Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wennen aan relatie en wat onzekerheid

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wennen aan relatie en wat onzekerheid Empty Wennen aan relatie en wat onzekerheid

Bericht  FireButterfly zo 12 mei 2013 - 10:06

Ook ik mag sinds kort zeggen dat ik een relatie heb. Super leuk. Hij is echt heel erg leuk en vooral lief voor me. We hebben zoveel met elkaar gemeen. Er ligt nog heel veel aan elkaar te ontdekken in het echte leven, wat het alleen maar leuk maakt.
Dingen waar ik moeilijk over doe, is hij makkelijker in. Dit is voor mij een hele verrijking en dat waardeer ik echt enorm.
Ondanks dat hij totaal niet aan mijn ideaalbeeld voldoet, zijn wij voor mijn gevoel tot nu de perfecte match. Misschien zijn we voor mijn gevoel wel te perfect samen, wat mij ook onzeker maakt. Rationeel weet ik dat deze onzekerheid helemaal nergens voor nodig is maar soms uit ik deze wel. Ik heb hier en daar wel mijn onzekerheden over ons.
Heeft iemand tips om hiermee om te gaan?
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wennen aan relatie en wat onzekerheid Empty Re: Wennen aan relatie en wat onzekerheid

Bericht  Reva zo 12 mei 2013 - 10:08

Huh waar wil je tips over precies? Ik heb één algemene: GENIET Very Happy

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wennen aan relatie en wat onzekerheid Empty Re: Wennen aan relatie en wat onzekerheid

Bericht  FireButterfly zo 12 mei 2013 - 10:12

Dank je wel. Ik merk ook dat ik teveel nadenk. Dat krijg ik ook regelmatig terug van mijn vriend. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik minder ga nadenken en wat meer mijn gevoelens durf toe te laten?
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wennen aan relatie en wat onzekerheid Empty Re: Wennen aan relatie en wat onzekerheid

Bericht  Marin zo 12 mei 2013 - 21:50

Wat ontzettend leuk voor je FireButterfly!
Ik kan me voorstellen dat het in het begin nog wat overweldigend is, en dat je op zoek gaat naar valkuilen die er misschien helemaal niet zijn. Probeer dat idd los te laten. Probeer misschien bij zulke twijfels gewoon even te denken over hoe lief ie voor je is. Sla wat lieve smsjes op (sowieso super leuk om later terug te lezen!) en maak je maar niet te veel zorgen. Die ontdek fase is zo leuk!

En mocht je toch valkuilen tegen gaan komen in verloop van tijd.. Probeer dan ook niet direct te panieken. Juist goede relaties komen daar wel doorheen. Dat maakt echt niet direct dat je dan niet perfect samen bent (waarom zou je trouwens 'perfect' willen zijn samen), en dat je het maar direct uit moet maken.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wennen aan relatie en wat onzekerheid Empty Re: Wennen aan relatie en wat onzekerheid

Bericht  FireButterfly di 14 mei 2013 - 7:44

Heel erg bedankt, Marin. Aan jouw reactie heb ik echt iets.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wennen aan relatie en wat onzekerheid Empty Re: Wennen aan relatie en wat onzekerheid

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum