Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe producten

+15
Melis_je
Lady4
Feline
Effie_O
Pancake
Blond
Mari
_Femme
Dennenappel
NerdChic
Minx
Mida4you
Admin
Burn
Zora
19 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe producten Empty Nieuwe producten

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 5:02

Het lijkt me leuk om elkaar te attenderen op nieuwe producten en ervaringen te delen.

Ik kom hierbij omdat ik net Citroen-Limoen-vla (Campina) eet. Het ziet er een beetje chemisch uit en ik vind het niet echt lekker. Het smaakt een beetje naar gesmolten citroenijs, kortom het is niet voor herhaling vatbaar.

Jullie nog nieuw dingen gegeten/getest?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe producten Empty Re: Nieuwe producten

Bericht  Zora ma 18 apr 2011 - 5:27

Nieuwe producten 85282m_l

Pear & Lemongrass douchegel van The Bodyshop: I love you I love you I love you
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe producten Empty Re: Nieuwe producten

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 5:35

Die vla at ik vorig jaar altijd.. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe producten Empty Re: Nieuwe producten

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 5:39

SunnyScience schreef:Het lijkt me leuk om elkaar te attenderen op nieuwe producten en ervaringen te delen.

Ik kom hierbij omdat ik net Citroen-Limoen-vla (Campina) eet. Het ziet er een beetje chemisch uit en ik vind het niet echt lekker. Het smaakt een beetje naar gesmolten citroenijs, kortom het is niet voor herhaling vatbaar.

Jullie nog nieuw dingen gegeten/getest?

Ow ik zie nu dat het van Friesche Vlag is... bleh aparte smaak...

Edit: Het lijkt wel glow-in-the-dark qua kleur, zou het dat ook doen?!?


Laatst aangepast door SunnyScience op ma 18 apr 2011 - 5:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe producten Empty Re: Nieuwe producten

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 5:54

Oh citroenvla lijkt me juist zo lekker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe producten Empty Re: Nieuwe producten

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 6:08

't Is officieel een mannendouchegel maar ik ga zorgen dat ik van de zomer standaard een tube op voorraad heb:
Nieuwe producten Images?q=tbn:ANd9GcRS4cyAD-1_Upl4AXgojQZiJ8WgN-lOHqBeLxsdbOBeG0hvZjtrdA&t=1

Rituals Ice shower, want mennnnnn, wat heb ik het koud als ik me daarmee gewassen heb! Lijkt me heerlijk als verkoeling op tropische dagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe producten Empty Re: Nieuwe producten

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 6:13

Maple schreef:'t Is officieel een mannendouchegel maar ik ga zorgen dat ik van de zomer standaard een tube op voorraad heb:
Nieuwe producten Images?q=tbn:ANd9GcRS4cyAD-1_Upl4AXgojQZiJ8WgN-lOHqBeLxsdbOBeG0hvZjtrdA&t=1

Rituals Ice shower, want mennnnnn, wat heb ik het koud als ik me daarmee gewassen heb! Lijkt me heerlijk als verkoeling op tropische dagen.

Waarom hebben ze dat nou niet voor vrouwen dan? :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe producten Empty Re: Nieuwe producten

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 6:18

Birgit schreef:
Maple schreef:'t Is officieel een mannendouchegel maar ik ga zorgen dat ik van de zomer standaard een tube op voorraad heb:
Nieuwe producten Images?q=tbn:ANd9GcRS4cyAD-1_Upl4AXgojQZiJ8WgN-lOHqBeLxsdbOBeG0hvZjtrdA&t=1

Rituals Ice shower, want mennnnnn, wat heb ik het koud als ik me daarmee gewassen heb! Lijkt me heerlijk als verkoeling op tropische dagen.

Waarom hebben ze dat nou niet voor vrouwen dan? :-)
Oh, het kán ook wel vroor vrouwen, maar er hangt wel een mintgeur aan, en daardoor vind ik het meer een mannengeur. Maar juist door die mint verkoelt je hele huid.

Haha, oh, maar wij hebben helaas wel de ervaring dat het tussen je benen, als je de binnekant van je benen ermee in zou zepen, dan weer totaal níét prettig voelt Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe producten Empty Re: Nieuwe producten

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 6:58

Haha maple, die douchegel is inderdaad heftigggg! Niet op gevoelige plekken smeren:D.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe producten Empty Re: Nieuwe producten

Bericht  Burn ma 18 apr 2011 - 8:31

Ik heb deze net ontdekt, voor mij is hij dus nieuw..

Nieuwe producten 9k=

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe producten Empty Re: Nieuwe producten

Bericht  Admin ma 18 apr 2011 - 8:45

Een aantal berichten uit dit topic zijn verwijderd omdat het toch te veel naar reclame neigt en dit het topic dreigde over te nemen.
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe producten Empty Re: Nieuwe producten

Bericht  Mida4you ma 18 apr 2011 - 9:14

Ik vind die vla ook erg lekker! Heb dr al heel wat van gehad YUMMI!!!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe producten Empty Re: Nieuwe producten

Bericht  Minx ma 18 apr 2011 - 9:20

Die douchegel heeft een vriendin van mij gebruikt toen ze verbrand was. Scheen erg goed te helpen en te verkoelen. Heeft iemand de suncare lijn van rituals al geprobeerd??
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe producten Empty Re: Nieuwe producten

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 14:16

Fairytale schreef:Die douchegel heeft een vriendin van mij gebruikt toen ze verbrand was. Scheen erg goed te helpen en te verkoelen. Heeft iemand de suncare lijn van rituals al geprobeerd??

Wat een vriendin van mij zei wat goed werkt: Banana Boat Aloe Vera Mist. Hier in Europa is alleen een gel verkrijgbaar, ze heeft mij gevraagd om het spul mee te nemen uit Australië.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe producten Empty Re: Nieuwe producten

Bericht  NerdChic ma 18 apr 2011 - 18:20

Burn schreef:Ik heb deze net ontdekt, voor mij is hij dus nieuw..

Nieuwe producten 9k=

Haha, dat luchtje had ik echt jaaaaren terug en toen vond ik hem super lekker. Is wel een beetje een herinnering aan een fijne zorgeloze tijd I love you
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe producten Empty Re: Nieuwe producten

Bericht  Dennenappel di 19 apr 2011 - 1:22

Honing heeft nu pasta's (ellebogen, spaghetti, staafjes, vlinders en draai dingen) met extra veel vezels. Zelfs 30% meer vezels dan volkoren pasta! Ze zien er gewoon wit uit.
Per zak van 500g kost het ongeveer 1.35. Nu bij de Poiesz (in het noorden) is het in de aanbieding; 2 voor 1.99.
Ik heb het nog niet geproefd, wel gehaald.


Dat koelende spul van Ritual klinkt trouwens heerlijk. Hoeveel kost het ongeveer? En is het alleen in de bodyshop te halen of ook elders?
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe producten Empty Re: Nieuwe producten

Bericht  _Femme di 19 apr 2011 - 1:33

Dennenappel schreef:Honing heeft nu pasta's (ellebogen, spaghetti, staafjes, vlinders en draai dingen) met extra veel vezels. Zelfs 30% meer vezels dan volkoren pasta! Ze zien er gewoon wit uit.
Per zak van 500g kost het ongeveer 1.35. Nu bij de Poiesz (in het noorden) is het in de aanbieding; 2 voor 1.99.
Ik heb het nog niet geproefd, wel gehaald.


Dat koelende spul van Ritual klinkt trouwens heerlijk. Hoeveel kost het ongeveer? En is het alleen in de bodyshop te halen of ook elders?

Het is van het merk rituals dus je kan het niet bij de bodyshop halen.. alleen bij de rituals winkels of bestellen via de site. Het kost 7,50 voor een tube van 200 ml
Link naar Rituals

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe producten Empty Re: Nieuwe producten

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 1:35

Admin schreef:Een aantal berichten uit dit topic zijn verwijderd omdat het toch te veel naar reclame neigt en dit het topic dreigde over te nemen.

Ik dacht dat ik hier ook had gereageerd, dus ik val daar ook onder? Kan me namelijk niet herinneren merken genoemd te hebben.

Edit: en ik zie hier wel meiden merknamen als Honig noemen, dat mag dan wel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe producten Empty Re: Nieuwe producten

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 1:40

Het komt omdat jij het zelf verkoopt, Tea. Je had beter gewoon dan een merk kunnen noemen, maar niet zeggen dat je het zelf verkoopt, als je het willen aanraden.

Merknamen geven als tip mag natuurlijk wel gewoon. Dat is geen reclame maken voor commerciele doeleinden voor jezelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe producten Empty Re: Nieuwe producten

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 1:50

Marin schreef:Het komt omdat jij het zelf verkoopt, Tea. Je had beter gewoon dan een merk kunnen noemen, maar niet zeggen dat je het zelf verkoopt, als je het willen aanraden.

Merknamen geven als tip mag natuurlijk wel gewoon. Dat is geen reclame maken voor commerciele doeleinden voor jezelf.

Zolang ik het merk niet noem zie ik het niet als reclame maken hoor. Ik probeer hier niks te verkopen op het forum.

Dus als ik gewoon had geroepen "oh dat en dat is een fijn merk" en niet had gezegd dat ik het verkoop mocht het er wel staan? Dat is toch krom?

Dan kan ik nu ook al mijn posts verwijderen omtrent mijn hobby ( ik verdien er nog niks mee namelijk ) en dan het merk noemen als tip.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe producten Empty Re: Nieuwe producten

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 1:51

Straks niet boos je account verwijderen he? Omdat het een hobby is :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe producten Empty Re: Nieuwe producten

Bericht  Admin di 19 apr 2011 - 1:52

Tea-Leaf schreef:
Admin schreef:Een aantal berichten uit dit topic zijn verwijderd omdat het toch te veel naar reclame neigt en dit het topic dreigde over te nemen.

Ik dacht dat ik hier ook had gereageerd, dus ik val daar ook onder? Kan me namelijk niet herinneren merken genoemd te hebben.

Edit: en ik zie hier wel meiden merknamen als Honig noemen, dat mag dan wel?

Het gaat er inderdaad om dat je het zelf verkoopt. Mensen nieuwsgierig maken en dan vervolgens alles via PM doen is natuurlijk net zo goed reclame. Het topic werd overgenomen door mensen die PM wilde ontvangen, dat lijkt me niet de bedoeling van dit topic. Mocht je hierover nog iets kwijt willen kun je me een PM sturen.
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe producten Empty Re: Nieuwe producten

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 1:53

_Donnaa schreef:Straks niet boos je account verwijderen he? Omdat het een hobby is :P

Wahahaha ben je mal, ik ben hoeheetzeookalweer niet Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe producten Empty Re: Nieuwe producten

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 1:54

Admin schreef:
Tea-Leaf schreef:
Admin schreef:Een aantal berichten uit dit topic zijn verwijderd omdat het toch te veel naar reclame neigt en dit het topic dreigde over te nemen.

Ik dacht dat ik hier ook had gereageerd, dus ik val daar ook onder? Kan me namelijk niet herinneren merken genoemd te hebben.

Edit: en ik zie hier wel meiden merknamen als Honig noemen, dat mag dan wel?

Het gaat er inderdaad om dat je het zelf verkoopt. Mensen nieuwsgierig maken en dan vervolgens alles via PM doen is natuurlijk net zo goed reclame. Het topic werd overgenomen door mensen die PM wilde ontvangen, dat lijkt me niet de bedoeling van dit topic. Mocht je hierover nog iets kwijt willen kun je me een PM sturen.

Nee, dat is niet nodig. Dankjewel voor je reactie.

Edit: ik heb ze niet bewust nieuwsierig gemaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe producten Empty Re: Nieuwe producten

Bericht  Mari di 19 apr 2011 - 1:55

Ik had voor de verandering is saté chips gekocht, gadverdamme ik vind het niet te eten, dus die wordt het niet meer.

Gisteren heb ik Lu Mini Crackers Zongedroogde Tomaat & Basilicum gekocht, die had ik nog niet eerder in de winkel gezien, vanavond is proberen.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe producten Empty Re: Nieuwe producten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum