Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klachten over producten

+18
Mari
loura
TwistedAngel
ExpressoB
Parisienne
InweCulnamo
Inge
Lynn_
Caroow
Cow
Blond
_Lacey_
girli
JustMeDaan
BJA
Sterre
Zora
SuperGrover
22 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 3 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 0:27

Ieuw, ijzerdraad in je spekkie is ook niet prettig.

Ik heb nu steeds vaker dat het onderste beetje Coca Cola Cherry in een fles van 1 liter geen prik meer bevat.
De fles is dan net 2 dagen open en op kamertemperatuur bewaard gebleven. Zo jammer om telkens het laatste weg te moeten gooien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 3 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 0:26

Aangezien ik zelf een topic had geopend en er eigenlijk al een topic over was... Hierbij mijn "klachten"-verhaal. smile

Gistermorgen zaten een collega en ik te praten over onze favoritie Wasa Cracker Cream Cheese, Tomato, Onion, welke onlangs uit de handel is genomen en plaats heeft gemaakt voor andere varianten die we stuk voor stuk niet zo lekker vinden als degene die ze uit de handel hebben genomen.

Mijn collega vroeg zich af of je daarvoor ook een klacht kon indienen en ik heb een "klacht" via hun website ingediend. Vanochtend ging de bel, een doos van Wasa vol met allerlei varianten crackers (natuurlijk niet onze favoriet ) en een brief waarbij ze ons danken voor de reactie.

Toch erg lief! (Nu moet ik me alleen inhouden om ze niet allemaal op te eten, want ik moet maandag mijn collega ook iets geven, natuurlijk. Haha).


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 3 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 0:48

Ja, paar maanden geleden naar Difrax ivm fles die lek was. Paar vragen beantwoord en nieuwe fles ontvangen (ook 1 dag na mailen antwoorden).

Kijk, ze hebben natuurlijk ook een reputatie hoog te houden. Dus niet heel verwonderlijk dat ze zo servicegericht zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 3 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 0:49

Hazeltje schreef:Dat is inderdaad netjes van Bolletje!

Ik heb ooit bij een pak pampers gehad dat ik alle plakstrips er al af trok voor ik de luier dicht kon maken...
Gemaild en ik kreeg een nieuw pak.

Moet je dan nog iets van de streepjescode oid meesturen? Ik heb dit laatst ook een paar keer gehad, erg vervelend, want ze zijn al zo duur, en dan gooi je gewoon je geld weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 3 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Butterfly78 za 5 maa 2011 - 1:17

Een keertje gehad met tandpasta. Er zit tegenwoordig zo'n zilveren verzekering op zeg maar, en toen ik die lostrok zat er nog een plastic laagje onder. Hoort met het zilveren mee eraf te gaan.
Ik heb toen geprobeerd met iets open te krijgen maar lukte niet. Kwam geen tandpasta doorheen.
Opgestuurd en kreeg twee tubes terug.

Ook een keertje gehad met de knorr wereld gerechten. Had tacco's gekocht en de mix zat er niet bij. Wel twee keer de koude saus. Kreeg toen een heel knorr pakket.
Butterfly78
Butterfly78
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 3 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum