Bericht voor wie Facebook al sinds 2009 heeft
+7
Derpy
Polly
Atelier Madame
Antibes
Melis_je
Minx
Marin
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bericht voor wie Facebook al sinds 2009 heeft
Even belangrijk bericht voor iedereen die Facebook heeft genomen sinds 2009 of eerder:
Door een fout (hoop ik) zijn al je privé berichten van 2009 en eerder op je tijdlijn geplaatst. Dus die staan gewoon op je wall. Moet je even op je tijdlijn terug naar 2009 en eerder en dan kan je via dat potloodje het verwijderen van je wall.
Ik kreeg die waarschuwing ook en hoewel ik nooit dit soort dingen geloof, klopt dit dus wel. Alles open en bloot op m'n wall van 2009 en eerder. Heb het dus gauw gedelete.
Misschien handig om te weten. Niet heel prettig dat al die privé berichten ineens openbaar zijn.
Door een fout (hoop ik) zijn al je privé berichten van 2009 en eerder op je tijdlijn geplaatst. Dus die staan gewoon op je wall. Moet je even op je tijdlijn terug naar 2009 en eerder en dan kan je via dat potloodje het verwijderen van je wall.
Ik kreeg die waarschuwing ook en hoewel ik nooit dit soort dingen geloof, klopt dit dus wel. Alles open en bloot op m'n wall van 2009 en eerder. Heb het dus gauw gedelete.
Misschien handig om te weten. Niet heel prettig dat al die privé berichten ineens openbaar zijn.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Bericht voor wie Facebook al sinds 2009 heeft
Heb het net ff bekeken idd al zo lang Facebook alleen deed er nog niets mee dus voor mij geen schOkkende berIchten openbaar gelukkig
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Dank je wel voor het plaatsen!
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Oh gelukkig maar. Bij mij stonden er inderdaad allemaal persoonlijke berichten. Niet zo fijn. Werd er op gewezen door klasgenootjes.
Normaal gesproken lijken die dingen een hoax, maar deze klopte echt dus dacht dat het wel slim was om te delen.
Normaal gesproken lijken die dingen een hoax, maar deze klopte echt dus dacht dat het wel slim was om te delen.
Marin- Lady Post-a-lot
Hmm, ik heb het sinds 2008 ofzo, maar zie niets op mijn wall geloof ik.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
http://www.techzine.nl/nieuws/31628/facebook-priveberichten-waren-al-openbaar.html
Gast- Gast
Antibes schreef:Hmm, ik heb het sinds 2008 ofzo, maar zie niets op mijn wall geloof ik.
Ik kan inderdaad ook niets vinden en heb het sinds 2008
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Marin, ik kan met deze internetverbinding niet op Facebook maar heb het sinds 2007 - kun je alsjeblieft even kijken op mijn profiel of je iets geks ziet? Het lijkt me een nachtmerrie als de prive berichten van toen opeens openbaar staan haha!
Edit: Oh - ik zie het nieuwsbericht nu, gelukkig maar.
Edit: Oh - ik zie het nieuwsbericht nu, gelukkig maar.
Laatst aangepast door Polly op vr 28 sep 2012 - 11:33; in totaal 1 keer bewerkt
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Reva schreef:http://www.techzine.nl/nieuws/31628/facebook-priveberichten-waren-al-openbaar.html
Dat verklaart een hoop. Heb inderdaad wel praatberichtjes zonder likes/reacties van vroegere wall-to-wallposts, maar niet iets dat destijd privebericht was opeens openbaar gelukkig.
Antibes- Ratel
Ik word zo moe van al die hoaxes op facebook. Mensen kunnen beter eerst even googelen voor ze paniek zaaien om niks.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Bij mij was t anders wel echt gewoon waar.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Bij mij was t anders wel echt gewoon waar.
Niet ook gewoon de berichtjes zonder reactie/likes die altijd al op je wall hebben gestaan?
Antibes- Ratel
Nee ik geloof echt persoonlijke berichten. Stond in elk geval genoeg persoonlijks in dus heb t allemaal gedelete.
Marin- Lady Post-a-lot
Hmm ok.. Ik heb ook een hoop berichtjes staan hoor, maar niet iets waarvan ik ZEKER weet dat het destijds PM's zijn geweest. Bovendien heb ik ook nog gewoon PM's van 2008 van 5ann3 en die staan gewoon in mijn priveberichten nog altijd en niet op mijn wall.
Antibes- Ratel
Bedankt voor het plaatsen van dit bericht. Bij mij stonden er dus ook hele persoonlijke dingen van mensen op die naar mij een bericht hebben gestuurd in 2009.
Gast- Gast
Jeetje wat erg! Bij mij was het gelukkig niet zo.
Gast- Gast
Bij mij ook niet, gelukkig.
maar bij je privacy instelling zit toch ook een optie dat je in kan stellen wie oudere berichten kan zien op je tijdslijn?
maar bij je privacy instelling zit toch ook een optie dat je in kan stellen wie oudere berichten kan zien op je tijdslijn?
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Heb het al vanaf 2009, maar 2010/11 werd ik actiever.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Marin schreef:Bij mij was t anders wel echt gewoon waar.
Zie dat artikel van Reva, het klopt niet. Privéberichten kunnen niet ineens op je wall worden geplaatst.
Derpy- Prater
Derpy schreef:Marin schreef:Bij mij was t anders wel echt gewoon waar.
Zie dat artikel van Reva, het klopt niet. Privéberichten kunnen niet ineens op je wall worden geplaatst.
Ja leuk en aardig dat artikel, maar ik heb het toch zelf gezien? En met mij meerdere mensen die ik ken.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Derpy schreef:Marin schreef:Bij mij was t anders wel echt gewoon waar.
Ja leuk en aardig dat artikel, maar ik heb het toch zelf gezien? En met mij meerdere mensen die ik ken.
Freaky dan! Ik heb zelf even gekeken, maar ik zie gelukkig niks staan wat ooit een privébericht was.
Derpy- Prater
Derpy schreef:Marin schreef:Derpy schreef:Marin schreef:Bij mij was t anders wel echt gewoon waar.
Freaky dan! Ik heb zelf even gekeken, maar ik zie gelukkig niks staan wat ooit een privébericht was.
Ik had het ook.
Jits- Fluisteraar
- Aantal berichten : 87
Punten : 96
Registratiedatum : 29-09-12
Ik had nog geen actieve Facebook in 2009, maar heb bij anderen ook berichtjes gezien waarvan ik me niet kon voorstellen dat ze openbaar hoorden te zijn. Facebook zelf heeft er natuurlijk een groot belang bij om te zeggen dat het onmogelijk is.
Bij Hyves is een fotoalbum ook van privé naar openbaar gegaan een paar jaar geleden (daarna heb ik Hyves verwijderd). Het was niks ernstigs, maar ik hoorde over Hyves ook wel dat dat vaker gebeurde.
Bij Hyves is een fotoalbum ook van privé naar openbaar gegaan een paar jaar geleden (daarna heb ik Hyves verwijderd). Het was niks ernstigs, maar ik hoorde over Hyves ook wel dat dat vaker gebeurde.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
http://mobiel.nu.nl/pda/tech/446923-Facebook-openbaarde-geen-privberichten.html
Het was dus gewoon niet waar ook al leek het zo. Het hele schrijven op elkaars wall werkte toen nog heel anders waardoor het leek alsof berichten minder openbaar waren, maar in feite waren ze altijd al openbaar alleen wisten sommige mensen dit niet.
Het was dus gewoon niet waar ook al leek het zo. Het hele schrijven op elkaars wall werkte toen nog heel anders waardoor het leek alsof berichten minder openbaar waren, maar in feite waren ze altijd al openbaar alleen wisten sommige mensen dit niet.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Ja klopt ja. Zo had de toenmalige vriendin van mijn vriend op de wall van zijn moeder een verrassing zitten te bekokstoven. En hij kon alles zien haha!Urban Naked schreef:http://mobiel.nu.nl/pda/tech/446923-Facebook-openbaarde-geen-privberichten.html
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» prive bericht facebook
» Wat voor avatar heeft...
» Wie heeft er voor mij een kortingsbon voor CenterParcs?
» Wat is dit voor vage facebook actie?
» Wat voor nut heeft uitgebreide ziektekostenverzekering nog?
» Wat voor avatar heeft...
» Wie heeft er voor mij een kortingsbon voor CenterParcs?
» Wat is dit voor vage facebook actie?
» Wat voor nut heeft uitgebreide ziektekostenverzekering nog?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: