Ik heb mijn droombaan!
+11
Parisienne
Zora
BJA
Zininzon
Chocolate Cookie
Floor
Oasis
silly-one
Zwerver
Ugly Betty
Snoes
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ik heb mijn droombaan!
Ik moet even juichen hoor. Ik zit vandaag ziek thuis, en werd net gebeld door de instelling waar ik drie weken geleden heb gesolliciteerd. Ze willen graag dat ik er kom werken!
Het is voor mij echt een super baan, bij een nieuwe instelling, waar ik mijn functie helemaal zelf mag gaan invullen (qua materialen etc.). Ik kan er multi-disciplinair aan de slag (zelf als logopedist en er zitten diverse pedagogen/kinderpsychologen, dietisten, fysiotherapeuten en muziektherapeuten).
Het is echt zo'n geweldige kans voor mij, en dat terwijl ik nog officieel moet afstuderen. Ik ben er helemaal hyper van haha . Ik had echt niet durven hopen dat ik daadwerkelijk werd aangenomen, maar blijkbaar zien ze toch iets in me en dat voelt heel fijn!
Het is voor mij echt een super baan, bij een nieuwe instelling, waar ik mijn functie helemaal zelf mag gaan invullen (qua materialen etc.). Ik kan er multi-disciplinair aan de slag (zelf als logopedist en er zitten diverse pedagogen/kinderpsychologen, dietisten, fysiotherapeuten en muziektherapeuten).
Het is echt zo'n geweldige kans voor mij, en dat terwijl ik nog officieel moet afstuderen. Ik ben er helemaal hyper van haha . Ik had echt niet durven hopen dat ik daadwerkelijk werd aangenomen, maar blijkbaar zien ze toch iets in me en dat voelt heel fijn!
Gast- Gast
Re: Ik heb mijn droombaan!
Wat fijn! Gefeliciteerd En snel beter he!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Super zeg, gefeliciteerd!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Wauw! Gefeliciteerd
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
GEFELICITEERD. Wel lekker hoor al een baan hebben terwijl je nog moet afstuderen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Super, gefeliciteerd!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Wat lief, jullie felicitaties, bedankt!
Ik kan er direct na mijn stage aan de slag (half april). Maar ik mag waarschijnlijk al wat eerder met een aantal clienten aan de slag die het echt nodig hebben. Al heel snel dus!
Ik kan er direct na mijn stage aan de slag (half april). Maar ik mag waarschijnlijk al wat eerder met een aantal clienten aan de slag die het echt nodig hebben. Al heel snel dus!
Laatst aangepast door Minneke op ma 21 maa 2011 - 4:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gefeliciteerd!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Wauw wat goed zeg!! Gefeliciteerd
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Leuk ook dat je zo gauw kan beginnen. Ik wens je veel plezier en succes met je nieuwe baan.
Gast- Gast
Gefeliciteerd! Klinkt echt super leuk!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Minneke schreef:Ik moet even juichen hoor. Ik zit vandaag ziek thuis, en werd net gebeld door de instelling waar ik drie weken geleden heb gesolliciteerd. Ze willen graag dat ik er kom werken!
Wat gaaf, klinkt als een hele gave baan. Gefeliciteerd ! Als ze nou nog een pedagoog zoeken bied ik me aan
Gast- Gast
Wat gaaf! Gefeliciteerd en heel veel succes met je nieuwe baan!
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Wauw, dat klinkt superinteressant! Leuk zeg!! Is de instelling ook in omgeving Utrecht?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Zora schreef:Wauw, dat klinkt superinteressant! Leuk zeg!! Is de instelling ook in omgeving Utrecht?
Zie deze vraag nu pas, maar idd omgeving Utrecht. Heb je interesse ?
Gast- Gast
Wat leuk! Gefeliciteerd! Veel succes & plezier bij je nieuwe baan! Je begint in ieder geval al met een heel blij en goed gevoel zo te merken, dus dat komt vast wel goed!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Gefeliciteerd!! Wat gaaf zeg!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wow, wat goed. Gefeliciteerd! Veel plezier met je toekomstige werkzaamheden.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Heb jij je droombaan?
» Jouw droombaan..
» Net als Marin ook droombaan 'gevonden' en nu solliciteren...
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Mijn baas leest mijn mail
» Jouw droombaan..
» Net als Marin ook droombaan 'gevonden' en nu solliciteren...
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Mijn baas leest mijn mail
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: