Heb jij je droombaan?
+16
bolus26
mzcharlotte
Zonnetje
Lynn_
Rouge
SoGood
Rouxxxe
Zora
Blond
Snoes
BJA
Pancake
Mari
Oasis
Jeanette
Rovine
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Heb jij je droombaan?
Vroeg ik me spontaan eens af. Als ik zo naar mijn ex-studiegenoten kijk zitten er niet veel meer in de richting waarin ze gestudeerd hebben, inclusief mezelf. Van sommigen was dat een bewuste keuze, anderen konden niet direct een baan vinden en bleven hangen in hetgeen waar wel vraag naar was.
Hoe is jouw carrièrepad beïnvloed en was dat je eigen keuze of maakten anderen die keuze voor je? Wil je ooit nog wel richting die droombaan en wat houdt je nu tegen?
Hoe is jouw carrièrepad beïnvloed en was dat je eigen keuze of maakten anderen die keuze voor je? Wil je ooit nog wel richting die droombaan en wat houdt je nu tegen?
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Heb jij je droombaan?
Nee, verre van dat. Maar ik heb ook het gevoel mijn droombaan nooit te zullen krijgen.
Gast- Gast
Storm schreef:Nee, verre van dat. Maar ik heb ook het gevoel mijn droombaan nooit te zullen krijgen.
Waarom denk je dat, Storm? Wat zou jouw droombaan zijn?
Ik heb snel na mijn afstuderen een baan gevonden, echter is het geenszins mijn vakgebied. Met mijn droombaan ben ik wel bezig en dat gaat eigenlijk heel goed. Ben iig gekozen uit een selectie van 150 sollicitanten en zodra er budget is, ben ik binnen.:-)
Gast- Gast
Ik begin maandag bij een baan die volledig aansluit op mijn opleiding en die wel in een soort van 'droom' baan zou kunnen passen.
Gast- Gast
Op dit moment wel, maar misschien dat ik in de verdere toekomst andere uitdagingen aan wil gaan.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Isabella schreef:Ik begin maandag bij een baan die volledig aansluit op mijn opleiding en die wel in een soort van 'droom' baan zou kunnen passen.
Dat vind ik oprecht fijn voor je!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
_Donnaa schreef:Ik weet niet wat m`n droombaan is..
+1
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ik zou ook niet weten wat mijn droombaan is. Mijn baan is hartstikke leuk, maar om nou te zeggen dat het mijn droombaan is... dat niet.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb wel een baan in mijn interessegebied, maar op dit moment ben ik niet tevreden met de invulling ervan.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ik heb niet echt een droombaan in gedachten, maar wat ik doe vind ik al jaren leuk genoeg om te blijven doen.
Gast- Gast
Nee, absoluut niet.
(Al weet ik ook niet wat mijn droombaan wél is)
(Al weet ik ook niet wat mijn droombaan wél is)
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik heb nu een baan die echt bij mij past en ik zie het niet zitten op dit mijn hele leven te doen.
Wilde van kinds af aan iets in de zorg doen, maar tot nu toe heb ik dit nog niet haalbaar kunnen maken. Daarvoor twijfel ik ook zo erg, blijf ik mijn baan behouden of ga ik aan de studie en later in de zorg werken.
Wilde van kinds af aan iets in de zorg doen, maar tot nu toe heb ik dit nog niet haalbaar kunnen maken. Daarvoor twijfel ik ook zo erg, blijf ik mijn baan behouden of ga ik aan de studie en later in de zorg werken.
Gast- Gast
Ik loop op dit moment stage binnen een hele leuke instelling, en doe ook een interessant onderzoek. Wat dat betreft: als ze me een baan aanbieden zou ik hem met beide handen aangrijpen. Dus dit is wel een soort van droombaan
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Nee.
Ik ben ook 1 van de weinigen van m'n opleiding die nog een beetje 'rondzwalkt' terwijl de rest al helemaal happy is met de baan die ze hebben.
Maar ik heb eigenlijk geen idee wat m'n droombaan is!
Ik ben ook 1 van de weinigen van m'n opleiding die nog een beetje 'rondzwalkt' terwijl de rest al helemaal happy is met de baan die ze hebben.
Maar ik heb eigenlijk geen idee wat m'n droombaan is!
Gast- Gast
Ik had m'n droombaan maar dat is van me afgenomen. Ik wil er niet al te veel over kwijt maar er is mij echt onrecht aangedaan daar.
Ik denk ook niet dat ik ooit nog een leuke baan vind zoals dat baantje. Alles klopte gewoon en ik voelde me daar echt thuis.
Ik denk ook niet dat ik ooit nog een leuke baan vind zoals dat baantje. Alles klopte gewoon en ik voelde me daar echt thuis.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik weet niet wat m`n droombaan is..
Ik dacht dat jij altijd graag iets met de gevangenis wilde?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik heb niet mijn droombaan. Mijn droombaan is waar ik o.a voor geleerd heb, maar dat is een sector waar weinig banen in zijn, veel concurrentie en ook nog eens voor een groot deel draaiende op subsidies, en aangezien die nu allemaal gekort gaan worden.. Ik heb nu een baan in een andere sector, niet mijn droombaan maar wel prima voor nu. Je moet uiteindelijk toch ook je geld verdienen. Ik weet nu alleen nog niet zo goed of ik hier wil blijven of toch richting mijn droombaan wil. Momenteel is het zo dat ik de vacatures in de gaten houd en solliciteer als ik een hele leuke baan zie. Maar misschien als ik over een tijdje de kans krijg me verder te ontwikkelen binnen m'n huidige vakgebied ik daar dan wel echt in verder ga. Veel ex-studiegenoten van me zijn trouwens in een hele andere sector beland.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Nee, ik heb niet mijn droombaan.
De baan die ik nu heb is wel fijn omdat het dicht bij huis is, het verdient goed, het verdient heel makkelijk.
Maar het pas niet bij mijn studie, het is niet uitdagend en ik wil er niet mee verder.
De baan die ik nu heb is wel fijn omdat het dicht bij huis is, het verdient goed, het verdient heel makkelijk.
Maar het pas niet bij mijn studie, het is niet uitdagend en ik wil er niet mee verder.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Nee, nog niet. Maar daar wordt wel aan gewerkt. Ik denk dat ik best wel spijt ga krijgen als ik niet achter mijn droombaan aan zou gaan.
Gast- Gast
Mijn droombaan is het werk wat ik nu doe, maar dan met een lagere werkdruk en een verdubbeld salaris. Maargoed, laatste twee zit er helaas niet in dus voorlopig vind ik wel dat ik m'n droombaan heb. Hoewel ik meer verdieping, of het werken met kinderen met een 'extraatje' (handicap, aandiening vervelende thuissitutaie, etc), en soms wat meer theorie in mn werk ook wel leuk zou vinden. Ik ben nu eigenlijk altijd maar praktisch bezig. Vind het altijd wel leuk om brieven uit te werken en dingen uit te zoeken enzo, maar een kantoorbaan zou daarentegen weer niets voor mij zijn.
Gast- Gast
Ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik een droombaan heb. Toen ik de vacature zag was ik al helemaal in de veronderstelling dat het veel te hoog gegrepen was en wilde ik het zoo graag. Het werk is leuk, afwisselend, leuke collega's, sluit precies aan bij mijn opleiding. En dan heb ik ook af en toe een baantje in een heeele andere sector wat ook heel leuk is (soort bijbaan)
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Razz_ schreef:Ik had m'n droombaan maar dat is van me afgenomen. Ik wil er niet al te veel over kwijt maar er is mij echt onrecht aangedaan daar.
Dat is wel heel vervelend. Hopelijk vind je toch ooit weer iets wat je droombaan is of in de buurt komt daarvan..
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Voor nu heb ik mijn droombaan. Ik zou nog niks anders willen. Ik ben wel iemand die altijd naar vacatures en opleidingen blijft kijken.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik heb mijn droombaan!
» Jouw droombaan..
» Net als Marin ook droombaan 'gevonden' en nu solliciteren...
» Jouw droombaan..
» Net als Marin ook droombaan 'gevonden' en nu solliciteren...
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: