Date-topic 2
+51
sokpop
Janelie
Sugarfall
Burn
Carra
Lady4
Tabbert
Polly
applestar
Fez
slaatje
Auxo
Minx
Caro
Punk'd
Lenthe
nijntje4
Nyx
Vanilla Queen
Poubelle
Kerel
Bliss
Antibes
Charles
SoGood
June
Marin
JustMeDaan
Blond
Feline
Bay
Atelier Madame
Biancos
Frappuccino
mauwmauw
Arwyn
May
Reva
Japie
Ibbeltje
*Noosa
Vino
Mermaid
Marsy28
Esperanza
Toet
_Lacey_
SuperGrover
FireButterfly
Sunshine
Kiekeboe
55 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Date-topic 2
Minx schreef:Haha nog niets interessants tegen gekomen? Of echt random
Ik had trouwens via ematching iemand gespot, maar kon ook niet reageren. Kwam ik hem via paiq ook nog tegen en nu gaan we wss daten .
Afgelopen vrijdag weer eens ouderwets lopen flirten. Was vooral leuk voor een avondje. Haha beetje te jong nl.
Wat is de wereld toch klein
En goed van je!
Ik heb heel het weekend met niemand geflirt. Dat is ook voor het eerst haha
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Bliss ik zou ook proberen om het gewoon ales een leuke avond te zien.
Minx wat leuk dat je waarschijnlijk gaat daten, ondertussen al een dag afgesproken?
Haha tabbert en beviel het een weekend niet flirten?
Ik heb een poosje niet gereageerd, wel meegelezen op mijn telefoon en tablet. Maar reageren dat ging niet zo.
Heb eind juni een leuke date gehad, alleen jammer dat hij 150 km verder op woont maar ja. Vervolgens is mijn vader overleden en had ik dus niet echt de behoefte om te daten. Daarna nog wel contact gehad via de what's app en ook wel gevraagd of hij nog een keer wilde afspreken. Dat wilde hij wel maar kon niet op de dagen die ik voorstelde. Nu laat ik het dus maar een beetje bij hem om met een nieuw voorstel te komen. Hij mag ook wel een beetje initiatief tonen
Ondertussen kijk ik in de kroeg ook lekker om mij heen maar daar wil het nog niet zo lukken. Weet gewoon echt niet zo goed hoe dat moet, flirten in de kroeg
Ach wie weet heb ik over een maandje op lowlands meer succes.
Minx wat leuk dat je waarschijnlijk gaat daten, ondertussen al een dag afgesproken?
Haha tabbert en beviel het een weekend niet flirten?
Ik heb een poosje niet gereageerd, wel meegelezen op mijn telefoon en tablet. Maar reageren dat ging niet zo.
Heb eind juni een leuke date gehad, alleen jammer dat hij 150 km verder op woont maar ja. Vervolgens is mijn vader overleden en had ik dus niet echt de behoefte om te daten. Daarna nog wel contact gehad via de what's app en ook wel gevraagd of hij nog een keer wilde afspreken. Dat wilde hij wel maar kon niet op de dagen die ik voorstelde. Nu laat ik het dus maar een beetje bij hem om met een nieuw voorstel te komen. Hij mag ook wel een beetje initiatief tonen
Ondertussen kijk ik in de kroeg ook lekker om mij heen maar daar wil het nog niet zo lukken. Weet gewoon echt niet zo goed hoe dat moet, flirten in de kroeg
Ach wie weet heb ik over een maandje op lowlands meer succes.
sokpop- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 151
Registratiedatum : 31-12-12
Gecondoleerd met je vader, sokpop.
Vroeg me laatst al af hoe het met je ging op date gebied.
Vroeg me laatst al af hoe het met je ging op date gebied.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Jaaaaaaaaaaaaaaaa!! Ik mag me hier aanmelden!
Ik heb gisteren op een festivalletje hier in het dorp iemand gespot waarvan ik meteen al dacht... W-O-W!
Maar te bang om erop af te stappen, zelfs na wat wijntjes. M'n nichtje had meer wijn op en is nog naar hem toe gegaan van "hoi, mijn nicht vind je leuk en is vrijgezel". Ik schaamde me dood.....
Maaaaaar tot mijn verbazing heeft ie me opgezocht via FB, en stuurde hij vanmiddag een berichtje. Nu dus de hele dag heen en weer gestuurd en net vroeg hij of ik zin had om van de week samen een terrasje op te zoeken.
Wiehoeeeeeee!!
Ik heb gisteren op een festivalletje hier in het dorp iemand gespot waarvan ik meteen al dacht... W-O-W!
Maar te bang om erop af te stappen, zelfs na wat wijntjes. M'n nichtje had meer wijn op en is nog naar hem toe gegaan van "hoi, mijn nicht vind je leuk en is vrijgezel". Ik schaamde me dood.....
Maaaaaar tot mijn verbazing heeft ie me opgezocht via FB, en stuurde hij vanmiddag een berichtje. Nu dus de hele dag heen en weer gestuurd en net vroeg hij of ik zin had om van de week samen een terrasje op te zoeken.
Wiehoeeeeeee!!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Sokpop gecondoleerd, kan me voorstellen dat je hoofd nu niet zo naar daten staat.
Jd leuk klinkt goed.
Wij gaan waarschijnlijk dinsdag afspreken. Ik ben dan op tijd vrij en hij heeft vakantie. Scheelt mij weer een hoop uitleggen thuis.
Jd leuk klinkt goed.
Wij gaan waarschijnlijk dinsdag afspreken. Ik ben dan op tijd vrij en hij heeft vakantie. Scheelt mij weer een hoop uitleggen thuis.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Gecondoleerd Sokpop.
Goed dat je berichtjes hebt gestuurd Bliss! Voordeel van maar 1 dag actief lid zijn je moet nu wel. Kan je wel reageren als zij op jou reageren?
Met mijn vriend gaat het erg goed! Vandaag wonen we al weer 5 maanden samen. Maar ik lees en leef hier nog altijd met iedereen mee.
JD en Minx heel veel plezier!
Goed dat je berichtjes hebt gestuurd Bliss! Voordeel van maar 1 dag actief lid zijn je moet nu wel. Kan je wel reageren als zij op jou reageren?
Met mijn vriend gaat het erg goed! Vandaag wonen we al weer 5 maanden samen. Maar ik lees en leef hier nog altijd met iedereen mee.
JD en Minx heel veel plezier!
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Sokpop, wat erg, gecondoleerd.
JD, leuk, ben benieuwd!
Minx, veel plezier alvast!
Janelie, leuk dat jullie alweer zo lang samenwonen!
Nou, ik heb volgens mij wel naar 5 mannen een (heel kort) berichtje gestuurd en van niemand wat gehoord Volgens mij zijn de meesten totaal niet meer actief ook, want er heeft er maar één op mijn profiel gekeken. Ik snap het niet helemaal, want ze krijgen er wel mail van natuurlijk. Lijkt mij dat je dan op z'n minst even een kijkje neemt, maar goed. Dan niet hè.
JD, leuk, ben benieuwd!
Nou, ik heb volgens mij wel naar 5 mannen een (heel kort) berichtje gestuurd en van niemand wat gehoord Volgens mij zijn de meesten totaal niet meer actief ook, want er heeft er maar één op mijn profiel gekeken. Ik snap het niet helemaal, want ze krijgen er wel mail van natuurlijk. Lijkt mij dat je dan op z'n minst even een kijkje neemt, maar goed. Dan niet hè.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Sokpop, wat erg, gecondoleerd.
JD, leuk, ben benieuwd!
dat hoeft niet altijd zo te zijn dat ze het dan zien. Ik heb al die mail-shit in een aparte map binnenkomen, als ik er geen zin in heb dan kijk ik niet eens in die map. Ik heb er al sinds jaar en dag niet meer ingekeken moet ik eerlijk zijn. Of het komt bij hun junk binnen. Anyhow.. probeer nou niet teveel conclusies te trekken..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Bij mij komt het zelfs op een apart adres binnen. Hoef die mail echt niet tussen mijn gewone mail te hebben. En het is warm dus de meesten zullen op het terras zitten of druk zijn met andere sociale dingen of op vakantie zijn. Het kan zo veel redenen hebben. En eerlijk ik reageer ook niet altijd netjes terug als ik een reactie krijg.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik heb een paar maadnden geleden ook pas mn Paiq account opgezegd. Helemaal vergeten dat ik die had, mailtjes daarvan kwamen ook altijd op een oud e-mailadres. Meeste mannen spieken in ieder geval wel even op je profiel denk ik.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Janelie schreef:Ik heb een paar maadnden geleden ook pas mn Paiq account opgezegd. Helemaal vergeten dat ik die had, mailtjes daarvan kwamen ook altijd op een oud e-mailadres. Meeste mannen spieken in ieder geval wel even op je profiel denk ik.
haha janelie daar heb ik je indertijd nooit gesproken
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Kerel schreef:Janelie schreef:Ik heb een paar maadnden geleden ook pas mn Paiq account opgezegd. Helemaal vergeten dat ik die had, mailtjes daarvan kwamen ook altijd op een oud e-mailadres. Meeste mannen spieken in ieder geval wel even op je profiel denk ik.
Ik zou het gewoon aan al je contacten vragen :s wie weet zit er een forummer tussen...
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Kerel schreef:Janelie schreef:Ik heb een paar maadnden geleden ook pas mn Paiq account opgezegd. Helemaal vergeten dat ik die had, mailtjes daarvan kwamen ook altijd op een oud e-mailadres. Meeste mannen spieken in ieder geval wel even op je profiel denk ik.
Ik zou het gewoon aan al je contacten vragen :s wie weet zit er een forummer tussen...
moet ik eerst weer aanmelden
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Kerel schreef:Janelie schreef:Ik heb een paar maadnden geleden ook pas mn Paiq account opgezegd. Helemaal vergeten dat ik die had, mailtjes daarvan kwamen ook altijd op een oud e-mailadres. Meeste mannen spieken in ieder geval wel even op je profiel denk ik.
Wáárom maak jij dit soort opmerkingen eigenlijk?
Caro- Ratel
Caro schreef:Kerel schreef:Janelie schreef:Ik heb een paar maadnden geleden ook pas mn Paiq account opgezegd. Helemaal vergeten dat ik die had, mailtjes daarvan kwamen ook altijd op een oud e-mailadres. Meeste mannen spieken in ieder geval wel even op je profiel denk ik.
Hier moest ik hardop om lachen. Nog steeds eigenlijk.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Caro schreef:
Whahahaha
Minx- Lady Post-a-lot
@ Caro, Minx en Carra... Wij (Kerel, Angela86, Janelie, Zwoesj en ik) hadden een tijd geleden een erg gezellig topic dat zeker een half jaar heeft gelopen (als het niet langer is). Dus die opmerking van Kerel moet je niet al te serieus nemen denk ik. Dat heeft meer te maken met dat topic van vroeger.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Dan nog hij maakt net iets te vaak van dit soort opmerkingen.
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Dan nog hij maakt net iets te vaak van dit soort opmerkingen.
Oh ja! Ultiem forummomentje.. Ik sta in een onderschrift!!
En Fred: hij maakt ze idd nét iets te vaak. Op nét (oh nee 99% van de tijd) het verkeerde moment.
Caro- Ratel
Zojuist een tweede date afgesproken. Wel pas voor volgende week zaterdag dus dat is dan weer een beetje jammer.
O en hij had bedacht dat ik wel rondje mee kan achter op de motor, wat ik dan wel weer erg spannend vind. We zullen zien hoe dat gaat.
O en hij had bedacht dat ik wel rondje mee kan achter op de motor, wat ik dan wel weer erg spannend vind. We zullen zien hoe dat gaat.
sokpop- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 151
Registratiedatum : 31-12-12
sokpop schreef:Zojuist een tweede date afgesproken. Wel pas voor volgende week zaterdag dus dat is dan weer een beetje jammer.
Leuk Sokpop! Geniet ervan :-). je hebt het verdiend na de ellende waarin je zit. Probeer deze momentjes vast te pakken en er zo goed als je het kan van te genieten. Nog gecondoleerd meis
Caro- Ratel
Leuk sokpop, duurt dan wel lang nog of niet?
Minx- Lady Post-a-lot
Sokpop, gecondoleerd!Ik kan me voorstellen dat je hoofd even niet naar daten stond, maar leuk dat je volgende week hebt afgesproken.
Minx, jij hebt vandaag je date toch?! Veel plezier alvast!
Bliss, jij nog wat gehoord van je e-matching mannen?
Minx, jij hebt vandaag je date toch?! Veel plezier alvast!
Bliss, jij nog wat gehoord van je e-matching mannen?
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Nee, niks gehoord.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Nee volgende week pas hij is nu nog weg. Krijg je met de zomervakantie.
Bliss stiekem ben ik wel benieuwd wie je een bericht hebt gestuurd
Bliss stiekem ben ik wel benieuwd wie je een bericht hebt gestuurd
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: