Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mamma's van 2009

+16
pino101
pindaatje
LotteK
joepie27
Darius
shadow
Thunder
-Ieniemienie-
moepie
Bruintje Beer
juffie001
Zuster Klivia
Juutjepetuutje
Famke
Sofie
Catwoman79
20 plaatsers

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Mamma's van 2009 - Pagina 3 Empty Re: Mamma's van 2009

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 4:44

Jetje ik had het gelezen. Ik denk idd dat jullie er gewoon even door heen moeten. Het is een flinke investering voor jullie toekomst. Het gaat jullie echt wel lukken.
Ik heb het ook dadelijk met mijn opleiding. Ik ben 36 uur per week van huis af (geen idee wat voor een tijden) en mijn vriend zal ook 36 tot 40 uur werken zijn. En dan duurt het bij ons nog de komende 4 jaar ......
Maar ook ik zie het als een investering. En Jeppie word toch ouder en zal dadelijk idd langer wakker kunnen blijven.
KOmt wel goed hoor. :flower:

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  moepie zo 21 nov 2010 - 6:27

Nog maar weer eens even hier kijken smile

Sofie; Ben nog niet gewend aan je nieuwe naam hoor, wou alweer je oude neerzetten Wink
Zo he, dan heeft B. echt wel die slaap nodig. En als ze toch zo'n lange ruk maakt dan maakt het ook niks uit dat ze al zo vroeg naar bed gaat! Wat je zegt klopt wel, de middagen zijn wel langer, en als ze ook niet alleen wil spelen dan ben je de hele tijd met haar bezig. Ik ken dat niet, E. speelt heel graag alleen. Ze kan zich heel goed vermaken. Ze komt nu wel wat meer naar ons toe, even laten weten dat ze er is en dan gaat ze weer verder. Wanneer hadden jullie nu ook alweer de eindmeting van de helm?
De duplo is hier ook favoriet. E. kan er een hele tijd mee spelen. De boerderij van little people en de bus vind ze ook geweldig. Deze staan in een hoek van de kamer, ze kan zich daar heel lang mee vermaken. Ook heeft E. een houten poppenwagen, hierachter stappen vind ze geweldig en de pop erin, eruit, erin en er weer uit is ook helemaal het einde!

Juutjepetuutje; jammer dat het slapen bij je ouders geen suc6 was. Maar wie weet lukt het over een poosje wel. Jullie hebben in elk geval wel een gezellig avondje samen gehad. Dat is zo af en toe ook belangrijk smile
E. heeft gisteren voor het eerst sinterklaas en zwarte piet gezien. Van een afstandje vond ze ze wel leuk. Maar ze wou niet op schoot en als ze een handje wilden geven dook ze naar achter, haha!

Nonnevot; wat leuk, weer een nieuw woordje erbij "kwaak"

Catwoman; wat leuk dat jullie er een neefje of nichtje bij krijgen in de familie. En fijn dat je ouders weer thuis zijn.

Rataplan; meid ik schrik van je berichtje! Wat heftig zeg!! Logisch dat jullie geschrokken zijn. En nu zo onzeker dat wachten. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel voor jullie kleine mannetje

Jetje; het komt vast goed! Jullie weten inderdaad waar jullie het voor doen. Knuffel!

all: toch ook wel weer leuk om hier te schrijven Laughing Wij hebben een gezellig dagje hier. Gewoon genieten van elkaar. Op dit moment geniet ik ook. Papa heeft E. net in bad gedaan ( ik zit beneden) en trekt haar nu de pyjama aan, hoor ik hem zingen door de babyfoon "op een houten bruggetje zat een krokodilletje" Heerlijk toch?! I love you

Laatst aangepast door moepie op zo 21 nov 2010 - 6:30; in totaal 1 keer bewerkt
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  moepie zo 21 nov 2010 - 6:30

Catwoman; mooi lijstje heb je gemaakt hoor! Very Happy
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sofie zo 21 nov 2010 - 23:56

Catwoman: Leuk dat je tante wordt. Gefeliciteerd!

Rataplan: Dat is schrikken zeg. Ik hoop dat het geen CF is en hoop dat alles goed is met S. Knuffel!

Jetje: Ze hadden het nu opeens wel weer en heb het nogmaals besteld. Het zou morgen binnen moet komen, ben benieuwd.
Britt is helemaal weg van auto's en krijgt van mijn schoonouders voor sinterklaas een garage met autootjes erbij.
Haha, ja kan ik me voorstellen. Wij gaan hopelijk vanavond weer verder kijken. Zijn nog bij seizoen 2. Hebben gisteren gezien Meredith bij Finn was en Derek met de hond komt. Het is erg spannend. Nog 3 afleveringen van seizoen 2 te gaan en volgens mij wordt het erg spannend.
Dat zal idd. pittig worden, als jullie hulp nodig hebben weten jullie ons te vinden he?!

Moepie: Ikzelf ook nog niet helemaal, haha. Die andere was ik wel een beetje zat, vooral die afkorting die er van gemaakt werd. Dus dit was een mooie gelegenheid om van naam te switchen.
B. speelde ook altijd graag alleen en vermaakte zich prima. Het is echt iets van de laatste 2 weken dat ze dit doet.
Zaterdag hebben we de eindmeting, maar ik denk dat we nog wel even doorgaan. De fontanel is nog niet dicht. Even kijken wat ze zaterdag zeggen...
Ah wat lief die vent van jou I love you.

B. krijgt van mijn schoonouders o.a. een garage voor sinterklaas. Vinden jullie het raar als een meisje het leuk vindt om met autootjes te spelen? Ze vindt alles nog leuk en heeft zich er pas bij een vriendin prima mee zitten vermaken. Ik krijg er van die hele vreemde reacties op als mensen horen dat B. een garage krijgt. Het maakt ons allemaal niets uit, ze mag spelen waar ze mee wil spelen. Stel dat ze een oudere broer had gehad dan was het niet raar geweest als ze er mee zou spelen, want dan was het al in huis. Maar het geven als cadeau vinden ze echt niet kunnen.
Morgen ga ik met mijn schoonmoeder mijn sinterklaascadeautjes uitzoeken. Moet mijn lijstje nog even afmaken straks. Dacht dat ik er genoeg op had staan, maar toen ik hoorde waar we wat voor uit mogen zoeken kom ik er bij lange na niet in de buurt.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  shadow ma 22 nov 2010 - 0:02

jeetje rataplan....dit is verschrikkelijk nieuws. Ik hoop dat het geen cf is maar ik snap dat de grond onder jullie voeten is weggeslagen. (bij mijn 20 weken echo dachten ze dat nora cf had dat is dan al erg.....laat staan als je je kindje al helemaal kent.
Ik ga heel hard duimen voor jullie!

Nora doet het eigenlijk prima....Haar eerste woordje is aaien. ze vind de poezen te gek en wil dus ook de hele tijd aaien, helaas wat hardhandig.
Verder kruipt ze niet maar komt wel waar ze zijn moet door met haar kont te wiebelen en zich dan met haar armen vooruit te trekken. Sinds gisteren trekt ze zich ook zelfstandig op. Helaas dus ook een keer gevallen in de box. Ze trok zich op terwijl ze dus nog veel tever ervanaf was.

Zo zielig die kleine kindjes als die zich pijn doen...Gelukkig zijn ze het meestal sneller vergeten dan hun mama.

Leuk om te lezen dat er in een jaar tijd nog zoveel veranderen gaat. Alle kindjes van hetzelfde jaar en zoveel verschil in wat ze kunnen.smile

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268

Bericht  moepie ma 22 nov 2010 - 0:28

meiden hoe krijg ik mijn onderschrift hier??
Ik heb 2 banners ingevuld op de profielpagina...maar er komt niks te staan....

zie nu dat de html er wel komt te staan....
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sofie ma 22 nov 2010 - 0:35

Moepie je moet de PseudoHTML, UBBCode and BB Code hebben in plaats van html.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362

Bericht  moepie ma 22 nov 2010 - 0:45

Sofie schreef:Moepie je moet de PseudoHTML, UBBCode and BB Code hebben in plaats van html.

thnx! Het is gelukt smile
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Thunder ma 22 nov 2010 - 2:06

Het ziekenhuis belde vanmorgen. En een klein beetje opluchting aan deze kant! Het is gelukkig geen taaislijmziekte!! De eerste bloed- en urineuitslagen zien er ook goed uit. Oh, dit is zo'n pak van mijn hart. Natuurlijk zijn nog niet alle uitslagen binnen en kan er alsnog iets niet goed met hem zijn, maar waar we bang voor waren is het gelukkig niet!! Wel heeft hij nog steeds bloedarmoede en daar krijgt hij nu een kuurtje voor. Vanmorgen ook gelijk een potje ontlasting naar het lab gebracht voor verder onderzoek. Hopelijk hebben we aan het einde van de week nog meer goed nieuws.

Nog een nieuwtje: Ik ben vannacht tante geworden!! Wel een maandje te vroeg, maar het gaat goed. Hij heet T.hijm.en, weegt 2800 gram en is 47,5 cm lang. Mijn schoonzus was afgelopen vrijdag al opgenomen met gebroken vliezen en hebben niks meer gedaan om het te remmen. Het is gister uit zichzelf op gang gekomen en vannacht is hij dus geboren met uiteindelijk 35+4 dagen. Wel wordt hij momenteel onderzocht, omdat mijn schoonzus zo'n 62 uur met gebroken vliezen heeft gezeten. Hij hoefde niet in de couveuse en drinkt ook af en toe al even aan de borst. Helemaal super dus!! Ik ben vanmorgen even geweest en het is een heel mooi en gaaf kindje.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  moepie ma 22 nov 2010 - 3:04

Rataplan; Gelukkig, dat is al een opluchting! Hopelijk hoor je gauw meer en zijn jullie van die onzekerheid af.
Van harte gefeliciteerd met jullie neefje, gelukkig dat hij het op het eerste gezicht gelijk al goed doet, hopelijk wijzen de onderzoeken niks uit en is hij helemaal gezond! Wel een klein hummeltje dan he?!
Sterkte met het afwachten he!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bruintje Beer ma 22 nov 2010 - 7:18

Rataplan: Wat een fijn nieuws dat het geen Taaislijmziekte is!! Gefelciteerd dat je tante bent geworden!!!

Sofie: Ik vind het niet zo raar hoor dat je een garage krijgt voor de sint als ze dat leuk vindt zou wel oppassen want mijn nichtje die wil echt alleen maar alles van jongens hebben en die is nog maar 4!!

Juutjepuutje: Kijk maar naar mijn banner onder daarom was het een spannende dag vrijdag!

Jullie hebben het denk ik wel al op onze hyves gelezen maar ook de 2e echo was goed!!!! Dus vanaf nu mag iedereen het weten dat ik weer ZWANGER zijn!!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Darius ma 22 nov 2010 - 7:20

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat je laatste echo goed was!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  moepie ma 22 nov 2010 - 7:46

bruintje beer; fijn dat de echo goed was!! Lekker genieten en aan iedereen vertellen!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  -Ieniemienie- ma 22 nov 2010 - 8:10

Hey Meiden!
Ik had vanmiddag een heel mooi stukje geschreven, maar kan t nergens meer vinden Sad.
Dus ga ik nog maar eens alles typen haha!

Ik moet nog wel erg wennen aan alle nieuwe namen en avaters hoor hihi!
Maar wat leuk dat er zoveel meiden mee gaan hierheen!

Juurtje en Juffie, welkom!
Ik ben Ieniemienie, mama van M.ila Wink

Jeetje, jeetje je vent al bijna naar de peuters! Wat word hij dat groot zeg! M.ila gaat pas naar de peuters al ze twee is. Dus ik kan nog even wennen aan het idee. Vind het ineens wel erg snel gaan allemaal dan haha! Maar super dat hij het zo goed gedaan heeft!
Wat een vervelende situatie zeg! Eigenlijk is alles positief, mooi huis, allebij een baan en een leuk kdv voor J. Alleen dan stomme huis is Almere! Ik kan het me helemaal voorstellen! Naar welk huis zijn jullie aan t kijken als k vragen mag (A)? Ben erg nieuwsgierig en ook zelf druk bezig met huizen :p. Nja hopen dat jullie er toch uit komen, en je eigen huisje snel verkocht wordt!

Sofie, M.ila gaat meestal rond 19.00u naar bed. En slaapt dan door tot 8 of 9u smorgens Very Happy. Dus niks te klagen hier Very Happy!
Leuk spul is duplo he! En wat maakt het uit dat ze een garage krijgt. Als zij dat leuk vind is dat toch prima smile. M.ila speelt veel met blokken, boekjes lezen, zo'n magnetisch tekenbord, zo'n vormenstoof, puzzels en dr Xylofoon.

Catwomen, wat een mooi lijstje weer smile En wat leuk dat je tante word! Is het de eerste keer? Spannend hoor! Hoe is het met R?

Nonnevot, wat een kleine pechvogel is S zeg! Lang leve de arnica zalf!

Juutje, wat lekker zeg een dagje samen weg. Zouden wij ook veel meer moeten doen eigenlijk Embarassed . Wel vervelend dat het slapen niet ging. Hier gata dat gelukkig wel goed.

Moepie, wat heerlijk he zon papa-dochter moment. Ik kan daar ook zooooo van genieten I love you !

Rataplan, wat een super nieuws! Ik hoop dat ze snel vinden wat hij dan wel/niet heeft! Spannend hoor! Dikke knuffel!

Bruintje Beer, super super super dat de echo goed was! Ik gun het jullie zo erg!!

Hier gaat alles super.
M.ila word wel echt een ondeugend boeffie!
Is super erg haar grenzen aan het opzoeken en vind het best lastig om hier mee om te gaan! Hoe doen jullie dit? Mama's van dreumesen?

We zijn verder druk bezig met inpakken. Over 3weken moeten we ons huis uit en het word zo steeds leger en kaler hier. Vind het erg ongezellig en begin ook steeds meer te beseffen dat we wel erg fijn gewoond hebben in ons eertse echte huisje. Ga het wel zeker missen!

Vind het ook wel vreemd, ben je 25, getrouwd en een dochter en dan ga je met zn alle weer bij je ouders wonen Sad. Voelt een beetje als falen... Embarassed
we zijn wel bezig met een huis dus ik hoop echt dat dat wat wordt! Het is een echt klushuis maar met veel mogelijkheden en een toplocatie. Dus duimen dat we daar snel eens duidleijkheid over krijgen.

Vandaag voor t eerst sinds jaren weer eens gesport (hardgelopen)
Wil nog steeds wat zwangerschaps tekenen kwijt.
Sporten jullie? En wat doe je dan?

Ik ga lekker op de bang hanegn en tv kijken Very Happy!
Kussss
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  joepie27 ma 22 nov 2010 - 8:26

Catwoman79 schreef:Zo ik doe lekker mee met iedereen en open ook vast 1 voor "onze" dames
Ik ben nog steeds hier met dezelfde nick en avatar

En hier ook weer het lijstje

Forumster Naam Kindje Geboortedatum
Famke queen Ly.anne 16-04-09
Liva king Lu.ca 04-05-09
Jetje king Je.sper 03-06-09
Ieniemienie queen Mi.la 13-06-09
Catwoman79 king Ru.ben 03-07-09
Nonnevot king St.anley 05-07-09
Bruintje Beer queen Sa.rah 05-08-09
Alex167 queen Am.y 24-08-09
Juffie001 king zoon 09-09-09
Moepie queen El.in 17-09-09
Juutjepetuutje king Th.ijs 28-09-09
Sofie queen Br.itt 27-10-09

Geen flauw idee hoe ik moet reageren zonde rte quoten maar ook ik ben er bij!! heb alleen mijn leeftijd aangepast achter de naam
joepie27
joepie27
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 11
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Bruintje Beer ma 22 nov 2010 - 8:27

Sofie: Had over je vraag gelezen maar S. speelt hier erg graag met de bus van Litlle Poeple, en met haar blokken en ze vindt haar knuffels heel interresant haha.

Inieminie: Oh je moet het echt niet als falen zien hoor dat jullie weer bij je ouders gaan wonen kan toch even niet anders!! Enne zoals jezelf zegt het is maar tijdelijk want je bent met een andere huis bezig en tja dat kost even tijd.. Het blijft toch je 1e huisje waar alles is gebeurd!! Ik sport niet niet nodig eigenlijk.

Vandaag lekker gewerkt en S. is even op mijn werk geweest een half uurtje want mijn mannetje moest om 16u werken en ik t/m 16u dus ze heeft evn gezellig met de bewoners gebabbeld haha. de bewoners waren allemaal weg van haar ach ja zet een klein kind bij mensen van 80+ en ze zijn vergeten al hun zorgen haha.
Daarna lekker even gegeten en is ze op tijd naar bed gegaan.

Merk wel dat ze echt hard groeit nu in haar ontwikkeling. Ze kan sinds deze week al zinnetjes zeggen enz. Gisteren was ze aan het spelen met haar grote nichten nou dat vond ze echt helemaal het einde. Volgende week mag ze dat weer doen want dan ziet ze ze weer
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 9:58

@Joepie Yeeeh welkom Very Happy Very Happy Om te reageren kun je onderaan op post replay klikken ! ipv quote.

@Bruintje beer: wat ontzettend fijn dat de echo wederom goed was. Geniet ervan ! hebben jullie het al aan iedereen verteld in de familie? Hoe reageerden ze ?

Ohh ik heb een deugniet hier in huis. Tegenwoordig heeft meneer het klimmen helemaal in de gaten. En vandaag zat hij dus boven op de salontafel ! Kijk je even niet. Via zijn eigen stoeltje die daar dus staat is hij er boven op geklommen en een lol heeft meneer dan. Dus ik denk haal het stoeltje maar weg, klimt hij gewoon zonder stoeltje erop :shock: Ik heb het maar even gefilmd altijd leuk om later terug te zien hahahaha

Nou fijne avond allemaal Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Catwoman79 ma 22 nov 2010 - 11:27

Joepie, Darius, Rataplan en Shadow jullie staan ook weer in het lijstje hoor
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 19:02

Jeej Bruintje Beer supernieuws!!!!

Ieniemienie: ik stuur je even een berichtje op hyves voor het huis Wink

Gast
Gast

Bericht  LotteK di 23 nov 2010 - 1:25

Hallo dames,

Ik ben er ook weer. Ik ga kijken of ik het hier ook een beetje bij kan houden, maar heb op dit moment al moeite met de hyves haha.

Voor degene die ik niet ken of mij niet kennen. Ik ben LotteK en heb een dochter van 20 maanden en ben vandaag precies 31 weken zwanger van een jongen.

S slaapt sinds zondagavond in haar nieuwe peuterbedje. Het gaat 's avonds beter dan overdag. Zo ligt ze nu al ruim een uur in bed, maar ze kletst nog steeds. Wel heel gezellig, maar voor haar humeur vanmiddag beter als ze nu even gaat slapen.

We zijn nog steeds niet helemaal uit de naam. Echt zo moeilijk dit keer.
Afgelopen weekend met z'n drieen naar Scheveningen geweest, erg fijn...

@Rataplan wat een opluchting dat het niet de taaislijmziekte is. Nog even spannend wat het dan wel is. Ik duim voor jullie dat het niets ernstigs is.

@BruineBeer wat fijn dat de echo goed is!!

Uhh verder ben ik het alweer vergeten.. Ik ga snel een nieuwe poging doen om op iedereen te reageren.

LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252

Bericht  -Ieniemienie- di 23 nov 2010 - 1:31

Hey meiden,

Jetje, Tnx voor je berichtje op hyves smile

Bruintje Beer, wat knap dat S al hele zinnen kan zeggen! Snelle meid!
En wat super van je echo! Hoe reageerde je omgeving erop?

Nonnevot, haha wat een boef die S haha!

LotteK, wat leuk jij ook hier! Jeetje lastig joh die namen, wel wat kanshebbers ertussen?

M.ila heeft zaterdag haar schoentje gezet. Ze vond het erg gezellig en was helemaal enthousiast toen ze er smorgens wat in zat. We hadden er een cd is gedaan. Bijt-ie in je bil heet het en is echt een aanrader! Mila vind hem geweldig! Er staan de 25 meest gezongen creche liedjes op. Leuk joh! Ze kent al bijna meer als papa en mama haha!
Verder krijgt ze een leuk boek van nijntje op de boerderij en een badeiland voor in bad voro Sinterklaas. Ik denk dat we het daar bij laten. De opa's en oma's zullen haar ook wel verwennen.
Voor kerst hebben we een houten keukentje voor haar gekocht en misschien nog een serviesje erbij. Doen jullie ook aan kerst? Of alleen sint?

Ik ben echt al dagen opzoek naar een leuke (set) Muts, Sjaal en wantjes aangezien er sneeuw op komst is. Ik had natuurlijk meteen bij haar jasje erbij aanmoeten schaffen, maar dacht dat komt wel. Nu zijn de bijpassende setjes dus nergens meer te krijgen.
We hebben dit jasje van Noppies: Mamma's van 2009 - Pagina 3 Image
Jullie tips/ideeen wat er leuk bij staat??

Ik had nog even een vraagje.
Morgen komt Matthieu zn nichtje(18jr) bij ons wat uurtjes oppassen (19.30u-21.30u) Maar wat is normaal om haar te betalen? We hebben nog nooit iemand voor geld op laten passen dus we hebben echt geen flauw idee!
Hoe doen jullie dat?

Kuss
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  pindaatje di 23 nov 2010 - 7:45

Hallo allemaal!

Ik ben een meelezer van het oude forum, maar heb me nog toch maar geregistreerd omdat het me toch wel erg leuk lijkt om met jullie mee te schrijven, als dat mag tenminste!
Ooit, in een ver verleden was ik wel actief op het oude forum, maar daar weet ik de naam al niet eens meer van..

Ik zal mezelf even voorstellen: Ik ben pindaatje, 26 jaar oud, getrouwd en moeder van een dochter van 13 maand.
Als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust smile

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  shadow di 23 nov 2010 - 10:39

rataplan wat een goed nieuws dat het geen CF is! hopelijk komen ze snel erachter wat het wel is zodat de onzekerheid weg is.

Vanavond een bewogen avond gehad. Nora kwam nogal kortademig van het kdv. Ze leek alleen maar korter te worden. Naar de HAP geweest, daar is ze verneveld en dit had weiniger resultaat dan ze dachten..Kinderarts erbij omdat ze bang waren dat het misschien een bijwerking van de spuiten kon zijn en deze denkt aan het RS virus. Nu pufjes meegekregen en nu slaapt nora gelukkig rustig (afgelopen nacht nauwelijks maar we gaven de schuld aan de prikjes van gisteren) Hopelijk een rustige nacht en morgen weer een rustige dag.

Ik moet morgen werken maar als ze echt nog ziek is dan denk ik erover om te kijken of ik vrij kan krijgen. Voel me zo schuldig om te gaan werken terwijl ze niet 100% is. Maar goed dat zien we morgen wel

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268

Bericht  LotteK di 23 nov 2010 - 10:41

Ieniminie, ik heb geen tips voor de handschoenen, muts en sjawl. Ik moet voor Saar ook nog handschoenen, ik had van die wanten gekocht, maar die blijven niet zitten, dus ik wil nu handschoenen halen met vingers. Iemand ervaring met dat soort handschoenen bij die kleintjes?

En als er sneeuw ligt waar laten jullie de kinderen dan op lopen? Snowboots? Gewone regenlaarzen of de gewone schoenen? Ik denk dat ik nog maar even snowboots ga halen.

Pindaatje welkom hier! Natuurlijk mag je hier meeschrijven, gezellig!
Ik ben LotteK, moeder van een dochter van 20 maanden en zwanger van de tweede, nu 31 weken en het is een jongen. Ik ben 26 jaar, mijn vriend is 33 en we zijn 8,5 jaar samen.

Shadow, wat een naar verhaal. Hopelijk knapt Nora snel weer op.

Tot snel weer!
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252

Bericht  Catwoman79 di 23 nov 2010 - 10:46

Ook hier gaat de ziekenboeg nog lekker verder. Ik ben 2 week geleden ook met Ruben naar de huisarts geweest en heb toen weer een kuurtje meegekregen. Hij zit namelijk weer heel erg vol op de borst, hoestte weer als een man van 80 en rochelde weer erg veel.
De arts zei toen ook dat als het niet hielp of als het snel terug kwam we weer moesten komen.
Nou, 4 dagen nadat de kuur was gestopt begon de ellende al weer. Dus vanmorgen gebeld voor een afspraak en we konden er om half 4 heen. Deze keer heeft hij een pufje met voorzetkamer meegekregen. Vanavond voor het slapen gaan gelijk gebruikt en we konden binnen 10 minuten al een verschil horen in zijn ademhaling.

Ik hoop zo dat dit het is en dat het de rest van de winter over is ....

@ Rataplan - Fijn dat je op zich goed nieuws kreeg, ben alleen benieuwd naar wat het dan wel is.
@ Bruintje beer - Gefeliciteerd !!!!
@ Shadow - Veel succes vannacht, hoop dat ze snel beter is.
@ Pindaatje - Welkom hier, gezellig dat je mee komt kletsen
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud