Date-topic 2
+51
sokpop
Janelie
Sugarfall
Burn
Carra
Lady4
Tabbert
Polly
applestar
Fez
slaatje
Auxo
Minx
Caro
Punk'd
Lenthe
nijntje4
Nyx
Vanilla Queen
Poubelle
Kerel
Bliss
Antibes
Charles
SoGood
June
Marin
JustMeDaan
Blond
Feline
Bay
Atelier Madame
Biancos
Frappuccino
mauwmauw
Arwyn
May
Reva
Japie
Ibbeltje
*Noosa
Vino
Mermaid
Marsy28
Esperanza
Toet
_Lacey_
SuperGrover
FireButterfly
Sunshine
Kiekeboe
55 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Date-topic 2
Ja, dit ging om hem. Jullie weten hoe ik ben met mannen, ik zie altijd wel iets om op af te knappen. Dat had ik nu dus totaal niet, ik vond alles leuk aan hem. Het boeide me niet dat ie nauwelijks langer was dan ik en (donker)blond haar had, om maar wat te noemen, hij was gewoon leuk. (ok ik was niet nuchter, maar ook niet straalbezopen ofzo - dat kwam pas toen hij weg was en ik nog twee wijn aan de bar achterover heb geslagen )
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Jammer van je date Bliss. Gelukkig heeft hij wel betaald. Daar is dan ook wel alles mee gezegd.
En die man van gisteren is gewoon stom. Jou een beetje het gevoel geven dat hij geen vriendin heeft. En dan doodleuk zeggen dat dat wel zo is. Dat is geen leuke man. Hij kan dan wel leuk gedaan hebben, maar hij ís niet leuk!
En die man van gisteren is gewoon stom. Jou een beetje het gevoel geven dat hij geen vriendin heeft. En dan doodleuk zeggen dat dat wel zo is. Dat is geen leuke man. Hij kan dan wel leuk gedaan hebben, maar hij ís niet leuk!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Jammer van je date Bliss.
Ook jammer van de man uit de kroeg maar maak je het jezelf niet erg moeilijk nu? Je weet vrijwel niets van hem, voor hetzelfde geld doet 'ie ook aan koekiemonster cupcakes bakken en staat 'ie elke week te darten.
Zie het als een leuke avond waarbij je een leuk gesprek hebt gehad en lekker hebt staan te flirten. Jammer dat 'ie een vriendin heeft maar ik vind niet dat hij dat meteen had moeten melden ofzo. Misschien zag hij het gesprek met jou wel gewoon als wat het was, een gezellig gesprek.
Ook jammer van de man uit de kroeg maar maak je het jezelf niet erg moeilijk nu? Je weet vrijwel niets van hem, voor hetzelfde geld doet 'ie ook aan koekiemonster cupcakes bakken en staat 'ie elke week te darten.
Zie het als een leuke avond waarbij je een leuk gesprek hebt gehad en lekker hebt staan te flirten. Jammer dat 'ie een vriendin heeft maar ik vind niet dat hij dat meteen had moeten melden ofzo. Misschien zag hij het gesprek met jou wel gewoon als wat het was, een gezellig gesprek.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ja, ik weet niet, het is niet dat ie enorm aan het flirten was ofzo, maar ik kreeg idd niet de indruk dat ie een vriendin zou hebben (anders zou ik het nooit gevraagd hebben natuurlijk). Dit sucks gewoon!
Hoe laat heb jij jouw date morgen en wat gaan jullie doen? Veel plezier alvast!
Hoe laat heb jij jouw date morgen en wat gaan jullie doen? Veel plezier alvast!
Bliss- Lady Post-a-lot
Carra schreef:Jammer van je date Bliss. Gelukkig heeft hij wel betaald. Daar is dan ook wel alles mee gezegd.
Ok ik weet dat het lieve woorden zijn en opbeurend bedoeld is, maar vind je het echt stom dat die man Bliss het gevoel gaf geen vriendin te hebben?
Ik weet natuurlijk niet met hoeveel woorden hij dat gezegd heeft, maar als een man die een relatie heeft gaat stappen en aanspraak heeft is dat toch niet het eerst wat hij moet zeggen, zeker niet als er niet letterlijk gevraagd wordt 'heb je eigenlijk een vriendin?'
Poubelle- Ratel
Ik dacht gelezen te hebben dat hij eerst zei dat hij geen vriendin had? Of heb ik dat verkeerd gelezen?
Hoe dan ook, Poubelle heeft gelijk. Misschien heeft de man uit de kroeg nog een veel ergere hobby. Heeft hij een ontzettende postzegelverzameling of zo. Dat vertelt hij natuurlijk niet bij een gesprek in de kroeg.
Hoe dan ook, Poubelle heeft gelijk. Misschien heeft de man uit de kroeg nog een veel ergere hobby. Heeft hij een ontzettende postzegelverzameling of zo. Dat vertelt hij natuurlijk niet bij een gesprek in de kroeg.
Carra- Kletskop
Ja dat ben ik wel met je eens Poubelle, ik vind hem ook niet stom daardoor ofzo. Ik voel mezelf vooral stom dat ik het niet beter heb gecheckt van tevoren
Bliss- Lady Post-a-lot
Oh ik lees nu dat het om die andere vrouw ging die er bij was. Dat zij niet zijn vriendin was. Dan was ik iets te vroeg met mijn conclusie dat hij stom is.
Carra- Kletskop
Carra schreef:Oh ik lees nu dat het om die andere vrouw ging die er bij was. Dat zij niet zijn vriendin was. Dan was ik iets te vroeg met mijn conclusie dat hij stom is.
Huh, ik snap het niet
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik dacht in jouw stukje van gisteren gelezen te hebben dat hij had gezegd dat hij geen vriendin had. Maar dat heb ik net nog een keer nagelezen en hij had alleen maar gezegd dat die vrouw die met hem mee was niet zijn vriendin was.
Carra- Kletskop
Oh zo, dat klopt ja. Doordat ie zo nadrukkelijk zei dat zij een gewone vriendin was, werd ik wel op het verkeerde been gezet helaas. Verkeerd geïnterpreteerd dus.
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Ja, dit ging om hem. Jullie weten hoe ik ben met mannen, ik zie altijd wel iets om op af te knappen. Dat had ik nu dus totaal niet, ik vond alles leuk aan hem. Het boeide me niet dat ie nauwelijks langer was dan ik en (donker)blond haar had, om maar wat te noemen, hij was gewoon leuk. (ok ik was niet nuchter, maar ook niet straalbezopen ofzo - dat kwam pas toen hij weg was en ik nog twee wijn aan de bar achterover heb geslagen )
Ik vind een vriendin hebben ook wel een afknapper
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Die date van vanavond was trouwens al getrouwd geweest! Is niet zo erg natuurlijk, al heeft dat uiteraard niet mijn voorkeur. Maar liever een gescheiden man dan één met kinderen. Vond hem op Paiq wel wat vlotter overkomen dan in het echt. Heb van hem nog niks gehoord nu, ben wel erg benieuwd hoe hij erover denkt eigenlijk. Ik stuur hem morgen in elk geval ff een berichtje, ga nu echt slapen, wat een slopende eerste vakantiedag!
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss ik vind het niet echt gezond dat je nu liefdesverdriet hebt van iemand die je 3 uur gesproken hebt. Het lijkt me ook best moeilijk voor je vriendin toen je moest huilen in de kroeg. Ik weet eigenlijk niet hoe ik gereageerd zou hebben als ik je vriendin was. Misschien kun je proberen niet alles zo groot te maken in je leven waar het niet nodig is. Vind ik echt zonde om te lezen voor jou als mens.
Gast- Gast
Tja, dat 'liefdesverdriet' stond niet voor niks tussen aanhalingstekens hè, dat is t natuurlijk niet echt, maar zo voelde t wel ff een beetje. Vrijdag heb ik vakantie gekregen en volgens mij kwam met die 'afwijzing' van die jongen even alle stress en oververmoeidheid van de laatste schoolweken eruit. Ik was echt op en dat ben ik nog steeds, word net weer doodmoe wakker. Maar goed, de nodige alcohol versterkt dat gevoel dan natuurlijk alleen maar. Ik ben al een jankerd, maar met drank op huil ik helemaal veel sneller. M'n vriendinnen reageerden juist superlief, vond ik heel fijn.
Bliss- Lady Post-a-lot
Poubelle schreef:Jammer van je date Bliss.
Huh ik zie je reactie nu pas, gisteren overheen gelezen ofzo. Je hebt gelijk hoor en ik ga ook proberen het zo te zien. Het is alleen gewoon kut om een blauwtje te lopen, heb ik vroeger al iets te vaak gedaan en dan komt meteen dat gevoel weer terug.
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Poubelle schreef:Jammer van je date Bliss.
Huh ik zie je reactie nu pas, gisteren overheen gelezen ofzo. Je hebt gelijk hoor en ik ga ook proberen het zo te zien. Het is alleen gewoon kut om een blauwtje te lopen, heb ik vroeger al iets te vaak gedaan en dan komt meteen dat gevoel weer terug.
Ik vind dit geen blauwtje lopen hoor. Een blauwtje lopen vind ik meer als de jongen niet met je wil daten omdat ie jou gewoon niet leuk vindt.
Poubelle- Ratel
Ja ok, dat is een echt blauwtje idd (waar ik ook genoeg ervaring mee heb). Dit is eigenlijk gewoon vette pech
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Ja ok, dat is een echt blauwtje idd (waar ik ook genoeg ervaring mee heb). Dit is eigenlijk gewoon vette pech
Precies, dikke pech. Maar probeer er niet in te blijven hangen. Hij wordt er niet vrijgezel van en jij wordt er niet vrolijker op.
Het is lekker weer, iedereen is vrolijk en buiten en ga daar vrolijk verder met flirten.
Poubelle- Ratel
Bliss, jammer dat de date niet zo leuk was. Gelukkig had je je van tevoren niet zo druk gemaakt!
Wat betreft vrijdag ben ik het eens met de rest. Je hebt (tot een bepaald punt dan) een hele leuke avond gehad, lekker staan flirten en praten met een leuke man en je hebt ook nog gewoon het lef gehad om hem mee uit te vragen! Dat is toch juist hartstikke goed en leuk! Heel jammer dat hij een vriendin had en ik kan me heel goed voorstellen dat je daar van baalt, maar als je dat allemaal niet had gedaan dan had je waarschijnlijk gebaald dat je het niet gevraagd had.
Wat betreft vrijdag ben ik het eens met de rest. Je hebt (tot een bepaald punt dan) een hele leuke avond gehad, lekker staan flirten en praten met een leuke man en je hebt ook nog gewoon het lef gehad om hem mee uit te vragen! Dat is toch juist hartstikke goed en leuk! Heel jammer dat hij een vriendin had en ik kan me heel goed voorstellen dat je daar van baalt, maar als je dat allemaal niet had gedaan dan had je waarschijnlijk gebaald dat je het niet gevraagd had.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Bliss schreef:Die date van vanavond was trouwens al getrouwd geweest! Is niet zo erg natuurlijk, al heeft dat uiteraard niet mijn voorkeur. Maar liever een gescheiden man dan één met kinderen. Vond hem op Paiq wel wat vlotter overkomen dan in het echt. Heb van hem nog niks gehoord nu, ben wel erg benieuwd hoe hij erover denkt eigenlijk. Ik stuur hem morgen in elk geval ff een berichtje, ga nu echt slapen, wat een slopende eerste vakantiedag!
Ik ook. En ik kan je zeggen: je voelt er niks van!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Jammer van je date. Een vriend van mij bakt ook die koekiemonstercupcakes :laughcry:Maar ze zijn wel echt lekker!
Ondanks dat het van kroegman ontzettend jammer is dat hij een vriendin heeft kan je er ook wel wat positiefs uithalen. Hij heeft wel de hele avond met jou gekletst. Niet met een andere vrouw. Ik heb het zelf ook een aantal keer gehad en ondanks dat ik het dan super jammer vond dat hij een vriendin had, vond ik het ook wel goed voor mn ego.
Natuurlijk is dat niet hetgeen waar je naar opzoek bent dat snap ik wel. Dat was ik ook niet. Ik zocht ook een leuke jongen voor mij en niet iemand die allang bezet is en alleen een leuke avond wil kletsen. En daar mag je best even van balen.
Ondanks dat het van kroegman ontzettend jammer is dat hij een vriendin heeft kan je er ook wel wat positiefs uithalen. Hij heeft wel de hele avond met jou gekletst. Niet met een andere vrouw. Ik heb het zelf ook een aantal keer gehad en ondanks dat ik het dan super jammer vond dat hij een vriendin had, vond ik het ook wel goed voor mn ego.
Natuurlijk is dat niet hetgeen waar je naar opzoek bent dat snap ik wel. Dat was ik ook niet. Ik zocht ook een leuke jongen voor mij en niet iemand die allang bezet is en alleen een leuke avond wil kletsen. En daar mag je best even van balen.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Caro schreef:Bliss schreef:Die date van vanavond was trouwens al getrouwd geweest! Is niet zo erg natuurlijk, al heeft dat uiteraard niet mijn voorkeur. Maar liever een gescheiden man dan één met kinderen. Vond hem op Paiq wel wat vlotter overkomen dan in het echt. Heb van hem nog niks gehoord nu, ben wel erg benieuwd hoe hij erover denkt eigenlijk. Ik stuur hem morgen in elk geval ff een berichtje, ga nu echt slapen, wat een slopende eerste vakantiedag!
Ik ook. En ik kan je zeggen: je voelt er niks van!
Haha nee is natuurlijk ook zo hoor, ik moet er geloof ik alleen ff aan wennen dat ik nu in de leeftijdscategorie van gescheiden mannen val
@ Janelie: ja idd. Hoe gaat het met jou en je vriend eigenlijk?!
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik ben nu trouwens ff één dag actief lid op e-Matching en ben tijdens het 'foto bladeren' gewoon random hier en daar een bericht aan het versturen (van één zin zo ongeveer), ik vond dat ik er toch even van moest profiteren haha.
Bliss- Lady Post-a-lot
Haha nog niets interessants tegen gekomen? Of echt random
Ik had trouwens via ematching iemand gespot, maar kon ook niet reageren. Kwam ik hem via paiq ook nog tegen en nu gaan we wss daten .
Afgelopen vrijdag weer eens ouderwets lopen flirten. Was vooral leuk voor een avondje. Haha beetje te jong nl.
Ik had trouwens via ematching iemand gespot, maar kon ook niet reageren. Kwam ik hem via paiq ook nog tegen en nu gaan we wss daten .
Afgelopen vrijdag weer eens ouderwets lopen flirten. Was vooral leuk voor een avondje. Haha beetje te jong nl.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: