m'n relatie ver dat stadium voorbij. laughcry

Ik vergeet ook altijd of dingen zoals lijnzaad nou goed voor de stoelgang zijn of slecht. Ik weet dat het het wel bevorderd (dus d.w.z. het is goed voor de stoelgang, maar op wat voor manier?!) In andere woorden, wordt je poep er nou hard of zacht van?! Laughing
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Punk'd ma 13 mei 2013 - 3:10

Het helpt bij luie darmen. Het zorgt dus niet per definitie voor een harde of zachte stoelgang maar meer voor de 'juiste' stoelgang omdat je darmen een oppepper krijgen.

Als je googled op luie darmen krijg je nog wel meer natuurlijke producten die kunnen helpen om je darmen weer op een rijtje te krijgen Veel buikkramp door koolhydraten? - Pagina 2 253468018

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin ma 13 mei 2013 - 3:11

Zijn mijn darmen lui?

Hmm..

Ik ga eens kijken of ik wat van die natuurlijke producten kan vinden!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Punk'd ma 13 mei 2013 - 4:13

haha ik weet het niet. Misschien kun je ze even toespreken Suspect

Ik las laatst ergens de betekenis van een luie darm en natuurlijke voedingsmiddelen en ik vond het wel aannemelijk klinken haha. Dat je darmen gewoon bepaalde voedingsstoffen extra nodig hebben om optimaal te functioneren.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  May ma 13 mei 2013 - 4:21

Ik reageer ook op bepaalde soorten brood. Van brood waar tarwe in verwerkt zit krijg ik last. Dus ik eet nu tarwevrij brood en dan heb ik helemaal nergens last van.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Darius ma 13 mei 2013 - 8:44

www.voedingisgezondheid.nl is misschien ook informatief.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: