suikervrije producten
5 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
suikervrije producten
Ik ben op zoek naar suikervrije producten, zoals broodbeleg, tussendoortjes etc.
Bij de Jumbo kon ik net niet veel vinden, maar weet ook niet goed waar ik naar moet zoeken.
Iemand die me kan helpen?
Bij de Jumbo kon ik net niet veel vinden, maar weet ook niet goed waar ik naar moet zoeken.
Iemand die me kan helpen?
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Re: suikervrije producten
Die staan gewoon bij het vak voor diabetici. Bij de ah hier hebben ze een schap ervan, jumbo weet ik niet. En ik denk dat je bij natuurwinkels ook een hoop kunt vinden.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Natuurwinkel heeft erg veel.
Ik heb jam van ekoland, is gezoet met druivensap. Ook heb ik appelstroop zonder suiker (is wel heel zuur, dochter vindt het heerlijk).
Eet je wel suikervervangers zoals honing en moutstroop enzo? Ze hebben erg lekkere koeken daarvan.
Ik heb jam van ekoland, is gezoet met druivensap. Ook heb ik appelstroop zonder suiker (is wel heel zuur, dochter vindt het heerlijk).
Eet je wel suikervervangers zoals honing en moutstroop enzo? Ze hebben erg lekkere koeken daarvan.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Weet ik niet Linda, ik moet nog beginnen. Vandaag beginnetje gemaakt, maar weet niet goed hoe ik dingen kan vervangen zoals mijn toetje bv. Zelfs in magere yoghurt zit suiker.
Natuurwinkel, soort de tuinen ofzo?
Jilke- Prater
Als toetje kan je biogarde yoghurt gebruiken. Eventueel gezoet met suikervrije jam.
Je kan googlen op "natuurwinkel" of "reformwinkel" om zaken te vinden bij je in de buurt.
Je kan googlen op "natuurwinkel" of "reformwinkel" om zaken te vinden bij je in de buurt.
Gast- Gast
Biogarde is suikervrij ja?
Is de natuurwinkel niet enorm duur? Zag vanmiddag stroopwafels, 4 voor bijna 7 euro..
Is de natuurwinkel niet enorm duur? Zag vanmiddag stroopwafels, 4 voor bijna 7 euro..
Jilke- Prater
Jilke schreef:Weet ik niet Linda, ik moet nog beginnen. Vandaag beginnetje gemaakt, maar weet niet goed hoe ik dingen kan vervangen zoals mijn toetje bv. Zelfs in magere yoghurt zit suiker.
Hier kan je kijken of er 1 bij jou in de buurt zit.
http://www.natuurwinkel.nl/
Mag ik vragen wat de reden is dat je suikervrij gaat eten?
Natuurwinkel is wel duurder ja, maar stukken gezonder.
Linda- Ratel
Ja, biogarde is suikervrij.
De prijzen liggen over het algemeen wel wat hoger dan bij reguliere producten.
Wil je suikervrij gaan eten om gewicht te verliezen of heeft het een andere reden?
De prijzen liggen over het algemeen wel wat hoger dan bij reguliere producten.
Wil je suikervrij gaan eten om gewicht te verliezen of heeft het een andere reden?
Gast- Gast
Qua sapjes kan je voor pure sappen gaan. Wij hebben altijd appelsientje mild, die zijn zonder suiker en ze hebben veel verschillende smaken.
Linda- Ratel
Gewicht verliezen, maar ook ivm candidainfectie.
Jilke- Prater
Zou je dan niet beter een consult aanvragen bij een diëtist? Ik kan me indenken dat het best lastig is als je alles zelf moet uitzoeken.
Gast- Gast
Ken je deze site al? http://suikerwijzer.nl/
Zij zijn wel erg extreem. Ze gebruiken ook geen natuurlijke vervangers.
Het is misschien ook wel nuttig om te lezen wat suiker met je lichaam doet. Wist je dat daar echt even van moet afkicken?
Zij zijn wel erg extreem. Ze gebruiken ook geen natuurlijke vervangers.
Het is misschien ook wel nuttig om te lezen wat suiker met je lichaam doet. Wist je dat daar echt even van moet afkicken?
Linda- Ratel
Ik weet het, van het afkicken. Heb nog geen consult staan, wilde eerst kijken of ik zelf al een heel eind kan komen
Jilke- Prater
Jilke schreef:Ik weet het, van het afkicken. Heb nog geen consult staan, wilde eerst kijken of ik zelf al een heel eind kan komen
Met de juiste info moet je een heel eind komen hoor.
Ik heb zelf slechte ervaringen met diëtisten die door het voedingscentrum zijn geïnspireerd (en dat zijn er nogal veel, vooral degene die door je ziekenfonds worden vergoed, hoe zou dat nou komen
Linda- Ratel
Wat betreft avondeten gaat het niet lukken, gezien ik een partner heb die er niet aan mee wil werken. Masr alles eromheen wil ik wel zoveel mogelijk beperken.
Jilke- Prater
Maar wat voor producten met suiker gebruik je dan tijdens je avond eten? Tijdens het avondeten is suiker toch helemaal niet nodig en makkelijk te mijden?
Linda- Ratel
Vriend wil alles uit pakjes en zakjes.
Jilke- Prater
Jilke schreef:Vriend wil alles uit pakjes en zakjes.
Hoogste tijd voor wat verandering dus. Ben jij de persoon die kookt?
Gast- Gast
wat voor suiker wil je vermijden? alleen de toegevoegde suikers of ook de natuurlijke suikers, in mijn yoghurt zit namelijk wel suiker maar dat is de suiker die van nature al aanwezig is in melk. Want als je echt alles wil vermijden kun je eigenlijk zo goed als niets meer eten, aangezien ook fruit suiker bevat.
Broodbeleg zonder suiker is heel erg wennen, maar wat bijvoorbeeld wel kan is hummus op brood doen. Erg lekker in combinatie met paprika. Of bijvoorbeeld geprakte banaan. Veel suikervrije producten bevatten wel suiker vervangers. Dus het blijft moeilijk.
Waar je ook op moet letten dan is vruchtensappen. Hier staat vaak geen suiker op maar zit indirect wel suiker is. Het geeft in ieder geval wel een suikerpiek. Dit doordat er geconcentreerd sap in zit om het te conserveren. En juist geconcentreerd sap bevat erg veel suikers.
Broodbeleg zonder suiker is heel erg wennen, maar wat bijvoorbeeld wel kan is hummus op brood doen. Erg lekker in combinatie met paprika. Of bijvoorbeeld geprakte banaan. Veel suikervrije producten bevatten wel suiker vervangers. Dus het blijft moeilijk.
Waar je ook op moet letten dan is vruchtensappen. Hier staat vaak geen suiker op maar zit indirect wel suiker is. Het geeft in ieder geval wel een suikerpiek. Dit doordat er geconcentreerd sap in zit om het te conserveren. En juist geconcentreerd sap bevat erg veel suikers.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Jup maar dat is al 5 jaar een discussie met hem. Of we eten gezellig samen, of ik eet alleen of kook 2 verschillende dingen. Daarom wil ik het nu zo proberen en het langzaamaan in het avondeten invoeren ongemerkt.
Jilke- Prater
De toegevoegde suikers. Fruitsuikers nog niet. Al weet ik wel dat je bv beter zuurdere fruitsoorten kunt eten.
Jilke- Prater
Dan kun je in principe wel gewoon magere yoghurt eten. Ben er zelf ook mee bezig want ik krijg door suiker last van mijn darmen.
die site, suikerwijzer vind ik wel heel gaaf. Ik heb even zitten kijken en dat soort recepten wil ik eens proberen.
edit: lees net dit artikel, drukte me weer met de neus op de geiten
die site, suikerwijzer vind ik wel heel gaaf. Ik heb even zitten kijken en dat soort recepten wil ik eens proberen.
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Dan kun je in principe wel gewoon magere yoghurt eten. Ben er zelf ook mee bezig want ik krijg door suiker last van mijn darmen.
Gast- Gast
Oeps typfout. en ja daar kwam natuurlijk geen kringeltje onder
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Suikervrije taart
» Nieuwe producten