Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Net als Marin ook droombaan 'gevonden' en nu solliciteren...

+7
Oasis
Pineco
Burn
Fortissimo
Mermaid
mzcharlotte
Chocoholic
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Net als Marin ook droombaan 'gevonden' en nu solliciteren... - Pagina 2 Empty Re: Net als Marin ook droombaan 'gevonden' en nu solliciteren...

Bericht  Jeanette di 14 mei 2013 - 0:32

Fortissimo schreef:Zojuist een belletje. Ik ben

AANGENOMEN!

Jeej! Gefeliciteerd! :cheering:
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net als Marin ook droombaan 'gevonden' en nu solliciteren... - Pagina 2 Empty Re: Net als Marin ook droombaan 'gevonden' en nu solliciteren...

Bericht  Sterre wo 15 mei 2013 - 4:51

Whoo spannend Guat, ik lees dit nu pas! Het klinkt als meant to be. Trek je de zenuwen van het wachten een beetje?

@Fortissimo, gefeliciteerd!!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 5:46

Thnx, lieve Sterre. Nou weet je, ik hoef nu nog niet nerveus te worden, want het kan 4 wk duren voor ik bericht krijg. Heb nu alleen de bevestiging binnen en op zich ben ik vrij nuchter hierin. Zou super zijn als ik word uitgenodigd, maar ik wed niet op 1 paard. Zo heet dat toch?Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: