Mamma's van 2009
+16
pino101
pindaatje
LotteK
joepie27
Darius
shadow
Thunder
-Ieniemienie-
moepie
Bruintje Beer
juffie001
Zuster Klivia
Juutjepetuutje
Famke
Sofie
Catwoman79
20 plaatsers
Pagina 8 van 9
Pagina 8 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Mamma's van 2009
Zie nu net je vraag pas hahaha,nee hoor daar ben ik niet bang voor. De kleine zal moeten want het kan hier niet anders. Ik slaap er wel doorheen door die geluidjes...Ik wil het sowieso op onze slaapkamer de eerste tijd want wil graag weer borstvoeding gaan geven en dan is het erg handig als ze in de buurt liggen We zien het tegen die tijd allemaal welPiP schreef:Sheila: Ben je dan niet bang dat de baby straks niet bij jullie op de kamer wil/kan slapen?
Wij hebben F na 2 maanden naar haar eigen kamertje gedaan omdat ze ons wakker hield door het knorren/snurken.
Wij hebben wel 3 slaapkamers, maar 1 ingericht als Hobbykamer. Ik zou echt niet weten waar ik dat allemaal kwijt moet.
Er is totaal geen opbergruimte in huis en de slaapkamers zijn ook allemaal net groot genoeg. Ik zat ook te denken om dan in de toekomst een baby eerst bij ons op de kamer te houden, maar ben bang dat dat ook niet lang wil.
Bij ons duurd het nog wel even, maar ben wel benieuwd:)
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Het is weer stil hier, haha.
Voor mij geeft het niet heb niet al te veel tijd om het hier bij te houden.
pino101- Fluisteraar
- Aantal berichten : 33
Punten : 41
Registratiedatum : 24-11-10
Idd rustig hier! Niemand iets te melden??pino101 schreef:Het is weer stil hier, haha.
sheila123- Prater
Hallo hallo. Ik kom ook even neuzen. Volgens mij wordt er meer op H.yves gekletst dan hier, haha.
Hebben jullie al zin in zaterdag? Ikke wel!
Hebben jullie al zin in zaterdag? Ikke wel!
Gast- Gast
Ik heb er superveel zin in!!
Heb je hyvesmailtje gekregen met de gewijzigde tijd?
Heb je hyvesmailtje gekregen met de gewijzigde tijd?
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
O ja,jullie gaan meeten zaterdag he? Leuk! Veel plezier! Ben benieuwd naar de foto's!
sheila123- Prater
Nee,ik moet helaas werken! Wie weet de volgende keer!Alex167 schreef:Ja, heb ik gekregen!
Kom jij niet, Sheila?
sheila123- Prater
hier ben ik ook weer even een keer.
Alles gaat opzich wel oke hier, ik moet morgen naar de kno arts met mn mannetje. hij is zoveel ziek, verkouden, oorpijn etc. Ben benieuwd wat eruit komt.
verder gaat het allemaal zo hard, hij is ook echt een wijsneusje aan het worden
wat leuk dat jullie zaterdag gaan meeten! veel plezier en ook ik ben benieuwd naar de foto's!!
liefs
Alles gaat opzich wel oke hier, ik moet morgen naar de kno arts met mn mannetje. hij is zoveel ziek, verkouden, oorpijn etc. Ben benieuwd wat eruit komt.
verder gaat het allemaal zo hard, hij is ook echt een wijsneusje aan het worden
wat leuk dat jullie zaterdag gaan meeten! veel plezier en ook ik ben benieuwd naar de foto's!!
liefs
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Hier gaat ook alles goed en heb zeker zin in zaterdag
12 uur is het toch?
12 uur is het toch?
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Volgens mij is dit topic ook aardig doodgebloed...whehehe!
sheila123- Prater
stil hé!!
Denk dat ze allemaal op hyves reageren...en hier de moeite dan niet doen omdat het anders zo dubbel is.
Denk dat ze allemaal op hyves reageren...en hier de moeite dan niet doen omdat het anders zo dubbel is.
Bruintje Beer- Kletskop
Denk het ook haha,maar dacht ineens dat wij hier ook een topic hebben en toen zag ik dat et laatste bericht van febr. was! :oBruintje Beer schreef:stil hé!!
sheila123- Prater
James schreef:Oldskool!
sheila123- Prater
Hahah, ik dacht al dat er zaterdag weer een meeting was! Jammer had wel zin in nonnevotten!
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
Haha FamkeFamke schreef:Hahah, ik dacht al dat er zaterdag weer een meeting was! Jammer had wel zin in nonnevotten!
sheila123- Prater
Is wel gezellig weer een meeting?sheila123 schreef:Haha Famke :dFamke schreef:Hahah, ik dacht al dat er zaterdag weer een meeting was! Jammer had wel zin in nonnevotten!
Bruintje Beer- Kletskop
He meiden,
Ons topic bestaat dus nog
Ik dacht laatst ook, waar is het gebleven??!! haha!
In februari voor de meeting de laatste berichten... leek het er net op of dat helemaal niks was en dat we nooit meer met elkaar gingen kletsen. haha, gelukkig weten we zelf wel beter
Ons topic bestaat dus nog
Ik dacht laatst ook, waar is het gebleven??!! haha!
In februari voor de meeting de laatste berichten... leek het er net op of dat helemaal niks was en dat we nooit meer met elkaar gingen kletsen. haha, gelukkig weten we zelf wel beter
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Haha,ja we weten idd wel beter maar af en toe hier kletsen is ook wel weer gezellig meiden!
Moepie,ik had em bij mijn onderwerpen met abonnement in mijn profiel staan. Toevallig keek ik daar ff en dacht,oh ja hier schreven we ooit ook nog hahaha! Ben jij trouwens toen ook meegeweest op die meeting? Ik zou ook wel een keer willen maar ik durf dat niet zo goed haha!
Moepie,ik had em bij mijn onderwerpen met abonnement in mijn profiel staan. Toevallig keek ik daar ff en dacht,oh ja hier schreven we ooit ook nog hahaha! Ben jij trouwens toen ook meegeweest op die meeting? Ik zou ook wel een keer willen maar ik durf dat niet zo goed haha!
sheila123- Prater
Famke schreef:Hahah, ik dacht al dat er zaterdag weer een meeting was! Jammer had wel zin in nonnevotten!
ik neem je ze de volgende keer weer mee
Gast- Gast
Ja leuk een meeting nu toch bijna alle mama;s weer zijn bevallen kunnen we eens gaan kijken voor een datum !
En uhh Sheila gewoon doen hoor
En uhh Sheila gewoon doen hoor
Gast- Gast
Sheila; ja ik was mee op die meeting! Ik durfde eigenlijk ook niet zo goed, daarom (en ook omdat ik niet kon) ging ik toen niet naar de meeting in Dronten. Maar dit keer dus wel. Het was hartstikke leuk en helemaal niet eng!! Eigenlijk 'ken' je elkaar al een beetje. Dus een volgende keer gewoon mee gaan
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 8 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Kerstzegels 2009
» Huurtoeslag 2009/2010?
» Kids uit 2009 topic
» Bericht voor wie Facebook al sinds 2009 heeft
» Huurtoeslag 2009/2010?
» Kids uit 2009 topic