Hevige buikkramp (spiraaltje?)
+2
June
lyke
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hevige buikkramp (spiraaltje?)
Ik heb sinds eergister steeds hevige steken in mijn buik.
In maart heb ik een spiraaltje laten zetten en eigenlijk bevalt het wel goed.
Nu heb ik het idee dat de pijn van het spiraaltje komt.
Vanochtend en vanmiddag had ik er weinig last van maar nu zijn de steken weer terug.
Ze komen in vlagen en als ik een steek krijg dan ga ik zowat door de grond van de pijn.
Heb al 2 nurofen 400 gehad maar zelfs deze helpen niet tegen de pijn.
Ik ben alleen thuis en weet nu echt niet wat ik hier mee moet doen..
In maart heb ik een spiraaltje laten zetten en eigenlijk bevalt het wel goed.
Nu heb ik het idee dat de pijn van het spiraaltje komt.
Vanochtend en vanmiddag had ik er weinig last van maar nu zijn de steken weer terug.
Ze komen in vlagen en als ik een steek krijg dan ga ik zowat door de grond van de pijn.
Heb al 2 nurofen 400 gehad maar zelfs deze helpen niet tegen de pijn.
Ik ben alleen thuis en weet nu echt niet wat ik hier mee moet doen..
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Re: Hevige buikkramp (spiraaltje?)
Ik heb het heel soms ook wel eens. Dan denk ik echt dat ik een Wee ofzo heb haha. (nooit kinderen gehad ) maar die kramp voelt echt vreselijk maar heel kort.
Dan kan het zo weer een paar maanden weg zijn.
Mensen zeggen wel eens dat ik naar de dokter moet gaan om te kijken of hij nog goed zit maar daar ben ik dan weer zo slecht mee.. Ik weet dus niet zo goed wat voor een advies ik je moet geven.
Volg je gevoel. Als jij denkt dat het niet pluis is zou ik gewoon een afspraak maken bij de huisarts.
Sterkte ermee!
Mensen zeggen wel eens dat ik naar de dokter moet gaan om te kijken of hij nog goed zit maar daar ben ik dan weer zo slecht mee.. Ik weet dus niet zo goed wat voor een advies ik je moet geven.
Volg je gevoel. Als jij denkt dat het niet pluis is zou ik gewoon een afspraak maken bij de huisarts.
Sterkte ermee!
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik heb het heel soms ook wel eens. Dan denk ik echt dat ik een Wee ofzo heb haha. (nooit kinderen gehad ) maar die kramp voelt echt vreselijk maar heel kort.
Sterkte ermee!
Dat idee van weeen heb ik ook haha (ook nooit kinderen gehad)
Ik heb hem laten plaatsen bij de gynaecoloog.. dus ik moet daar maar een afspraak bij maken denk ik..
Heb jij dan af en toe 1 keer een steek? of heb je er dan ook langer last van?
pff dit is echt niet grappig meer.. ben eigenlijk een beetje bang dat dat ding van alles kapot zit te maken ofzo.
lyke- Prater
Ik heb dit ook. Rond de tijd dat ik eigenlijk ongesteld moet worden heb ik ook af en toe enorm pijnlijke krampen. Ik puf ze ook weg haha, net weeen!
Gast- Gast
Ik had het ook met mijn spiraaltje, die bleek omgeklapt te zijn (lag dus horizontaal) en was vastgegroeid.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Beetje gedetaileerde vraag maar staken jouw draadjes nog wel uit je baarmoedermond june?
Gast- Gast
Jup, het was alleen op een echo te zien!
June- Kletskop
Shit haha misschien nog maar even een echo laten maken. Al heb ik het al een tijd niet gehad.
Gast- Gast
Het kan geen kwaad, maar ik had er veel last van en toen ik het wist, vond ik het een heel naar idee.
June- Kletskop
Powerbabe schreef:Beetje gedetaileerde vraag maar staken jouw draadjes nog wel uit je baarmoedermond june?
Hoe kom je daar achter dan? Is dat bij jou niet meer zo?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Haha ik kom daar zelf niet achter, mijn vriend wel:p. maar ze zitten er juist wel nog. Daarom vroeg ik het me af of het dan ook zo kon zijn.
Gast- Gast
Ik kon zelf ook wel voelen of die dingen er nog zaten hoor. Zolang dat ding er nog zit (vastgegroeid of niet ) werkt hij in ieder geval wel.
June- Kletskop
ik kan die draadjes niet voelen.. maar dat kon ik in het begin ook niet..
morgen maar een afspraak maken voor een controle
lyke- Prater
lyke86 schreef:ik kan die draadjes niet voelen.. maar dat kon ik in het begin ook niet..
Ik heb de draadjes ook nooit kunnen voelen omdat ze direct al zei dat ze ze heel kort afgeknipt had.
Ik heb ook nooit een echo gehad na plaatsing (bij de gyn.).
Heb hem nu ruim 3 jaar en nog geen kind dus hij zal nog wel goed zitten
Gast- Gast
Ik heb dit ook. Dan krijg ik zo'n kramp en dan ga ik bijna van m'n stokkie. Gelukkig is het maar 1 keer per maand en krijg ik maar 1 of 2 van die hele heftige krampen. Voor de rest zeurt het dan een beetje. Ik denk dat het normaal is, maar ik heb al heeel vaak op het punt gestaan om hem te laten verwijderen. Helaas zijn mijn touwtjes ook zoek, dus ik zal daarvoor naar de gyneacoloog moeten worden doorverwezen. Ik vraag me af of ik hier met de pil ook last van zou hebben. De laatste tijd vloei ik ook steeds vaker met de mirena, terwijl ik hem al 3 jaar heb.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Dat ik ineens ook weer ging vloeien was bij mij ook een reden om hem te verwijderen. Ik was gemiddeld 2,5 week ongesteld en dan een week niet. In combinatie met de dagelijkse pijn vond ik dat echt niet prettig.
June- Kletskop
Dat vloeien kan ook komen omdat er steeds minder hormonen afgegeven worden. Als je lichaam daar weer aan gewend is houd het weer op.
Ik had ineens ook weer dat ik ging vloeien maar afgelopen paar maanden had ik weer nergens last van. (Nu komt het eens per 2 maanden 2 dagen o.i.d.).
Maar die kramp heb ik precies hetzelfde. Ze zijn heel heftig en kort. Ik moet dan echt door mijn knieen zakken anders val ik neer. Op mijn ademhaling letten, niet in paniek raken.. En dan zijn ze na 2 minuten weg. (Ik blijf geen zeuderig gevoel houden verder).
Ik had ineens ook weer dat ik ging vloeien maar afgelopen paar maanden had ik weer nergens last van. (Nu komt het eens per 2 maanden 2 dagen o.i.d.).
Maar die kramp heb ik precies hetzelfde. Ze zijn heel heftig en kort. Ik moet dan echt door mijn knieen zakken anders val ik neer. Op mijn ademhaling letten, niet in paniek raken.. En dan zijn ze na 2 minuten weg. (Ik blijf geen zeuderig gevoel houden verder).
Gast- Gast
Ik heb hem ook ruim 3 jaar nu.
Nog nooit ergens last van gehad.
Soms kan ik me er wel druk om maken, of die inderdaad wel goed zit, maar na 3 jaar nog steeds niet zwanger, dus hij zal ook wel goed zitten.
Buikkrampen heb ik nog nooit gehad, maar als ik ze zou hebben, zou ik er wel mee langs gaan, straks zit het misschien wel scheef en beschadigd het alles, dat zou echt zonde zijn!
Nog nooit ergens last van gehad.
Soms kan ik me er wel druk om maken, of die inderdaad wel goed zit, maar na 3 jaar nog steeds niet zwanger, dus hij zal ook wel goed zitten.
Buikkrampen heb ik nog nooit gehad, maar als ik ze zou hebben, zou ik er wel mee langs gaan, straks zit het misschien wel scheef en beschadigd het alles, dat zou echt zonde zijn!
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Ik heb ook een mirena® en ook krampen, maar dat is pas sinds de laatste tijd, en tijdens de seks als ik keimoe ben... Ik weet niet hoe het komt verder, en het is maar zelden, maar het is verdomd pijnlijk...
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Ik ben net terug van de gynaecoloog..
Wilde toch zeker weten dat alles goed zat en dat zit het gelukkig ook!
Ze heeft met een echo gekeken en gevoeld e.d. en alles ziet er goed uit
Ze heeft ook nog een kweekje afgenomen om ook uit te sluiten dat ik een infectie heb, hier krijg ik de uitslag volgende week van.
Ze vertelde dat ik waarschijnlijk een eisprong heb gehad en dat de pijn daar vandaan kwam.
Dus nu hopen dat de uitslag van het kweekje ook goed is en dan hoef ik mij nergens meer druk om te maken
Wilde toch zeker weten dat alles goed zat en dat zit het gelukkig ook!
Ze heeft met een echo gekeken en gevoeld e.d. en alles ziet er goed uit
Ze heeft ook nog een kweekje afgenomen om ook uit te sluiten dat ik een infectie heb, hier krijg ik de uitslag volgende week van.
Ze vertelde dat ik waarschijnlijk een eisprong heb gehad en dat de pijn daar vandaan kwam.
Dus nu hopen dat de uitslag van het kweekje ook goed is en dan hoef ik mij nergens meer druk om te maken
lyke- Prater
Hee Lyke, gelukkig zit alles nog goed, fijn dat je dit nog even laat weten! Nu weten de anderen met krampen ook dat het waarschijnlijk te maken heeft met een eisprong. Ik heb momenteel ook weer wat last onderin mijn buik i.v.m. eisprong, verwacht binnenkort ook weer krampen.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Soortgelijke onderwerpen
» Buikkramp en koorts
» Buikgriep en buikkramp
» Veel buikkramp door koolhydraten?
» Spiraaltje (ja alweer...)
» spiraaltje verwijderen
» Buikgriep en buikkramp
» Veel buikkramp door koolhydraten?