Mijn bovenlichaam is te lang..
+2
GreenGrass
Carra
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mijn bovenlichaam is te lang..
of de kleding in de winkels is te kort.
Gek word ik er van. Ik wil zo graag een kort leren jasje. Maar ze staan mij niet omdat ze bij mij nog een paar centimeter korten vallen. Dat ziet er dus niet uit. Ik heb de hoop op een leren jasje voorlopig opgegeven.
Maar nu ben ik al een paar weken op zoek naar zomershirtjes. Iets ruimer vallend, lange shirts. Maar ik kan ze niet vinden! Alles wat iets ruimer valt is te kort. En als ik dan een maat groter neem, dan valt het wel heel ruim. ARGH!
Zijn er meer meiden met dit probleem? Waar kopen jullie je zomertopjes?
Linkjes? Tips voor winkels? Ik weet het niet meer. Ik weet dat miss Etam een kledinglijn heeft voor langere vrouwen. Maar ik vind die kleding over het algemeen niet zo leuk.
Gek word ik er van. Ik wil zo graag een kort leren jasje. Maar ze staan mij niet omdat ze bij mij nog een paar centimeter korten vallen. Dat ziet er dus niet uit. Ik heb de hoop op een leren jasje voorlopig opgegeven.
Maar nu ben ik al een paar weken op zoek naar zomershirtjes. Iets ruimer vallend, lange shirts. Maar ik kan ze niet vinden! Alles wat iets ruimer valt is te kort. En als ik dan een maat groter neem, dan valt het wel heel ruim. ARGH!
Zijn er meer meiden met dit probleem? Waar kopen jullie je zomertopjes?
Linkjes? Tips voor winkels? Ik weet het niet meer. Ik weet dat miss Etam een kledinglijn heeft voor langere vrouwen. Maar ik vind die kleding over het algemeen niet zo leuk.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Re: Mijn bovenlichaam is te lang..
C&A heeft dit seizoen shirts die wel wat langer vallen volgens mij!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Heb je al eens op de site van de miss etam gekeken de laatste tijd?
Ik vind zelf namelijk dat ze tegenwoordig erg leuke shirts hebben. Niet meer zo oudbollig als het ooit was.
Ikzelf vind dat ik me er leuk kan aankleden de laatste tijd.
Ik vind zelf namelijk dat ze tegenwoordig erg leuke shirts hebben. Niet meer zo oudbollig als het ooit was.
Ikzelf vind dat ik me er leuk kan aankleden de laatste tijd.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Ik heb in verhouding ook een heel lang bovenlijf. Mijn geluk is misschien nog dat ik geen heel kleine maat heb, ik red me qua shirts redelijk. Jasjes zijn vaak wel uit verhouding idd. Shirts bij Vero Moda bijv. zijn meestal wel wat langer dacht ik (die basics iig).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het ook, maar niet zo erg als jij. Ik kan bijvoorbeeld geen badpak, body of corrigerend hemdje aan.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Een badpak of jumpsuit kan ik ook niet aan!
Bliss- Lady Post-a-lot
Nee, een badpak draag ik ook niet. Dan moet ik krom lopen.
Die basics van Vera Moda zijn inderdaad prima Bliss. Maar die zitten net even te strak om als 'gewoon' shirtje te dragen. Ik heb daar altijd een jasje of iets dergelijks overheen.
Ik heb op de site gekeken van Miss Etam, maar misschien moet ik eens in de winkel gaan kijken.
Die basics van Vera Moda zijn inderdaad prima Bliss. Maar die zitten net even te strak om als 'gewoon' shirtje te dragen. Ik heb daar altijd een jasje of iets dergelijks overheen.
Ik heb op de site gekeken van Miss Etam, maar misschien moet ik eens in de winkel gaan kijken.
Carra- Kletskop
Ja die basics draag ik eigenlijk ook altijd ergens onder. Komen gewone shirtjes bij jou niet gewoon tot je broekrand dan? Anders kun je er een hemdje onder dragen en in je broek stoppen, zodat je geen blote buik of rug hebt.
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik draag overal van die lange hemdjes onder. En die doe ik in mijn broek of ik laat ze onder het shirtje uitkomen. Bij veel winkels kan ik trouwens goed slagen voor langere shirtjes, dus dan is het niet eens nodig.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Bij wat voor winkels koop jij dan Silke?
En een shirtje er onder kan natuurlijk best, maar dat is niet wat ik wil.
En een shirtje er onder kan natuurlijk best, maar dat is niet wat ik wil.
Carra- Kletskop
Vero Moda, Only, The Sting, Esprit; al viel die laatste de vorige keer wel tegen. Als ik online zoek, kijk ik hoe valt op het model, als het bij haar zo ongeveer op heuplengte valt, zit het bij mij wel goed. En verder is het toch een kwestie van proberen.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Ik vind shirtjes de laatste jaren eigenlijk veel makkelijker te vinden juist, volgens mij zijn er nu veel meer lange shirts dan vroeger.
Bliss- Lady Post-a-lot
Meeehhh, waarom lukt het mij dan niet? Nou, volgende week maar weer opnieuw shoppen.
Carra- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Ptss, en mijn verhaal? (lang verhaal)
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Mijn moeder verbied mij mijn relatie te zien.
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Mijn moeder verbied mij mijn relatie te zien.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: