Sneeuw?
+15
Jeanette
Tinus
Sue
Sweety
loura
Rovine
Suus
Blond
Esperanza
Caramba
Lotus
Ibbeltje
Antibes
Rush
Krullebol
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Sneeuw?
Ik hoorde vanmorgen op het nieuws dat er mogelijk in het land natte sneeuw kan vallen. Hartstikke leuk dacht ik. Kijk ik net uit het raam, en ja hoor. Het sneeuwt! ( al is het wel natte sneeuw ) Maar het sneeuwt!
En bij jullie?
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Sneeuw?
Nee het regent hier, maar ik geloof dat het in het noorden ook niet zou gaan sneeuwen. Gisterenochtend sneeuwde het hier wel.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Zelda schreef:Van mij mag die sneeuw wel wegblijven, heb er echt een hekel aan.
Dat heb ik ook wel Als ik lekker warm met kopje chocomelk binnen zit en uit het raam kijk vind ik het prachtig
Jammer genoeg moet ik vandaag veel fietsen naar afspraken, dus dan vind ik het toch wat minder leuk...
Laatst aangepast door Krullebol op do 15 dec 2011 - 20:55; in totaal 1 keer bewerkt
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Hier nog geen sneeuw.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik lees het woord sneeuw, kijk naar buiten: het sneeuwt hier!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik wil wel een meter sneeuw, het kan mij niet gek genoeg gaan. Ben zo gek op de winter!
Ben ook geboren tijdens een sneeuwstorm.
Ben ook geboren tijdens een sneeuwstorm.
Rush- Lady Post-a-lot
Er zit dit jaar geen witte kerst in
Ik wil sneeuw, alles beter dan storm en regen.
Ik wil sneeuw, alles beter dan storm en regen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Geef mij maar gewoon helder weer. Sneeuw of geen sneeuw maakt me niet eens echt uit, maar dit stormweer ben ik echt zat!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Hier geen sneeuw. Wel regen, VEEL regen.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik ben dit weer ook spuug en de spuug zat!
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Natte sneeuw toen ik vanochtend naar het station reed.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil ook sneeuw! Alhoewel, natte sneeuw vind ik niet zo veel aan, ik wil dat het lekker blijft liggen Ik ben ook geboren terwijl er een heel pak sneeuw lag, misschien komt het daardoor Daarna duurde het 18 jaar voor ik weer eens sneeuw op mijn verjaardag kreeg! Nu regent het hier...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Volgens mij nu wel natte sneeuw hier.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hier waait en regent het alleen maar.
Het maakt mij allemaal niet zo heel veel uit, zolang het maar niet weer zo koud wordt dat de eendjes met zijn allen op een meterje water moeten zitten.
Het maakt mij allemaal niet zo heel veel uit, zolang het maar niet weer zo koud wordt dat de eendjes met zijn allen op een meterje water moeten zitten.
Gast- Gast
Krullebol schreef:Zelda schreef:Van mij mag die sneeuw wel wegblijven, heb er echt een hekel aan.
Dat heb ik ook wel Als ik lekker warm met kopje chocomelk binnen zit en uit het raam kijk vind ik het prachtig
Jammer genoeg moet ik vandaag veel fietsen naar afspraken, dus dan vind ik het toch wat minder leuk...
Dat inderdaad. Ik wil best wel een beetje sneeuw in mijn vakantie, zo 1 dagje in de sneeuw spelen en genieten van het uitzicht. Maar als ik moet autorijden of fietsen graag boven het vriespunt.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Alleen maar regen.. Maar in het noordwesten zou ook geen natte sneeuw vallen vandaag
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Hier heeft het even geregend. Nu is het droog met veel wind, van mij mag de sneeuw gewoon wegblijven. Moet van het weekend rijden met de auto dan wil ik graag een gladvrije en sneeuwvrije weg hebben. Straks ook met de kerst mag het wegblijven. Of de tijd dat ik binnen ben sneeuwen en als ik naar buiten ga dat de sneeuw weg is Helaas kan ik niet toveren.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Ik wil ook sneeuw! Ik woon midden in het bos tegenwoordig dus het lijkt mij echt prachtig.
Die harde wind vind ik nu vreselijk, er staan naast het huis 2 hele oud hoge bomen gigantisch heen en weet te zwiepen, ben best bang dat ze op ons huis zullen vallen!
Die harde wind vind ik nu vreselijk, er staan naast het huis 2 hele oud hoge bomen gigantisch heen en weet te zwiepen, ben best bang dat ze op ons huis zullen vallen!
Sue- Fluisteraar
- Aantal berichten : 108
Punten : 129
Registratiedatum : 14-08-11
Ik vind sneeuw leuk als ik er niet uit hoef met de auto of fiets. Een boswandeling door de sneeuw is ook nog wel leuk. Maar mooier is er naar kijken op mijn bank vanuit mijn warme huisje met warme chocomelk.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Hier (nog) geen sneeuw en van mij hoeft het er ook niet te komen eigenlijk.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik wil vanaf woensdag sneeuw. Dan heb ik verlof
(vind het echt doodeng om met sneeuw te rijden. Vooral nu er ook nog iemand meelift)
(vind het echt doodeng om met sneeuw te rijden. Vooral nu er ook nog iemand meelift)
Toen ik vanmorgen wakker werd lag er sneeuw! Helaas is het allemaal weer gesmolten maar ik heb goede hoop voor kerst
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
http://www.telegraaf.nl/jsp/foto_window.jsp?id=http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00936/sneeuw6_936227d.jpg&caption=%20©right=ROBERT%20HOETINK%20&artid=11133740&artsec=binnenland&artparsec=binnenland&arttit=Sneeuw%20kleurt%20delen%20van%20Nederland%20wit
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: