Buikkramp en koorts
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Buikkramp en koorts
N is sinds donderdag ziek. Met vlagen loopt de koorts hoog op (40.1C) en krijgt hij daarbij last van z'n buik. Hij kruipt dan echt in elkaar van de pijn, zo zielig... Na een kwartiertje/ half uurtje zakt de koorts en wordt de last van z'n buik een stuk minder. Hij wilt dan ook gewoon eten of drinken en gaat spelen.
Nu heeft hij vanaf 14:00 op de bank gelegen, niet geslapen maar tv gekeken. Toen ik hem om half 6 op het potje wilde zetten begon hij weer erg te huilen en wilde niet staan, hij zei zere benen te hebben bij zijn knie holtes. Later heeft hij wel een paar stapjes gelopen maar wilde toen getild worden ivm pijn.
Hij slaapt nu, maar ik pieker me suf en maak me zorgen. Ik heb de hap al gebeld, als hij morgen nog koorts heeft moeten we langs.
Maar herkend iemand deze combinatie van klachten?
Nu heeft hij vanaf 14:00 op de bank gelegen, niet geslapen maar tv gekeken. Toen ik hem om half 6 op het potje wilde zetten begon hij weer erg te huilen en wilde niet staan, hij zei zere benen te hebben bij zijn knie holtes. Later heeft hij wel een paar stapjes gelopen maar wilde toen getild worden ivm pijn.
Hij slaapt nu, maar ik pieker me suf en maak me zorgen. Ik heb de hap al gebeld, als hij morgen nog koorts heeft moeten we langs.
Maar herkend iemand deze combinatie van klachten?
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Buikkramp en koorts
Ach, wat zielig!
Er gaat geen belletje rinkelen bij mij. Maar als je je echt veel zorgen maakt zou ik, als ik jou was, toch nog een keer bellen met de HAP en vragen of ze toch even naar hem willen kijken.
Er gaat geen belletje rinkelen bij mij. Maar als je je echt veel zorgen maakt zou ik, als ik jou was, toch nog een keer bellen met de HAP en vragen of ze toch even naar hem willen kijken.
Gast- Gast
Ja heb ik ook nog aan gedacht. Maar hij ligt nu zo lekker te slapen... De hap is hier 20 km vandaan. Intussen is hij wakker geworden en rilt, huilt en weet zich echt geen raad.... :'-(
Ik ging even googelen maar dat is niet slim. Ik kwam uit bij hersenvliesontsteking. Niet echt geruststellend dus...
Ik ging even googelen maar dat is niet slim. Ik kwam uit bij hersenvliesontsteking. Niet echt geruststellend dus...
maiadebij- Kletskop
Rillen en huilen kan van de koorts komen maar ik zou toch nog een keer bellen want zo te lezen maak je, je best wel zorgen.
Gast- Gast
Zou echt nog eens bellen, al is het alleen naar ter geruststelling mbt hersenvliesontsteking. Kan me voorstellen dat je anders vannacht geen oog dicht doet.
Gast- Gast
Hij slaapt gelukkig weer. Ik ga vanavond bij hem op de kamer slapen, mocht er wat zijn dan ben ik meteen bij hem. Wij slapen een verdieping hoger namelijk. Mocht het morgen nog zo zijn dan gaan we naar de hap toe. Ik denk dat het een hele gemene buikgriep is...
maiadebij- Kletskop
Bij hersenvliesontsteking kunnen ze hun kin niet op hun borst leggen dus dat zou je kunnen testen.
Sterkte en morgen bellen als hij nog zo is.
Sterkte en morgen bellen als hij nog zo is.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
Hier G ook van de week. Het heerst heel erg. Beterschap!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
he wat sneu!! Beterschap!!
Het enige dat ik weet is dat er wel ontzettend (buik)griep heerst.
Het enige dat ik weet is dat er wel ontzettend (buik)griep heerst.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Het is wel 'prettig' om te horen dat meer kinderen last van hebben. N is eigenlijk nog nooit zo ziek geweest dus vandaar dat ik even niet wist wat ik ermee aan moest. Bedankt voor jullie reacties!
Mammie, had hij dezelfde klachten als N?
Mammie, had hij dezelfde klachten als N?
maiadebij- Kletskop
Nee sorry ik zag later pas dat hij ook pijn aan z'n benen had. Dat had g niet. Hou hem maar goed in de gaten!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
De nacht is best goed gegaan. Hij hoest nu erg en heeft nog wat verhoging (voelt warm maar heb nog niet gemeten) maar zit lekker tv te kijken. Hopelijk knapt hij vandaag nog meer op!
maiadebij- Kletskop
Beterschap hoor!
Bij mij op t werk (ouderenzorg) heerst ook een hele gemene buikgriep..
Bij mij op t werk (ouderenzorg) heerst ook een hele gemene buikgriep..
Gast- Gast
die pijn in zijn knieen komt van de koorts daar kunnen ze flinke spierpijn van krijgen namelijk
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Buikgriep en buikkramp
» Koorts
» Veel buikkramp door koolhydraten?
» Buikkramp, bloedverlies, toch positieve test
» Koorts lip
» Koorts
» Veel buikkramp door koolhydraten?