Hoeveel mensen op jouw bruiloft?
+17
Ugly Betty
Sjors
miss piggy
Ella
Susan
Sterre
Mari
Caro
Tania
Kamperseboekenwurm
Monnie
boekenwurm83
ChocoChip
Zonnetje
pitbullgup
Guus
Inge
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoeveel mensen op jouw bruiloft?
Overdag hadden wij 25 mensen en 's avonds 110
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
overdag 22 gasten en s'avonds totaal 120 gasten,
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Wij hebben 30 daggasten en 120 avondgasten, precies genoeg. Wilde absoluut niet zo'n megabruiloft.
Sjors- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10
Wij hadden 33 daggasten en 's avonds ongeveer 150 mensen.
Wij hebben gewoon gekeken wie we er graag bij wilden hebben... De gastenlijst maken vond ik wel het moeilijkst van alles!
Wij hebben gewoon gekeken wie we er graag bij wilden hebben... De gastenlijst maken vond ik wel het moeilijkst van alles!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hadden 54 daggasten incl onszelf en s'avonds tijdens de kerkdienst en het feest waren er 176 mensen.
Gast- Gast
We hebben nu uitgerekend dat we op 18 daggasten uitkomen. Bij elkaar 150 man, verdeling receptie-feest is al gemaakt.
Laatst aangepast door Birgit op zo 27 feb 2011 - 7:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Isabella schreef:150 mensen familie? Wow!
Mijn vader heeft 4 broers en zussen, die hebben alleemaal weer kinderen en mijn neven en nichten hebben ook bijna allemaal kinderen.
Mijn schoonmoeder heeft 5 zussen en 2 broers, die hebben ook allemaal kinderen, en die kinderen hebben ook kinderen.
Dan nog wat familie van mijn moederskant en schoonvaders kant.
Het is niet normaal hoe groot de familie is.
Mijn vriend en ik hebben samen al 43 neven en nichten + partners dan nog de ooms en tantes en al mijn achterneefjes en nichtjes.
Dus ja hoe ga je kiezen wie wel en niet mag komen.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Wij hebben ook zo'n grote familie maar nodigen alleen de oom's tante's en neven en nichten + aanhang uit. Niet de achterneefjes en achternichtjes.
edit: en nichten en neven waar we al jaren niks van gehoord hebben nodigen we niet uit
edit: en nichten en neven waar we al jaren niks van gehoord hebben nodigen we niet uit
Laatst aangepast door Inge op do 24 feb 2011 - 3:52; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben ook een grote familie.
Vader 12 broers en zussen (zonder aanhang), moeder 3, schoonvader 10, schoonmoeder 2. Dan alle neven en nichten (zonder aanhang +/- 40) en de kinderen van alle neven en nichten.
Wij nodigen alleen de mensen uit die we regelmatig zien anders is het overzicht helemaal kwijt en wij vinden het een raar idee om mensen die je weinig ziet wel uit te nodigen. Zo wordt het groepje natuurlijk al meteen een stuk kleiner :-)
Vader 12 broers en zussen (zonder aanhang), moeder 3, schoonvader 10, schoonmoeder 2. Dan alle neven en nichten (zonder aanhang +/- 40) en de kinderen van alle neven en nichten.
Wij nodigen alleen de mensen uit die we regelmatig zien anders is het overzicht helemaal kwijt en wij vinden het een raar idee om mensen die je weinig ziet wel uit te nodigen. Zo wordt het groepje natuurlijk al meteen een stuk kleiner :-)
Gast- Gast
Mari schreef:Isabella schreef:150 mensen familie? Wow!
Mijn vader heeft 4 broers en zussen, die hebben alleemaal weer kinderen en mijn neven en nichten hebben ook bijna allemaal kinderen.
Mijn schoonmoeder heeft 5 zussen en 2 broers, die hebben ook allemaal kinderen, en die kinderen hebben ook kinderen.
Dan nog wat familie van mijn moederskant en schoonvaders kant.
Het is niet normaal hoe groot de familie is.
Mijn vriend en ik hebben samen al 43 neven en nichten + partners dan nog de ooms en tantes en al mijn achterneefjes en nichtjes.
Wij hebben ook een grote familie, moeder dan 2 broers, maar vader gezin van 8, schoonmoeder gezin van 7, schoonvader gezin van 8. En dan dus de aanhang.Ik kom zelf ook uit een gezin van 7 kinderen, mijn man uit 5.
Wij hebben alle ooms en tantes wel de hele dag uitgenodigt, en dan is het min of meer de gewoonte hier om kinderen t/m de basisschool de hele dag uit te nodigen, en oudere neven en nichten, dus vanaf de middelbare, alleen de avond. Anders is er geen beginnen aan.
Onze ooms en tantes hebben allemaal een groot gezin, en we zaten nu met de jongere neefjes en nichtjes + hun ouders al op 105 daggasten. Meer dan genoeg dus.
Gast- Gast
Hoi allemaal,
Wij hebben zoals het nu lijkt 32 daggasten (ons 2 er nog bij, dus zeg maar 34). Ik denk dat we uiteindelijk 's avonds zo'n 60 mensen erbij hebben, dus zo rond de 90.
We trouwen 7 mei, dus we moeten nog even afwachten wat het precieze aantal wordt.
Groetjes
Wij hebben zoals het nu lijkt 32 daggasten (ons 2 er nog bij, dus zeg maar 34). Ik denk dat we uiteindelijk 's avonds zo'n 60 mensen erbij hebben, dus zo rond de 90.
We trouwen 7 mei, dus we moeten nog even afwachten wat het precieze aantal wordt.
Groetjes
juf_1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10
ik zou dan een keuze maken en de daggasten echt het naaste gezin te doen. dus jou ouders en die van je aanstande, jullie broers/ zussen en aanhang. opa's en oma's. de rest zou ik allemaal als avondgasten uitnodigen. Verder dan als daggasten beste vriend(inn)en...Mari schreef:Mijn vriend en ik hebben samen al 43 neven en nichten + partners dan nog de ooms en tantes en al mijn achterneefjes en nichtjes.Isabella schreef:150 mensen familie? Wow!
ik heb zelf ook heel veel neefjes en nichtjes met aanhang. alleen ikzelf kom al rond de 30 uit. Dan heeft mijn man nog eens dubbelzoveel. dus alleen aan neefjes en nichtjes zouden we dan een rond de 80 man zitten!
als wij ooit ons geregistreerd partnerschap om gaan zetten in trouwen dan doen we het dus zoals hierboven!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Wij hadden 25 daggasten en ongeveer 50 mensen erbij voor het feest.
Gast- Gast
wij hadden 16 daggasten en daar kwam nog 70 feestgangers bij.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Tania schreef:Bij ons waren er ongeveer 50 mensen. Iedereen was de hele dag uitgenodigd.
Hielden jullie het dan maar met een select gezelschap? Met familie, vrienden en collega's en dat keer 2 kom je toch al snel op meer dan 50 uit?
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10
Wij gaan in juni trouwen en gaan het klein en intiem houden met 25 mensen, 's avonds gaan we uitgebreid dineren en lekker wat nadrinken wij houden dus geen groot feest!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de mensen die de bruiloft klein hebben gehouden.
» Wie waren jouw getuigen op de bruiloft..
» hoeveel geld geven bij een bruiloft
» Hoeveel geld bruiloft collega
» Hoeveel mensen op 1e verjaardag?
» Wie waren jouw getuigen op de bruiloft..
» hoeveel geld geven bij een bruiloft
» Hoeveel geld bruiloft collega
» Hoeveel mensen op 1e verjaardag?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: