Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klachten over producten

+18
Mari
loura
TwistedAngel
ExpressoB
Parisienne
InweCulnamo
Inge
Lynn_
Caroow
Cow
Blond
_Lacey_
girli
JustMeDaan
BJA
Sterre
Zora
SuperGrover
22 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 2 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Inge wo 23 feb 2011 - 10:01

Deze week krijgen wij onze bestelling van Zooplus binnen en 1 zak kattenbak vulling was open gegaan. Ik had hierover gemaild naar Zooplus. Hierop kreeg ik mail terug hoeveel er nog bruikbaar was van de zak. Dit was nog zeker de helft dus had ik terug gemaild. Kreeg net mail terug dat ik de helft van de zak hoef te betalen (scheelt toch weer 2,50). Netjes van Zooplus
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 2 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  InweCulnamo wo 23 feb 2011 - 10:21

Caribbeanlover schreef:
Laatst had ik kaasfondue van Eru gekocht en het was verre van kaasfondue. Smaakte heel anders dan andere merken en was 1 bonk.
Gemaild dat het zo niet hoort te zijn en dat ik het niet te eten vond. Kreeg ik als reactie terug dat zij een bepaalde receptuur aanhielden en dat het is wat is.
Nou ja zeg! Ik had gevraagd of ik een vergoeding kon krijgen, nou daar zijn ze daar te beroerd voor!
Ik zeg...............koop het niet, want het is vies!
Kut Eru!

Hahaha ,, hie kan ik eigenlijk alleen maar om lachen :P
InweCulnamo
InweCulnamo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 234
Punten : 315
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 2 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 10:27

Ik stuur eigenlijk nooit een klacht. Ik heb een hekel aan klagen, en als ik een keer een verkeerd product heb denk ik gewoon; helaas, kan een gebeuren Sad

Ik heb ook helemaal geen zin om daar verder tijd in te stoppen, helemaal niet als het om luxe producten van een paar lullige eurocentjes gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 2 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 10:56

Zero schreef:Ik stuur eigenlijk nooit een klacht. Ik heb een hekel aan klagen, en als ik een keer een verkeerd product heb denk ik gewoon; helaas, kan een gebeuren Sad

Ik heb ook helemaal geen zin om daar verder tijd in te stoppen, helemaal niet als het om luxe producten van een paar lullige eurocentjes gaat.

Ik ben het helemaal met jou eens, om eerlijk te zijn zou ik er niet eens de moeite voor nemen en heb ik er helemaal geen tijd voor. Gevalletje van pech gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 2 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Cow wo 23 feb 2011 - 11:06

Caribbeanlover schreef:
Beauty Addict schreef:
Caribbeanlover schreef:
Laatst had ik kaasfondue van Eru gekocht en het was verre van kaasfondue. Smaakte heel anders dan andere merken en was 1 bonk.
Gemaild dat het zo niet hoort te zijn en dat ik het niet te eten vond. Kreeg ik als reactie terug dat zij een bepaalde receptuur aanhielden en dat het is wat is.
Nou ja zeg! Ik had gevraagd of ik een vergoeding kon krijgen, nou daar zijn ze daar te beroerd voor!
Ik zeg...............koop het niet, want het is vies!
Kut Eru!
Is dat niet gewoon een kwestie van 'smaken verschillen'?

Kan, maar zo hoort echte niet te zijn hoor. Het bleef helemaal in ons gehemelte plakken en had de dikte van chocopasta, nou dat hoort niet.
Ik maak mijn macronie saus ook vast anders als jij, dat maakt niet dat die van mij automatisch niet zo hoort te zijn.
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 2 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Caroow wo 23 feb 2011 - 11:24

Ik heb vorig jaar op school moeten leren dat een klacht een cadeautje is, omdat je het bedrijf de mogelijkheid geeft iets te verbeteren. Dus is klagen eigenlijk helemaal niet erg.. Het hangt er natuurlijk wel van af hoe. Melden dat een bepaalde verpakking niet goed werkt is natuurlijk iets anders dan geld eisen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 2 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Parisienne wo 23 feb 2011 - 11:29

Ik denk hier eigenlijk nooit over na. Heb wel al een aantal keer gehoord van anderen dat ze klachten hadden over een lekkende Difrax S-fles (dit is een merk babyflesjes, dit voor degenen die er geen verstand van hebben Wink). Ik heb er een stuk of 4, maar heb ook een lekkende gehad, na 3 maanden gebruik lekte 'ie al. Heb hem vorige week weggegooid met de gedachte: pech! Maar ik bedenk me nu dat ik toch maar een klacht ga insturen (in de zin van: melden dat ik een lekkende fles heb) en kijken wat ervan komt. Niks? Pech gehad.. anders is het toch weer mooi meegenomen. Zo'n fles kost toch bijna 7 euro. De meesten hadden ook netjes een nieuwe fles gekregen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 2 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 5:04

Ja, hier was een lekkende difrax-s fles. Ik kon er helemaal niets meer mee. Ons zoontje zat onder de melk, en het probleem zat in de bovenste schroefdop! Ik besloot mijn klacht bij difrax neer te leggen, het zijn namelijk best dure flessen. De klacht is zeer netjes opgelost. Top service en nog snel ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 2 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  ExpressoB wo 2 maa 2011 - 9:35

heb snoepjes vd week gekocht bij de Aldi, fruitmix Fruit&schuim.
Zag gisteren door een oranjekikkertje een donker stukje zitten en dacht bah wat is dat!? heb hem weggegooid
Zit net weer zo'n snoepje te eten en voelde iets raars in mijn mond, kwam ik weer zo'n stukje tegen, maar stukje groter en hard.
nou ja bladiebla LOL heb gekeken op de zak Matador in Grou, dat is friesland (had ff gekeken op google)
wat zal ik doen?! brief sturen naar dat adres wat op de zak staat? maar dacht kost me straks meer postzegels dan de zak snoep.

dus eigenlijk de vraag, wie weet de verzendkosten naar friesland?
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 2 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 9:37

ExpressoB schreef:heb snoepjes vd week gekocht bij de Aldi, fruitmix Fruit&schuim.
Zag gisteren door een oranjekikkertje een donker stukje zitten en dacht bah wat is dat!? heb hem weggegooid
Zit net weer zo'n snoepje te eten en voelde iets raars in mijn mond, kwam ik weer zo'n stukje tegen, maar stukje groter en hard.
nou ja bladiebla LOL heb gekeken op de zak Matador in Grou, dat is friesland (had ff gekeken op google)
wat zal ik doen?! brief sturen naar dat adres wat op de zak staat? maar dacht kost me straks meer postzegels dan de zak snoep.

dus eigenlijk de vraag, wie weet de verzendkosten naar friesland?

??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 2 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 9:38

ExpressoB schreef:heb snoepjes vd week gekocht bij de Aldi, fruitmix Fruit&schuim.
Zag gisteren door een oranjekikkertje een donker stukje zitten en dacht bah wat is dat!? heb hem weggegooid
Zit net weer zo'n snoepje te eten en voelde iets raars in mijn mond, kwam ik weer zo'n stukje tegen, maar stukje groter en hard.
nou ja bladiebla LOL heb gekeken op de zak Matador in Grou, dat is friesland (had ff gekeken op google)
wat zal ik doen?! brief sturen naar dat adres wat op de zak staat? maar dacht kost me straks meer postzegels dan de zak snoep.

dus eigenlijk de vraag, wie weet de verzendkosten naar friesland?

Ik zou niet de hele zak opsturen, maar gewoon het etiket van de zak, een snoepje en zo'n zwart stukje.

Ik heb nog nooit iets meegstuurd als ik een klacht meldde, ik gooide het meteen weg als het niet goed was, maar kreeg altijd een vergoeding!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 2 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 10:26

Haha de verzendkosten naar Friesland, grapje zeker

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 2 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  TwistedAngel wo 2 maa 2011 - 11:04

ExpressoB schreef:heb snoepjes vd week gekocht bij de Aldi, fruitmix Fruit&schuim.
Zag gisteren door een oranjekikkertje een donker stukje zitten en dacht bah wat is dat!? heb hem weggegooid
Zit net weer zo'n snoepje te eten en voelde iets raars in mijn mond, kwam ik weer zo'n stukje tegen, maar stukje groter en hard.
nou ja bladiebla LOL heb gekeken op de zak Matador in Grou, dat is friesland (had ff gekeken op google)
wat zal ik doen?! brief sturen naar dat adres wat op de zak staat? maar dacht kost me straks meer postzegels dan de zak snoep.

dus eigenlijk de vraag, wie weet de verzendkosten naar friesland?

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 2 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  ExpressoB wo 2 maa 2011 - 11:04

haha nou weet je laat maar
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 2 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  TwistedAngel wo 2 maa 2011 - 11:06

TwistedAngel schreef:
ExpressoB schreef:heb snoepjes vd week gekocht bij de Aldi, fruitmix Fruit&schuim.
Zag gisteren door een oranjekikkertje een donker stukje zitten en dacht bah wat is dat!? heb hem weggegooid
Zit net weer zo'n snoepje te eten en voelde iets raars in mijn mond, kwam ik weer zo'n stukje tegen, maar stukje groter en hard.
nou ja bladiebla LOL heb gekeken op de zak Matador in Grou, dat is friesland (had ff gekeken op google)
wat zal ik doen?! brief sturen naar dat adres wat op de zak staat? maar dacht kost me straks meer postzegels dan de zak snoep.

dus eigenlijk de vraag, wie weet de verzendkosten naar friesland?

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

ik hou dr wel van.. lekker droge humor =)
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 2 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 11:14

Hahah Expresso, voordat je stappen onderneemt.. Het moet naar Van Slooten drop- en suikerwerken in Jirnsum.. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 2 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 11:16

En als dat niet werkt naar Concorp in Best, misschien is dat dichterbij voor je? Dat is het moederbedrijf van bovenstaande.. Weet je het even.. silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 2 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  ExpressoB wo 2 maa 2011 - 11:37

ik wou d'r eigenlijk langs rijden HAHAHAHHAA
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 2 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  loura wo 2 maa 2011 - 22:57

Ik denk ook meestal laat maar als er iets mis is.. Maar als ik dit zo lees ga ik voortaan wel even een mailtje sturen. Veel bedrijven gaan daar toch wel netjes me om zeg, had ik niet verwacht
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 2 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Mari wo 2 maa 2011 - 23:14

Ik heb een keer een brief gestuurd naar Dr. Oetger omdat ze het recept veranderd hadden en ik de minipizza's niet meer te eten vond, haha meer voor de gein, mijn vriend geloofde niet dat ik het zou doen.

Dit kreeg een brief terug en een bon voor een pizza, die heb ik niet gebruikt want ik vond ze niet meer te eten. Vond het zo jammer die Dr. Oetker Crossa mini Formaggi waren echt mijn favoriet, en nu vind ik ze goor. Wilde ze alleen laten weten dat ze een fout hadden begaan, hihi.

Ik moet ook cup a soup nog is laten weten dat mijn collega's en ik de soepjes niet meer zo lekker vinden. Wat je ermee bereikt, niks, maar het lucht wel op.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 2 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 23:23

ExpressoB schreef:ik wou d'r eigenlijk langs rijden HAHAHAHHAA
Sla mijn huisje dan niet over, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 2 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 23:25

_Chance schreef:Wij hebben eens een klacht naar Lays gestuurd, met de lege zak. We hadden muffe Hamka's. Toen kregen we een heel pakket, met 4 soorten chips erin. Goede service dus smile

Dit heb ik ook een keer gehad, zeker goede service.

En datzelfde geldt voor Pampers, ik had hetzelfde als Hazeltje en kreeg dus ook een nieuw pak luiers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 2 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Jmdb do 3 maa 2011 - 2:58

Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar m'n schoonmoeder is hier heel fanatiek in. Zodra er iets kapot/verkeerd/anders dan normaal is schrijft ze een brief. Zo heeft ze regelmatig excuses ontvangen met een nieuwe verpakking! Mijn vriend heeft het laatst voor het eerst gedaan met een flesje bier. Er scheen er eentje 'dood' in het krat te zitten (wist niet dat dat kon?) waarop hij twee euro op z'n rekening kreeg gestort. smile
Jmdb
Jmdb
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 37
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 2 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Sarah1985 do 3 maa 2011 - 3:07

ik had laatst croky gemaild. Ik had een paprika zak, en zat helemaal geen paprika op heel appart ze waren gewoon blank. Ik had gemaild dat ik het vreemd vond verder niks. En toen kreeg ik vorige week een brief dat er een storing was geweest en daardoor kwam dat en er zat 5 euro bij. Heel netjes
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 2 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Niekske do 3 maa 2011 - 3:46

Mijn zusje had ooit een flink stuk ijzerdraad gevonden in een spekje (ze had em al in haar mond, was nog net goed gegaan) toen hebben we dat aangevreten spekje opgestuurd en in binnen een paar dagen een excuusbrief en vier zakken snoepjes/spekjes. Ik weet het merk alleen meer, ik denk katja.

Ik dien eigenlijk nooit een klacht in, ik denk ook heel snel 'laat maar'. Misschien toch vaker doen... ik heb bijvoorbeeld al twee keer van die mini-fietslampjes gehaald bij de hema en als ik thuis kom, doen ze het gewoon niet, of na een paar keer houden ze er mee op.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten - Pagina 2 Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum