Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat geef jij je moeder voor moederdag?

+76
Summerlovin
Plien84
Bolleke
Taeda
Happinaz
Parel
kwak
Jezzie
Linda
Mizz_S
Shopaholic
Elliot
Lejow
Japie
M@niek
sanne-84
Funk
Lady4
Bluestar
Razz
luisa
Wennes
Aziraphale
Jerry
Angela_1986
Exogenesis
Penny Blossom
Parisienne
Sugarfall
MADDIE
CCC
PeperMunt
Fortissimo
Blair
Lady Starstruck
Mrs. Lovett
studiebol
ExpressoB
Anousch91
Pommes
Mermaid
Atelier Madame
Blond
Sea of Trees
Paper Crown
Printje
Bosjesvrouw
Snoes
SarahKey
ThinkPink
Catwoman79
Beachgirl
Oasis
Juno
Nyx
Joan
Chocolate Cookie
Chocoholic
SuperGrover
BlackPoint
Eris
Zonneschijn
Sarah1985
Reva
Gympie
Caramba
Burn
Tsjip
Lenthe
Mees
Roxi3
Rush
Reeza
Kqip
Ilovethe90s
RioolSpook
80 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Oasis do 9 mei 2013 - 6:30

Mijn moeder krijgt een etentje, en mijn schoonmoeder weet ik nog niet want dat regelt mijn vriend.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Beachgirl do 9 mei 2013 - 6:46

Ik doe samen met mijn zussen als verassing een high tea voor mn moeder. We gaan zelf hapjes e.d. maken en smsen haar dan een uur van tevoren dat ze naar mijn zus haar huis moet komen om een bepaalde tijd.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Catwoman79 do 9 mei 2013 - 6:58

Helemaal niets
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  ThinkPink do 9 mei 2013 - 6:58

Een hele toffe gieter in de vorm van een koffiepot en een parfumverstuiver. Ze wilde dit graag hebben Very Happy

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 9k=Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 Z

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  SarahKey do 9 mei 2013 - 7:24

Ik heb zelf voor beide moeders iets in elkaar gezet. Een bloemenpot bij de action gehaald, potgrond erin en een geranium erin geplant. doorzichtig folie erom en Voila Very Happy
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Snoes do 9 mei 2013 - 9:06

Wij hadden geen idee, maar gaan beide mama's een 'babypakketje' geven. Vanaf juni gaat onze zoon standaard 1x per week naar mijn ouders en 1x per 2 weken naar mijn schoonouders. Dus we gaan een pakketje samenstellen met een badcape/hydrofiele doeken/washandjes/spuugdoekjes/wasgel/speentje/kammetje/... zodat zij dat ook altijd in huis hebben.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Bosjesvrouw do 9 mei 2013 - 10:15

ik denk dat ik morgen nog iets koop. Ze waren met vakantie maar komen zaterdag thuis. Want ze heeft haar pols en elleboog gebroken.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Printje do 9 mei 2013 - 10:17

Niets op die dag, ik/ wij vinden het veel leuker om te laten zien dat we van ons mam houden om een gewone andere dag. Ik wil vd kinderen, naast de knutselwerkjes vd opvang, ook niets. Ik hoop ze mee te geven dat als ze waarderen wat ik doe etc dat ze dat ook gewoon spontaan doen ipv op zo'n dag.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Gast do 9 mei 2013 - 12:00

We zijn samen de stad in geweest en ze heeft een lekker luchtje uitgezocht. Ik weet nooit wat ik voor haar moet halen, dus doe ik het altijd zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Paper Crown do 9 mei 2013 - 18:09

Snoes schreef:Wij hadden geen idee, maar gaan beide mama's een 'babypakketje' geven. Vanaf juni gaat onze zoon standaard 1x per week naar mijn ouders en 1x per 2 weken naar mijn schoonouders. Dus we gaan een pakketje samenstellen met een badcape/hydrofiele doeken/washandjes/spuugdoekjes/wasgel/speentje/kammetje/... zodat zij dat ook altijd in huis hebben.

Dit is toch geen kado voor jullie moeders? Ik vind het niet meer dan normaal dat deze dingen bij oppasoma's aanwezig zijn en ofcourse betaald door de ouders. Wij hebben een compleet uitzet gekocht voor bij mijn moeder plus we kopen alle voeding en pampers voor daar ook. Ook heeft hij kleding daar. Dat jullie zoon daarheen gaat is dan wel weer een kadootje!

Anyway, ik koop voor mijn moeder een IPad mini en mijn schoonmoeder krijgt een bon.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Sea of Trees do 9 mei 2013 - 18:27

Mijn schoonmoeder hebben we een dagje meegenomen naar de Efteling afgelopen maandag, en mijn moeder trakteer ik op een high tea.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Blond do 9 mei 2013 - 20:52

Ze krijgt een kookboekje, 1 deeg 100 koekjes. Mijn moeder heeft in die serie meerdere kookboekjes.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Snoes do 9 mei 2013 - 21:35

Paper Crown schreef:
Dit is toch geen kado voor jullie moeders? Ik vind het niet meer dan normaal dat deze dingen bij oppasoma's aanwezig zijn en ofcourse betaald door de ouders. Wij hebben een compleet uitzet gekocht voor bij mijn moeder plus we kopen alle voeding en pampers voor daar ook. Ook heeft hij kleding daar. Dat jullie zoon daarheen gaat is dan wel weer een kadootje!

Anyway, ik koop voor mijn moeder een IPad mini en mijn schoonmoeder krijgt een bon.
Pampers en voeding nemen wij ook standaard mee. Maar ze willen de rest allemaal zelf kopen en dat wil ik niet. Ik weet nu dat ze het beiden nog niet in huis hebben (omdat hij daar nog niet is geweest zonder ons) dus dan vind ik dat wel een leuk cadeau om te geven. Beter dan niets iig, al krijgen ze er wellicht beiden nog wel een bosje bloemen bij.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Gast do 9 mei 2013 - 21:39

Ik heb n kaart en ik heb hier bij creatief nog iets gemaakt.


Laatst aangepast door PinkCoelho op vr 10 mei 2013 - 0:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Atelier Madame do 9 mei 2013 - 21:42

Ik denk dat ik gewoon een mooie bos bloemen koop!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Mermaid do 9 mei 2013 - 21:43

Mijn moeder is met vakantie. Misschien laat ik iets bij haar thuis bezorgen als ze weer terug komt.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Pommes do 9 mei 2013 - 21:44

Wij hebben 2 weken geleden zelf foto`s gemaakt van gezin (zonder ouders dan) en deze wilden we uitvergroten op canvas en deze geven. Maar helaas zat er geen supermooie foto bij. Nu gaat m`n zusje een kijkdoos maken met het idee dat ze die dan nog tegoed heeft.

Voor schoonmoeder gaan we iets van een bosje bloemen of iets voor het balkon kopen.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Anousch91 do 9 mei 2013 - 22:52

Mijn moeder krijgt een boek + een mooie canvas van onze hond.

En mijn schoonmoeder een geurtje + bloemen.

Anousch91
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 250
Registratiedatum : 29-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  ExpressoB do 9 mei 2013 - 23:10

Ik wou iniedergeval bloemen kopen maar vanmorgen smste mijn moeder. Met het idee te gaan winkelen samen. Gaan dus zondag samen shoppen in a.dam. We gaan beide met de trein, ik vanuit noord-h en zij vanuit gld. Dus kan geen bloemen geven.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  studiebol do 9 mei 2013 - 23:36

Mijn moeder had heel subtiel Wink laten vallen dat ze een mooie windgong bij de wereldwinkel had gezien. Mijn zus en ik waren wat inspiratieloos dus die heb ik voor haar gekocht. Voor mijn schoonmoeder doen we niks.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Mrs. Lovett vr 10 mei 2013 - 0:31

Mijn aanwezigheid.
Misschien nog iets leuks voor in de tuin... Wat cliché.. I love you
Mrs. Lovett
Mrs. Lovett
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 36
Registratiedatum : 10-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Lady Starstruck vr 10 mei 2013 - 1:25

Niks. Want ze is eind mei jarig. Dan krijgt ze het dubbel en dwars Wink En ze zit in Duitsland dus ze is hem nog gesmeerd ook met moederdag hahaha Laughing


Laatst aangepast door Lady Starstruck op vr 10 mei 2013 - 1:27; in totaal 1 keer bewerkt
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Blair vr 10 mei 2013 - 1:26

Heb laatst een prof shoot gehad met J.oaquin, een foto daarvan uitvergroot op canvas, bos rozen, thats it.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  ExpressoB vr 10 mei 2013 - 2:26

zit te denken of ik haar iets heeeel kleins kan geven wat ze in haar tas kan stoppen maar wat in vredesnaam.. voor mijn moeder is dat echt niet makkelijk
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Fortissimo vr 10 mei 2013 - 2:26

Mijn eigen moeder zit op de camping, schoonmoeder is op vakantie op Gran Canaria! Ze krijgen dus niks Wink Misschien dat ik bij mijn moeder nog even een bloemetje op tafel zet voor als ze thuis komen.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef jij je moeder voor moederdag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef jij je moeder voor moederdag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum