Waar is Marin?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Waar is Marin?
Ik weet dat ze net terug is van vakantie, dus ze zal wel weer opduiken
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Hmmm... is niets voor haar om niets te plaatsen. Hoop niet dat ze topic-moe is ...
Gast- Gast
Volgens mij las ik ergens dat ze dit weekend terug zou komen maar nog een paar daagjes naar Zwitserland gingen. Ze zal een dezer dagen wel weer gaan posten, gelukkig.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Zero schreef:
opgegeten door een blauwbilgorgel tijdens haar wekelijkse yogales.
OMG, NEEEEEEEEE!!! Arme lieve Marin!
Gast- Gast
Ik zag dat ze al wel op Facebook heeft gepost dus ze zal hier ook wel weer snel komen posten!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Hier ben ik
Ik was inderdaad op terugweg van de vakantie, drie dagen lang in de auto gezeten vanuit Spanje via Zwitserland. Heb de hele rel al lezend gevolgd op m'n telefoon, maar voelde nou niet bepaald de behoefte om m'n buitenland bundel te besteden aan het verdedigen van m'n boobies, dus heb me lekker op afstand gehouden en dat beviel me goed. En nu weer aan 't werk drukdrukdruk dus denk dat ik even iets meer mee lees dan reageer uit tijdgebrek en niet echt zin na die rel, maar ben er wel gewoon hoor.
Ik was inderdaad op terugweg van de vakantie, drie dagen lang in de auto gezeten vanuit Spanje via Zwitserland. Heb de hele rel al lezend gevolgd op m'n telefoon, maar voelde nou niet bepaald de behoefte om m'n buitenland bundel te besteden aan het verdedigen van m'n boobies, dus heb me lekker op afstand gehouden en dat beviel me goed. En nu weer aan 't werk drukdrukdruk dus denk dat ik even iets meer mee lees dan reageer uit tijdgebrek en niet echt zin na die rel, maar ben er wel gewoon hoor.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» Marin is jarig!
» Hoera Marin is jarig!!
» Marin heeft 1000 posts...
» Loveshoot Marin - Outfit - Wie helpt?
» Net als Marin ook droombaan 'gevonden' en nu solliciteren...
» Hoera Marin is jarig!!
» Marin heeft 1000 posts...
» Loveshoot Marin - Outfit - Wie helpt?
» Net als Marin ook droombaan 'gevonden' en nu solliciteren...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: