Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mamma's van 2009

+16
pino101
pindaatje
LotteK
joepie27
Darius
shadow
Thunder
-Ieniemienie-
moepie
Bruintje Beer
juffie001
Zuster Klivia
Juutjepetuutje
Famke
Sofie
Catwoman79
20 plaatsers

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Mamma's van 2009 - Pagina 2 Empty Re: Mamma's van 2009

Bericht  Catwoman79 do 18 nov 2010 - 22:03

Hij staat in mijn beginpost op de eerste pagina.
Ik krijg hem er alleen niet helemaal goed op
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 1:15

Juffie, welkom hier! Leuke geboortedatum van je zoontje. Daar ging ik eigenlijk ook voor, maaar dan zou ik wel iets teveel overtijd gaan.

Sofie, wat slaapt die kleine van jou veel zeg! Kan ze dat niet aan A.my leren? Ik begin per 1 januari met mijn nieuwe baan! Nog maar 4 weken hier werken! Ben het nu wel zat.

Gisteren maar even bij de makelaar binnengelopen voor mijn contract. Ik wacht er al 2 weken op en ik wil hier ook opzeggen. Hij heeft als het goed is vandaag mijn contract opgesteld en maandag om 10.00 uur heb ik een afspraak staan om het een en ander te bespreken. Even wat druk erachter gezet, volgende week is de laatste mogelijkheid om persoonlijk voor 1 december op te zeggen. Vind t sowieso al erg vervelend dat het nu zo 'last minute' is.

Gast
Gast

Bericht  juffie001 vr 19 nov 2010 - 6:52

bedankt voor jullie welkom allemaal! ga proberen actief mee te posten.. met de nadruk op proberen Wink
Wat lekker zeg Sofie, dat je meisje zo goed slaapt! hier is het sinds 2 weken weer drama 's nachts!
We gaan nu proberen hem gewoon te laten huilen, wel zielig maar dan weet hij wel waar hij aan toe is. Hij was namelijk steeds heel verdrietig en zodra we hem oppakten kreeg hij een heel tevreden grijns.. sja dan is er dus niks ernstigs aan de hand!
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543

Bericht  moepie vr 19 nov 2010 - 7:29

he meiden,

Ik ben er ook smile Nog even een beetje uitzoeken hoe het een en ander werkt smile

Juutjepetuutje; wat leuk dat je hier weer bij ons bent! Tuurlijk mag je nog mee schrijven, gezellig toch?! Hoe is het met jullie?

Nonnevot; wat een mooie avatar heb je! leuk!

Jetje; wat goed van J.esper he! kanjer hoor!

Juffie; welkom! Gezellig dat je ook mee komt kletsen. Onze kids schelen niet zo veel. Mijn dochtertje is van 17-09-09

Sofie; B.ritt gaat er al op tijd in s'avonds. En hoe laaat is ze dan wakker s'ochtends? E.lin gaat meestal rond 19.00/19.30 naar bed. Wel lekker of nie dat ze nu op 1 slaapje overdag zit? Ik vind dat wel makkelijker.

all: ik ben benieuwd of dit nu weer een meer actief topic word smile Ik weet niet of ik er veel aan zal bijdragen hoor, soms kom ik al niet eens aan onze hyves toe, maar we zullen zien.

Liefs
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 7:32

Even snel een berichtje want krijg zo bezoek.

Mijn lieve zoon valt nogal vaak en van ellende heb ik de vallen en stoten gel maar aangeschaft.
Nu is hij net tijdens het rennen (dat is iets nieuws) gevallen langs de muur en plint, niet eens hard, en heeft dus nu een best wel diepe snee tussen zijn tenen. Als je de teentjes van elkaar afhaalt zie je hoe diep de wond is.
Hij heeft er geen last van. Even voor de zekerheid de h.a.p. gebeld en we moesten zijn teentjes bij elkaar houden en over 2 daagjes even kijken. Dus nu wat betadine erop, klein verbandje erom, sokje erover heen en klaar. Leuk vind hij het niet hahaha.

Gelukkig geneest zoiets altijd heel snel !

Fijne avond ! Ohh en welkom Juffie !

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 7:32

Thnxx moepie haha ik vond hem zelf ook wel leuk geworden !

Gast
Gast

Bericht  juffie001 vr 19 nov 2010 - 7:44

Aah wat sneu voor je zoontje Nonnevot! Wel fijn dat hij er niet veel last van lijkt te hebben.
Maar wat een drama he, met dat vallen haha
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sofie vr 19 nov 2010 - 8:00

Bruintje Beer: S. maakt ook een lekkere ruk zeg, heerlijk is dat he? Ze zullen het nodig hebben.
Nu ze nog niet loopt is ook niets meer veilig, haha. Moet zeggen dat het eigenlijk wel meevalt. Ze luisterd erg goed als ik zeg dat iets niet mag. Ben benieuwd of dat zo zal blijven.

Alex: Breng A. maar een nachtje :P. Zal B. het even voordoen Wink. Hoelang slaapt A.?
Kan mij voorstellen dat je het nu wel zat bent en je wil beginnen bij je nieuwe baan. Gelijk heb je dat je er even druk achter hebt gezet.

Juffie: Balen dat het slapen bij jullie sinds 2 weken drama is, ik hoop voor je dat het snel weer beter gaat.

Moepie: Gezellig jij ook hier Very Happy.
Na het eten is ze echt op en zit alleen maar te huilen als we haar niet naar bed brengen. Ze is dan ook meteen vertrokken. Ze wordt vaak tussen 8.00 uur en 9.00 uur wakker, dus een hele lange nacht maakt ze. Het is wel lekker dat ze nu 1 keer slaapt als je dingen wil gaan doen, maar soms is de middag wel lang. Ze wil niet meer alleen spelen en ik kan niets anders doen of ze hangt aan mij of gaat zitten huilen.

Nonnevot: Ach gossie die S. Gelukkig heeft hij er geen last van.

B. is helemaal weg van het spelen met de duplo en we hebben vanmiddag een tijdje samen zitten bouwen. Voor sinterklaas had ik een uitbreiding besteld bij bol.com, krijg ik na 3 weken een mail dat ze het niet kunnen leveren Neutral. Dus nu weer wat anders verzinnen voor haar. Verder speelt ze graag met blokken en maakt daar torentjes mee, ook gaat ze stapelbekers stapelen en doet ringen om een ringentoren. Dat zijn nu de favoriete dingen. Waar spelen jullie kids nu graag mee? Misschien kan ik nog wat ideetjes opdoen Very Happy.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362

Bericht  -Ieniemienie- vr 19 nov 2010 - 21:51

Heyhey!
Ook ik hier weer van de partij.
Zelfde nickname, ander plaatje.
Kijken of ik dit bij kan houden haha!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Juutjepetuutje za 20 nov 2010 - 0:51

@ nonnevot: ah wat sneu voor S. ! hopelijk heeft hij er niet al te veel last van!

@ Sofie: ooh heerlijk zeg wat slaapt B. lekker lang! T. gaat rond 19.00 naar bed, maar is om 7.00 weer wakker. klokje rond dus Wink . T. is overdag ook aan het rommelen met zijn slaapjes. vaak wil hij 1 van de 2 niet slapen, maar 1 is dan eigenlijk nog weer even te weinig, omdat hij dan maar een uurtje wil slapen! idd, het eind van de middag is dan niet erg gezellig meer Wink
T. speelt ook veel met duplo, ringen zijn niet zo interessant, maar de toren waarom ze moeten des te meer haha (er zit een mickey mouse op) verder is T. helemaal gek van alles wat wieltjes heeft Rolling Eyes daar kan hij heerlijk mee spelen! we hebben ook veel little people staan en dat vind hij ook erg leuk. muziekinstrumenten doen het ook goed en waar hij nu ook helemaal gek van is is zo'n vormen doos.

@ bruintje beer: jeetje, S. zegt al veel zeg! T. zegt niet meer dan bah, papa en mama en wat onverklaarbare woordjes haha!
Waarom is het een spannende dag vandaag? oh dat was gister..

@Alex: wat spannend, een nieuwe baan. zit je nu nog steeds waar je tijdens de zwangerschap ook werkte? Toen deden ze toch zo raar omdat je het niet trok met reistijden enzo? of ben ik nu in de war?

Wij zijn gister even lekker met z'n tweetjes op stap geweest. eerst heerlijk uit eten geweest en daarna naar de bios, naar de nieuwe Harry Potter.
T. ging proberen om bij opa en oma te logeren. hij heeft daar 2 keer gelogeerd, toen hij 9 maanden was en toen hij ruim 11 maanden was. met 9 maanden ging het perfect en met 11 maanden was het drama, dus deze keer was eigenlijk gewoon bedoeld om te 'oefenen' maar ook nu weer was het drama. hij wilde eerst zijn laatste fles al niet, maar hij viel wel meteen in slaap. toen mijn ouders naar bed gingen hebben ze nog even bij hem gekeken en daar werd hij wakker van, het was meteen brullen, rechtop in bed en niet meer willen slapen, eerst nog een flesje geprobeerd maar hij was echt helemaal overstuur. wij kwamen uit de film en er stonden al allemaal gemiste oproepen en voice mails op de telefoon van wanhopige ouders volgens mij Laughing
we hadden van te voren afgesproken dat we het gewoon zouden proberen, het was geen must dus als het niet zou gaan zouden ze met hem naar ons huis gaan en wachten tot we thuis kwamen, maar uiteindelijk hebben we hem dus alsnog opgehaald. thuis eerst in een adem een hele fles leeggedronken en daarna als een blok in slaap gevallen tot vanmorgen 9 uur, en nu ligt hij al weer een heel tijdje! arme kind was waarschijnlijk bekaf!
nu dus maar kijken. gelukkig wonen we vlak bij en als er iets is willen ze altijd oppassen, maar het leek ons ook wel erg makkelijk als hij daar eens kan slapen, als wij een feestje of zo hebben.
Verder vandaag dus maar een rustig dagje houden, misschien vanmiddag nog even wandelen naar de stad en wat boodschapjes doen en naar sinterklaas kijken, ben erg benieuwd hoe T. daar op reageert. hoe reageren jullie kindjes op Sinterklaas?

wil iemand me trouwens de link van de hyves sturen? dan wil ik me wel graag aanmelden..

fijn weekend!

Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 1:11

Sofie, ik ben er toe in staat hoor, hahaha. A. slaapt van 19.00 uur tot 7.00 uur (dus klokje rond) als we geluk hebben! Soms gaat ze er pas om 20.00 uur in (als we bij mijn (schoon)ouders hebben gegeten) en dan is ze om 6.00 uur wakker. Dus dat wisselt behoorlijk. Van 19.00 tot 8.00 uur lijkt me wel wat. Ach, ik vind het ook wel gezellig. 's Ochtends maak ik een boterhammetje voor haar en zet ik haar in de kinderstoel voor de tv en gaan we samen Club van Sinterklaas kijken, haha.

Juutje, ik weet even niet meer wie je bent, sorry, ik ga het gelijk eens even nakijken. Ik werk gelukkig sinds vorig jaar november niet meer bij die werkgever, ik werk nu in Rotterdam. En per 1 januari ga ik in mijn woonplaats werken, bijna om de hoek! Dus dat is echt ideaal. Nee, ik moet er niet aan denken dat ik nu nog zo ver weg zou werken! Zeker niet bij die trut die mijn halve zwangerschap dwars heeft gezeten en me rot behandeld heeft.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 1:12

Hallooootjes,

S. heeft vannacht zijn verbandje eraf gefreuterd in de slaapzak hahaha. Hij vond het maar niks. Vanmorgen gekeken en zoals ik kan zien is het al bijna dicht. Hij heeft er geen last van gelukkig. Alleen vanmorgen toen ik probeerde schoon te maken zei hij zomaar auw !
wahahaha yeeeh een nieuw woordje smile

Vanmorgen naar het bos geweest met ons 3-en en de hond. S. heeft fascinerend naar de eendjes zitten kijken en toen ik weg liep met hem zei hij Kwaak ! Yeeh weer een nieuw woordje hahahaha gaat goed vandaag.
Nu ligt hij lekker te slapen en vanmiddag ga ik met S op visite bij een vriendin. En waarschijnlijk gaan we vanavond EINDELIJK na lange tijd stappen !!

@Sofie: S vind de duplo ook erg leuk. Verder speelt hij met de puzzels. Wel nog niet zoals het hoort maar hij vind het geweldig om ermee rond te slepen. En hij is fan van auto's !

@Ieniemienie: welkom cheers

@Juutjepepuutje: Ooohh dat is best vervelend als je zoontje nergens anders kan slapen. Wij zijn er best al vroeg mee begonnen en ook zo nemen we hem overal mee naar toe incl campingbedje. Hij is er heel makkelijk in en slaapt overal. Ik zou het wel blijven herhalen misschien dat hij er dan langzaam aan went.
S. is dol op opa en oma en slaapt daar ontzettend graag. Hij zwaait ons ook heel enthousiast uit. En heel vaak slaapt hij daar niet hahaha.
Ik stuur je een pm met de link gezellig ! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  juffie001 za 20 nov 2010 - 1:34

zou ik misschien ook de link van de hyves kunnen krijgen, of is dat alleen voor de leden die al wat langer posten?
Hier een ziek jongetje. Vorige week inentingen gehad en de arts had al gezegd dat hij na een week ziek kon worden.
Ik moet zo weg, reageer later uitgebreid.
Fijne dag allemaal!

juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 2:02

Juffie je hebt pm ! en juutjepetuutje ook

Gast
Gast

Bericht  Sofie za 20 nov 2010 - 3:09

Ieniemienie: Leuk dat je er ook weer bij bent! Very Happy

Juutjepetuutje: Soms is het wel lastig dat ze zo vroeg naar bed wil, we kunnen niet echt makkelijk ergens heen of een keer wat later eten. Maar we mogen niet klagen, hihi. Hier sliep ze ook heel kort toen ze op 1 slaapje zat en ze worden nu steeds wat langer. Vanmiddag is ze voor het slapen in bad geweest en nu ligt ze al 2,5 uur te tukken. Houdt ze het misschien vanavond wat langer vol.
Muziekinstrumentjes begint B. nu ook wel interessant te vinden en de vormenstoof heeft ze steeds beter door. Het rondje krijgt ze er wel in en het vierkantje af en toe en bij de andere vormen haalt ze de deksel eraf en doet ze erin.
Wat heerlijk dat jullie even samen op stap zijn geweest. Krijgt T. altijd nog een papfles voor het slapen?
B. heeft sinterklaas nog niet gezien, dus geen idee wat ze er van zal vinden.

Alex: Haha... Leuk samen tv kijken. B. vindt de tv niets aan en gaat zitten huilen als we gaan kijken. Ze heeft meer interesse in spelen, liedjes zingen en boekjes lezen.

Nonnevot: Dat doet B. idd. ook met de puzzels, overal vind je stukjes terug.
Leuk weer een nieuwe woordje. Hoeveel kent S. er nu?
Veel plezier vanavond!!! Very Happy

Juffie: Beterschap voor je kereltje!

Wilde ik vanmorgen andere duplo bestellen bij bol.com zie ik de duplo staan die ik wilde hebben en nu met een levertijd van 1 werkdag. Beetje vreemd dat ik een mail krijg dat het niet leverbaar is en nu opeens wel. Dus nog maar een poging geweegd om het te bestellen. Ben benieuwd of het nu wel goed zal gaan.
B. ligt lekker te slapen en mijn man is sporten dus even tijd voor mijzelf.
Vanavond weer lekker een paar afleveringen Grey's anatomy kijken. Ik had de dvd's al lang staan en steeds niet gekeken en vorige week toch maar gedaan. Wat een heerlijke serie is dat zeg, had ik eerder moeten weten, haha. Voor sinterklaas seizoen 4 maar vragen, kunnen we voorlopig weer vooruit.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362

Bericht  Catwoman79 za 20 nov 2010 - 9:39

Zo ik ben er ook nog hoor. Vandaag drukke dag gehad.
Mijn ouders zijn weer terug van een maand rondreis in Australie en Nieuw Zeeland.
Dus ja dat moesten we natuurlijk vieren. En er viel heel wat te vieren. Mijn schoonzusje is namelijk 14 week zwanger !!
Ik wist het al wel, maar nu weet ook echt de hele familie het.

Oooh ja ... het lijstje op de eerste pagina is weer aangepast. Als er dingen in staan die jullie er niet in willen hebben, moet je het maar zeggen, dan haal ik het weer weg.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 22:18

Goedemorgen !!!!

Gisterenavond niet meer op stap geweest maar wel een leuke avond bij mijn nichtje thuis gehad. S. bij opa en oma laten slapen. Dus net lekker uitgeslapen. Heerlijk.
Dadelijk even de was doen, bedden verschonen en binkie ophalen.
Volgend weekend gaan we naar Harry Potter !!!! Ben erg benieuwd naar de film Very Happy
En het weekend daarna de verjaardag van mijn nichtje en daarna gaan we echt opstap ! Dus leuke vooruitzichten !! Heerlijk.

Tja en verder....

Oh ja gisteren heb ik echt in een deuk gelegen met S. Ik zat op de wc en hij was in de keuken met de stofzuiger aan het spelen. Dus ik roep hem " Sttttaaaaaannnnnllllleeeeeyyyyy" Krijg ik als antwoord terug.... " jjjaaaaaaaaahhhhaaaaaaaa"

hahahaha geweldig hij kwam ook naar me toe rennen cheers

@catwomen: Wat leuk van je schoonzusje ! Gefeliciteerd. Fijn dat je ouders weer terug zijn ! Ennne leuk schema hahaha lekker creatief van je

@Sofie: S. kent nog bijna geen woorden. Soms komt er spontaan een woord uit en dan denk ik of het nu bewust was of puur toeval ! Maar papa en mama kan hij wel heel goed en ja en nee schudden met het hoofd doet hij heel bewust !

Gast
Gast

Bericht  Thunder zo 21 nov 2010 - 0:18

Even een update van deze kant.

Donderdag moesten we met Sven naar de kinderarts. Na een intake gesprek en tal van lichamelijke onderzoekjes kwam ze tot de conclusie dat er waarschijnlijk meer met Sven aan de hand is. Zo denk ze in eerste instantie aan CF (taaislijmziekte). Zijn klachten passen het meest bij dat ziektebeeld. Toen we dat hoorden zakte de grond onder onze voeten vandaan. Thuis hebben we alleen maar gejankt. Vrijdag is er al een onderzoek gedaan en we wachten nu op de uitslag. Verder hebben ze bloedgeprikt (7 buisjes), urine opgevangen en een foto van zijn hand gemaakt. Ontlasting moet ik maandag nog brengen. Het wordt allemaal zeer serieus aangepakt en dat maakt ons erg bang. Het gaat zo snel ineens. Het kan zijn dat hij geen CF heeft, maar dan kunnen het nog zoveel andere dingen zijn. We zijn voorlopig in ieder geval nog niet klaar in het ziekenhuis. Hij krijgt sowieso een heleboel onderzoeken om het één en ander uit te sluiten. Want er bestaat natuurlijk altijd nog een kans dat hij niet ziek is, al wordt die kans niet heel hoog ingeschat.

Zodra ik meer weet laat ik het uiteraard weten. Maar fanatiek meeschrijven laat ik achterwege.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  -Ieniemienie- zo 21 nov 2010 - 0:33

Rataplan schreef:
Jeetje Rataplan dat is schrikken!
Ik denk ana jullie!
Hele dikke knuffel!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 0:35

Jeetje Rataplan wat een vreselijk naar bericht. Ik denk aan jullie en duim dat de situatie niet zo ernstig is als dat ze nu denken.
Sterkte !

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 0:39

Sofie: balen zeg dat je nu pas te horen hebt dat ze dat niet kunnen leveren. Al een leuk alternatief bedacht?
J.esper is heel erg van de houten blokken en zijn auto's... Dus niet echt leuk speelgoed voor een meisje haha. Leuk he Grey's!!! Ik kan al helemaal uitkijken naar maandagavond haha.

Juutjepetuutje: lekker hoor even zo'n avondje samen!! Maar wat balen dat het met T zo slecht ging bij je ouders.

Nonnevot: oh langzaamaan gaat S steeds meer zeggen he...

Catwoman: oh wat leuk!!! Gefeliciteerd!!!

Hier zit ik echt met een knoop in mijn maag momenteel. Alles komt net even iets te snel. Het een en ander heb ik al op onze hyves gezet, maar het huis dat we gezien hebben is gewoon echt te mooi om te laten schieten. We gaan nu kijken of we kunnen kopen met een hele late oplevering. Het wordt wel een pittig jaar vrees ik, maar goed we weten waar we het voor doen!!

Jeppie is weer strontverkouden. Arm ding is net een zeehondje. Vrijdagavond mocht ie zijn schoen zetten. Hij vond het geweldig toen ie vanmorgen vol zat met speeltjes en een snoepje haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 0:40

Jeetje Rataplan wat moet dat vreselijk zijn om te horen.

Heel veel sterkte ik zal voor je duimen!!! Dikke knuffel voor je ventje

Gast
Gast

Bericht  Thunder zo 21 nov 2010 - 0:42

Thanks meiden, jullie zijn lief!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  juffie001 zo 21 nov 2010 - 3:55

jeetje Rataplan wat heftig! Ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen en hoop dat het mee valt.
Nogmaals sterkte!!!
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Juutjepetuutje zo 21 nov 2010 - 4:35

jeetje, heftig Rataplan!