Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat geef jij je moeder voor moederdag?

+76
Summerlovin
Plien84
Bolleke
Taeda
Happinaz
Parel
kwak
Jezzie
Linda
Mizz_S
Shopaholic
Elliot
Lejow
Japie
M@niek
sanne-84
Funk
Lady4
Bluestar
Razz
luisa
Wennes
Aziraphale
Jerry
Angela_1986
Exogenesis
Penny Blossom
Parisienne
Sugarfall
MADDIE
CCC
PeperMunt
Fortissimo
Blair
Lady Starstruck
Mrs. Lovett
studiebol
ExpressoB
Anousch91
Pommes
Mermaid
Atelier Madame
Blond
Sea of Trees
Paper Crown
Printje
Bosjesvrouw
Snoes
SarahKey
ThinkPink
Catwoman79
Beachgirl
Oasis
Juno
Nyx
Joan
Chocolate Cookie
Chocoholic
SuperGrover
BlackPoint
Eris
Zonneschijn
Sarah1985
Reva
Gympie
Caramba
Burn
Tsjip
Lenthe
Mees
Roxi3
Rush
Reeza
Kqip
Ilovethe90s
RioolSpook
80 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  PeperMunt vr 10 mei 2013 - 2:51

Ik doe samen met mijn zusje en broertje het Moederdag en Vaderdag cadeau in 1 keer.
Ze krijgen kaartjes voor Soldaat van Oranje.
PeperMunt
PeperMunt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  CCC vr 10 mei 2013 - 4:13

Wij doen altijd aan kleinigheidjes voor moeder en vaderdag. Mijn ouders zijn vrij bescheiden smile Ik heb voor mijn moeder een Blond amsterdam Oma mok gekocht, ik doe daar wat lekkere bonbons bij en een sleutelhanger met foto van N.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  MADDIE vr 10 mei 2013 - 4:14

Mijn moeder en schoonmoeder krijgen allebei een fietszitje cadeau. Zijn passen beiden 1 keer per week op mijn dochter.
Mijn schoonmoeder heeft dit gister gehad, want die is nu op vakantie. Zij vond het super leuk.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Sugarfall vr 10 mei 2013 - 4:15

Een nagellakje van Collistar, die wil ze graag maar vind ze te duur om voor zichzelf te kopen. En een doosje bonbons.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Parisienne vr 10 mei 2013 - 4:33

Mijn moeder is werken, schoonmoeder gaan we dit weekend niet heen en mijn stiefmoeder's plannen weet ik nog niet. Ik denk dat ik mijn stiefmoeder een fietsstoeltje voor achterop cadeau geef, gelijk voor haar verjaardag eind juni. Mijn moeder is 1 juni jarig, dan krijgt ze wat extra's. Wellicht ook een fietsstoeltje Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Penny Blossom vr 10 mei 2013 - 5:35

Een luchtje, chocolaatjes en een fotolijst+foto Very Happy
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Exogenesis vr 10 mei 2013 - 5:37

Mijn moeder heeft vandaag een stapel tijdschriften van me gekregen, o.a. met Willem-Alexander en het koningshuis er in, waar ze helemaal fan van is. Verder doen we daar niet echt aan.

Mijn schoonmoeder heeft een scarabee kettinghanger uit Egypte gekregen en we gaan er zondag lunchen.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Angela_1986 vr 10 mei 2013 - 6:11

Ik heb een klein vaasje met bloemen gekocht voor bij haar foto die bij mijn vader staat en een beeldje dat ik bij haar plekje in de tuin bij mijn vader zet.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Sarah1985 vr 10 mei 2013 - 6:22

Paper Crown schreef:

Dit is toch geen kado voor jullie moeders? Ik vind het niet meer dan normaal dat deze dingen bij oppasoma's aanwezig zijn en ofcourse betaald door de ouders. Wij hebben een compleet uitzet gekocht voor bij mijn moeder plus we kopen alle voeding en pampers voor daar ook. Ook heeft hij kleding daar. Dat jullie zoon daarheen gaat is dan wel weer een kadootje!

Anyway, ik koop voor mijn moeder een IPad mini en mijn schoonmoeder krijgt een bon.

Hebben jullie weer contact met de schoonmoeder?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Jerry vr 10 mei 2013 - 6:41

Mijn moeder krijgt een heliumballon per post :P

En m'n schoonmoeder een struikmargriet nerd
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Aziraphale vr 10 mei 2013 - 7:09

Wij hebben voor onze moeders een moederdag koekblik van de Hema cadeau gegeven met koekjes erin. Dit hebben we op tafel gezet met een strik en een kaartje erom, met hun namen erop en 'Moederdag 2013', vlak voor we op vakantie gingen.
Mijn schoonouders hebben de eerste week onze katten verzorgd en mijn moeder is nu bij ons in huis om lekker lang bij de katten te zijn (zij woont 215 km van ons vandaan). Toen mijn moeder bij ons aankwam, zijn mijn schoonouders ook naar ons huis gegaan en hebben de moeders samen het cadeau uitgepakt en geproost op onze ondertrouw (met een kopje thee en een koekje uit de trommel, haha).

Ze krijgen ook allebei nog een kaartje van Greetz in de brievenbus.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Wennes vr 10 mei 2013 - 7:55

Omdat de kans heel groot is dat dit de laatste keer is dat ik moederdag kan vieren met mijn moeder heb ik een speciale hanger voor aan een ketting voor haar gekocht.
Voor mijn schoonmoeder geurstokjes van rituals en voor mijn stiefschoonmoeder een doucheschuim van rituals.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  luisa vr 10 mei 2013 - 7:56

uhh, niks. Ik geloof dat ik sinds ik van de basisschool af ben al niet meer aan moederdag doe. Embarassed

luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  MADDIE vr 10 mei 2013 - 8:12

@ Wennes, wat verdrietig meis!! hug
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Razz vr 10 mei 2013 - 8:15

M'n schoonmoeder krijgt een bos bloemen en mijn moeder (die gek is op kippen) een beeldje achtig ding voor op het dressior.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Razz vr 10 mei 2013 - 8:17

Wennes wat naar zeg Sad

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Printje vr 10 mei 2013 - 8:26

Pfff wennes wat ontzettend naar zeg hug
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Bluestar vr 10 mei 2013 - 8:53

Mijn moeder en schoonmoeder krijgen beide een fashioncheque.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  ExpressoB vr 10 mei 2013 - 9:50

Wennes Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 699888je kunt je het niet voorstellen en het niet voelen als je moeder er gewoon nog is ..
jij / jullie met de gedachte dat het misschien wel de laatste keer samen Moederdag zou zijn... maak er een mooie dag van
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Reeza vr 10 mei 2013 - 10:06

Ik ben uiteindelijk geslaagd bij Marqt: chocolade extra puur, notenpasta, bosbessenjam, rooibos-cranberrythee en cranberry-appelsap allemaal biologisch Very Happy Morgen bak ik er een brood bij en ik geef het alvast morgenavond, dan kan ze er zondag heelijk van eten.
Mijn moeder is dol op gezond eten dus ik denk dat ze het wel leuk vindt smile
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Lady4 vr 10 mei 2013 - 19:28

Leuk cadeau voor je moeder PC.

Wij geven een canvas met daarop een zwart-wit afbeelding van mijn stiefzoontje en neefje samen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Funk vr 10 mei 2013 - 20:01

Mijn moeder heeft het niet gezegd maar wil graag een vogelbadje op hoge poot. Iemand enig idee waar dit te krijgen is?
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Angela_1986 vr 10 mei 2013 - 21:30

pippi schreef:Mijn moeder heeft het niet gezegd maar wil graag een vogelbadje op hoge poot. Iemand enig idee waar dit te krijgen is?

Bij Intratuin/tuincentrum, Boeren Bond, Welkoop, Karwei? Dat zouden in ieder geval de winkels zijn waar ik zou gaan kijken.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Gast vr 10 mei 2013 - 21:54

We hebben deze schaal gekocht en vullen hem nog met bonbons, lekkere badproducten en andere verwennerij. Gaat ze erg leuk vinden Very Happy:

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 1242_Delfts_Blond_schaal

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Printje vr 10 mei 2013 - 22:16

Die schaal is erg leuk Zus.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 3 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum